Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Maar vanuit de samenleving worden tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Over al die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.
Public relations. --- Advertising. Public relations --- marketingbeleid --- bedrijfscommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Public relations --- 659 --- 659.4 --- #SBIB:309H252 --- PR --- 091 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Externe communicatie (incl. public relations) --- public relations --- 658.81 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- Relations publiques Public relations --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Information (gestion) Informatie (management) --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Marketing Marketing --- #KVHA:Public relations; Nederlands --- #KVHB:Public Relations --- AA / International- internationaal --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- Reclame - Public relations --- Overheidsvoorlichting --- Massacommunicatie --- Crisis public relations --- Crisismanagement --- Financiële public relations --- Corporate advertising --- Jaarverslagen --- Sponsoring (alle aspecten) --- Onderzoek --- Public relationsonderzoek --- Jaarverslag --- Sponsoring --- Grafische sector --- Ontwikkeling --- Leerlijn
Choose an application
Labor unions --- Press, labor --- Public opinion --- Public relations
Choose an application
Product recall : grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit. Zeker als wij ze bezien vanuit de public relations invalshoek. Want de mate waarin de gebeurtenis goed en succesvol verloopt, is sterk afhankelijk van een goede planning en voorbereiding. De public relations afdeling is al met de gebeurtenis bezig, lang voor vele anderen zich bewust zijn van het feit dat deze in aantocht is. Dat geldt voor elk evenement, ongeacht het karakter en de groepen in de samenleving die er direct of indirect bij zijn betrokken. Het kán in Almere : een bijeenkomst van het College van Burgemeester en Wethouders begin 1997 vormde de oorsprong van de promotiecampagne. In deze collegevergadering kwam een aantal zaken aan de orde die zeer belangrijk waren, en zijn, voor de verdere groei van Almere. Ze behoorden tot de fundamentele ontwikkelingen van de nieuwe en snelgroeiende stad. Met name de plannen voor het stadscentrum en de stadsontwikkeling na 2005 vormden hierbij de rode draad. Deze tijd vraag om een VU : in het begin van de jaren negentig werd door universiteiten met grote voortvarendheid de studentenwerving aangepakt. Aanleiding voor deze wervingscampagne vormde de voorspelde terugloop van de studentenaantallen en het financiële belang van de instroom van studenten voor universiteiten. Overname Wilma Nederland door NBM-Amstelland : op 8 mei 1998 maakten de Raden van Bestuur van NBM-Amstelland NV en Wilma International NV het voornemen bekend tot overname van de aandelen Wilma Nederland BV door NBM-Amstelland. Concretisering van dit voornemen betekende het ontstaan van de grootste producent in de Nederlandse woning- en utiliteitssector. Naast de juridische, organisatorische en financiële aspecten vormden de voorbereidingen voor de communicatie over de voornemens een essentiële activiteit die in een zeer korte tijd door een kleine groep ingewijden moest worden uitgevoerd.
Communicatie ; organisaties --- #SBIB:309H02 --- Communication externe Externe communicatie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication Communicatie --- Droits d'auteur Auteursrechten --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Communicatie --- communicatie --- casestudies --- PR --- 091 --- Communicatiewetenschap: algemeen --- public relations
Choose an application
Media Marketing is het magazine voor communicatie. Elke maand worden media, marketing, bureaus en nieuwe creaties aan de tand gevoeld en bieden we artikels die peilen, analyseren en informeren naar en over het vak. Twee diepgaande dossiers ontrafelen het communicatienieuws tot in de kleinste details. Er is een dossier dat de actualiteit op de voet volgt en er is een meer algemeen themadossier. Korte nieuwsflashes en telexberichten zorgen iedere maand voor een momentopname van de markt in binnen- en buitenland. Het magazine is ook het uitstalraam voor de jongste reclamecreaties 'Made in Belgium'. Op het menu: nieuws uit de wereld van de creatie in de ruimste zin van het woord. Design, nieuwe producten, nieuwe logo's. En natuurlijk de onvermijdelijke pagina met budgetten en budgetverschuivingen tussen adverteerders en bureaus. Kortom, een maand lang gevarieerde en geïllustreerde vaklectuur om niet alleen alles te weten maar ook en vooral beter te doorgronden.
Applied marketing --- Advertising. Public relations --- massacommunicatie --- marketingcommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Mass communications --- Media --- Médias --- Publicité --- Périodiques --- Reclame --- Tijdschriften --- 05 <493> --- #A9510A --- 658.88 --- 659 --- 659.3 --- Rubriek serials: grafische- en reclamevormgeving --- Frans --- tijdschriften communicatie --- marketing --- 050 --- 658.8 --- Media (Communicatiemedia) --- abonnementen --- bedrijfseconomie --- economie --- 659.1 --- Communicatie --- Marketing --- Massacommunicatie --- Public relations --- Reclame en marketing --- Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Toegepaste marketing --- Reclame. Public relations --- periodieken - tijdschriften --- marketing, verkoop, distributie --- Periodicals --- tijdschriften --- 05 <493> Tijdschriften. Periodieken. Serials--België --- Media. --- tijdschriften. --- Tijdschriften. --- 690 Media, mediarecht
Choose an application
Communication --- Publicity --- Nonprofit organizations --- Government marketing --- Public relations --- Aspect social. --- Marketing --- -Public relations --- Communication Communicatie --- Relations publiques Public relations --- Consultants Consultants --- Presse Pers --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- 007 --- Advertising --- Propaganda --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Corporations, Nonprofit --- Non-profit organizations --- Non-profit sector --- Non-profits --- Nonprofit sector --- Nonprofits --- Not-for-profit organizations --- NPOs --- Organizations, Nonprofit --- Tax-exempt organizations --- Associations, institutions, etc. --- Marketing, Government --- Marketing, Public sector --- Public sector marketing --- informatie en communicatie --- Communication - Aspect social. --- Nonprofit organizations - Marketing
Choose an application
Advertising --- Advertising. --- Reclame. --- Case studies. --- reclame - publiciteit - advertentie --- 659.1 --- #SBIB:309H2800 --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Case studies --- Reclame: algemene werken --- reclame --- Advertising. Public relations --- marketing
Choose an application
Het PUB Agency Book maakt u wegwijs doorheen budgetten en profielen van de Belgische communicatiebureaus, brand activation, marktonderzoekbureau's, design & packaging, public relations agencies, direct marketing-bureaus, interactieve agencies...
reclamebureaus --- illustratieve vormgeving --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- Graphic arts --- grafische vormgeving --- graphic design --- Adresboeken --- Annuaires --- Jaarboeken --- Livres d'adresses --- Publicité --- Reclame --- 058 --- 659 --- 76 --- 659.1 --- 369.4 --- België --- reclame --- (058.7) --- abonnementen --- adresboeken --- communicatie --- marketing --- public relations --- Communicatie-bureaus (reclamebureaus) --- 659.1 )* PUBLICITEIT - RECLAME --- Human Resource Management --- promotiebureau --- public relations agencies --- sponsoring --- telemarketing --- Marketing ; adressen --- Jaarboeken. Adresboeken --- Publicity. Information work. Public relations --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- Publicity. Advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten. --- Yearbooks --- 659.1 Publicity. Advertising --- 76 Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten --- MAD-faculty 14 --- adverteren --- 76 Graphic arts. Graphics --- Graphic arts. Graphics --- communication design --- advertising agencies
Choose an application
Pour ou contre l'électronucléaire? Question majeure qui engage le type même de société où nous voulons vivre. De ce débat brûlant, le travail du syndicat CFDT de l'énergie atomique rassemble enfin tous les éléments.
Hygiene. Public health. Protection --- Nuclear energy --- France --- 621.039 --- 839 Technologie en infrastructuur --- 843 Middenveld --- 884.4 West-Europa --- Kernenergie --- 620.9 --- 331.881 CFDT (44) --- P44 --- energie --- kernenergie --- Confédération Française Démocratique du Travail - CFDT --- Frankrijk --- SOCIOLOGY --- INFORMATION --- NUCLEAR POWER PLANTS --- FRANCE --- NUCLEAR ENERGY --- PUBLIC RELATIONS --- Monograph --- Sociology. --- Nuclear power plants. --- Nuclear energy. --- Public relations. --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Atomic energy --- Atomic power --- Energy, Atomic --- Energy, Nuclear --- Nuclear power --- Power, Atomic --- Power, Nuclear --- Force and energy --- Nuclear physics --- Power resources --- Nuclear engineering --- Nuclear facilities --- Nuclear power plants --- Atomic power plants --- Nuclear power stations --- Power-plants --- Antinuclear movement --- Social theory --- Social sciences --- Public relations
Choose an application
Communicatie. --- Communicatie ; organisaties --- Informatiebeleid ; overheid ; Nederland --- Internetboekhandel --- #SBIB:309H02 --- #KVHA:Communicatie --- communicatie --- casestudies --- PR --- 091 --- Communicatiewetenschap: algemeen --- public relations --- Communicatie --- Casestudies --- Huisstijl --- Internet --- Elektronische handel --- Beeldvorming --- Imagomanagement --- Casestudy
Choose an application
Reclameteksten. --- Marketing --- copywriting --- Advertising. Public relations --- reclameteksten --- schrijven --- Copywriting --- 316.776 --- 659 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- #A9710A --- #KVHA:Copywriting --- #KVHA:Reclameteksten --- #KVHA:Communicatie --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H252 --- E99260.jpg --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Reclameteksten --- Reclame --- Effectiviteit --- Radio --- Televisie --- Televisiereclame --- Radioreclame --- Reclame-effectiviteit --- Joop Roomer --- reclamevormgeving --- reclame --- 766.02 --- 766.036 --- Reclametekst --- Onderzoek --- Geweld
Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|