Listing 1 - 10 of 34 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Public relations : beleid, organisatie en uitvoering
Authors: --- ---
ISBN: 9014054351 Year: 1997 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Maar vanuit de samenleving worden tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Over al die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.

Keywords

Public relations. --- Advertising. Public relations --- marketingbeleid --- bedrijfscommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Public relations --- 659 --- 659.4 --- #SBIB:309H252 --- PR --- 091 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Externe communicatie (incl. public relations) --- public relations --- 658.81 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- Relations publiques Public relations --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Information (gestion) Informatie (management) --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Marketing Marketing --- #KVHA:Public relations; Nederlands --- #KVHB:Public Relations --- AA / International- internationaal --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- Reclame - Public relations --- Overheidsvoorlichting --- Massacommunicatie --- Crisis public relations --- Crisismanagement --- Financiële public relations --- Corporate advertising --- Jaarverslagen --- Sponsoring (alle aspecten) --- Onderzoek --- Public relationsonderzoek --- Jaarverslag --- Sponsoring --- Grafische sector --- Ontwikkeling --- Leerlijn


Book
Öffentlichkeit und Gewerkschaften : theoretische Ansätze und empirische Erkenntnisse.
Author:
ISBN: 3896915584 Year: 2003 Publisher: Münster Westfälisches Dampfboot

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Product recall, theorie en praktijk. Nabootsing of inhaken op actualiteit? Het kan in Almere. Deze tijd vraagt om een VU. Overname Wilma door NMB-Amstelland
Authors: --- ---
ISBN: 9014064845 Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn : Samsom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Product recall : grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit. Zeker als wij ze bezien vanuit de public relations invalshoek. Want de mate waarin de gebeurtenis goed en succesvol verloopt, is sterk afhankelijk van een goede planning en voorbereiding. De public relations afdeling is al met de gebeurtenis bezig, lang voor vele anderen zich bewust zijn van het feit dat deze in aantocht is. Dat geldt voor elk evenement, ongeacht het karakter en de groepen in de samenleving die er direct of indirect bij zijn betrokken. Het kán in Almere : een bijeenkomst van het College van Burgemeester en Wethouders begin 1997 vormde de oorsprong van de promotiecampagne. In deze collegevergadering kwam een aantal zaken aan de orde die zeer belangrijk waren, en zijn, voor de verdere groei van Almere. Ze behoorden tot de fundamentele ontwikkelingen van de nieuwe en snelgroeiende stad. Met name de plannen voor het stadscentrum en de stadsontwikkeling na 2005 vormden hierbij de rode draad. Deze tijd vraag om een VU : in het begin van de jaren negentig werd door universiteiten met grote voortvarendheid de studentenwerving aangepakt. Aanleiding voor deze wervingscampagne vormde de voorspelde terugloop van de studentenaantallen en het financiële belang van de instroom van studenten voor universiteiten. Overname Wilma Nederland door NBM-Amstelland : op 8 mei 1998 maakten de Raden van Bestuur van NBM-Amstelland NV en Wilma International NV het voornemen bekend tot overname van de aandelen Wilma Nederland BV door NBM-Amstelland. Concretisering van dit voornemen betekende het ontstaan van de grootste producent in de Nederlandse woning- en utiliteitssector. Naast de juridische, organisatorische en financiële aspecten vormden de voorbereidingen voor de communicatie over de voornemens een essentiële activiteit die in een zeer korte tijd door een kleine groep ingewijden moest worden uitgevoerd.


Periodical
Media marketing : vaktijdschrift over reclame en marketing
Author:
ISSN: 13724495 Year: 1995 Publisher: Brussel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Media Marketing is het magazine voor communicatie. Elke maand worden media, marketing, bureaus en nieuwe creaties aan de tand gevoeld en bieden we artikels die peilen, analyseren en informeren naar en over het vak. Twee diepgaande dossiers ontrafelen het communicatienieuws tot in de kleinste details. Er is een dossier dat de actualiteit op de voet volgt en er is een meer algemeen themadossier. Korte nieuwsflashes en telexberichten zorgen iedere maand voor een momentopname van de markt in binnen- en buitenland. Het magazine is ook het uitstalraam voor de jongste reclamecreaties 'Made in Belgium'. Op het menu: nieuws uit de wereld van de creatie in de ruimste zin van het woord. Design, nieuwe producten, nieuwe logo's. En natuurlijk de onvermijdelijke pagina met budgetten en budgetverschuivingen tussen adverteerders en bureaus. Kortom, een maand lang gevarieerde en geïllustreerde vaklectuur om niet alleen alles te weten maar ook en vooral beter te doorgronden.


Multi
PUB : agency book
Author:
ISSN: 13768336 ISBN: 9789046567579 Publisher: Diegem

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het PUB Agency Book maakt u wegwijs doorheen budgetten en profielen van de Belgische communicatiebureaus, brand activation, marktonderzoekbureau's, design & packaging, public relations agencies, direct marketing-bureaus, interactieve agencies...

Le dossier électronucléaire
Author:
ISBN: 2020054035 9782020054034 Year: 1980 Volume: 4 Publisher: Paris Seuil

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Pour ou contre l'électronucléaire? Question majeure qui engage le type même de société où nous voulons vivre. De ce débat brûlant, le travail du syndicat CFDT de l'énergie atomique rassemble enfin tous les éléments.


Book
Communicatie cases. 7.
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 901407512X Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Listing 1 - 10 of 34 << page
of 4
>>
Sort by