Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
congressen --- BBTK-gewest Limburg --- 1979 - 1979
Choose an application
ACOD-congressen --- economische crisis --- ACOD-gewest Limburg
Choose an application
Choose an application
Stap 1: Op weg naar school... en weer naar huis - stap 2: Opletten is de boodschap - stap 3: Er gebeurt een ongeval - stap 4: Mee met de bus, de trein, de tram ... - stap 5: Het wordt alsmaar drukker - stap 6: Voetganger, laat je zien - stap 7: Voetganger, steek niet zomaar over - stap 8: Voetganger, ken je plaats - stap 9: Fiets(st)er, toon je stalen paard - stap 10: Fiets(st)er... sla af, haal in, kruis en rijd een hindernis voorbij zoals het hoort - stap 11: Fiets(st)er, heb je al of niet voorrang? - stap 12: Fiets(st)er, hier loopt het al eens verkeerd - stap 13: Ze helpen je in het verkeer - stap 14: Fietsen in groep - stap 15: Om nooit meer te vergeten
Frans --- Taalinitiatie --- Lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Seizoenen --- Winter --- Maatschappelijk welzijn --- Welzijnszorg --- Beleid --- Structuur --- Vlaanderen --- 351.84*6 --- 364.07 <493-17> --- 361.3 --- P493VL --- 361.001 --- 660 Welzijn --- 186 Kinderrechten en Welzijn --- Armoede 330.521 --- Bejaardenproblematiek 312-053.8 --- Gezondheidszorg 61 --- 202 --- 336.024 --- 349.1 --- 361 --- 368.40 --- BE / Belgium - België - Belgique --- VL / Flanders - Vlaams Gewest - Région Flamande --- Minderheden --- sociaal beleid --- welzijnszorg --- S20100545.JPG --- welzijnsbeleid --- 351.84*6 Welzijnsrecht. Wetgeving i.v.m.bejaardenzorg --- Welzijnsrecht. Wetgeving i.v.m.bejaardenzorg --- Organisatie van maatschappelijke hulpverlening. Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- maatschappelijk werk - maatschappelijk werk, grondslagen - maatschappelijk werk, mensbeeld --- welzijnsbeleid (zie ook 304.1) - welzijnsplanning (zie ook 304.3) --- Sociale organisatie --- Sociale begroting, rekeningen en uitgaven. Gezondheid --- Sociale wetgeving --- Openbare onderstand en weldadigheid. Menslievendheid. Sociaal hulpbetoon --- Sociale voorzorg en verzekeringen. Sociale zekerheid: algemeenheden --- 361.01 --- Social policy --- armoede --- Flanders --- Sociale agogiek --- Sociale welzijnszorg --- Vlaanderen. --- Planning en beleid. --- welzijn --- Herfst --- Lente --- Zomer --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Verkeersveiligheid --- 371.67 --- 373.3 --- lerarenopleiding --- leerboeken --- 475.6 --- Fran 837 --- Frans; ba.o --- Tweedetaalinitiatie --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Zorg- en welzijnssector --- Analyse --- Evaluatie --- Emigratie --- Taleninitiatie --- Seizoen (jaargetijde) --- Bestuursrecht --- Staatsrecht --- België. --- Flandre (Belgique) --- Droit social --- Aide sociale --- Politique sociale
Choose an application
BMLIK
Poverty --- Equality --- Pauvreté --- Inégalités sociales --- Wallonia (Belgium) --- Wallonie (Belgique) --- Social conditions --- Conditions sociales --- Wallonië --- wallonie --- niveau de vie --- WA / Wallonia - Région Wallonne - Waals Gewest --- BE / Belgium - België - Belgique --- revenus --- 339.325.1 --- lutte contre la pauvrete --- 37 --- 313 --- 339.21 --- 308 --- P493W --- levensstandaard --- inkomens --- Evolutie van de consumptie. Budget van de huishoudens. --- armoedebestrijding --- Geografische economie. Monografieën van streken en landen. --- Levenswijze en levensstandaard. Levensminimum. sociale indicatoren (Studiën). --- Ongelijkheid en herverdeling van vermogens en inkomens. Inkomensbeleid. --- sociografie - sociale situatie per land --- Pauvreté --- Inégalités sociales --- Evolutie van de consumptie. Budget van de huishoudens --- Geografische economie. Monografieën van streken en landen --- Levenswijze en levensstandaard. Levensminimum. sociale indicatoren (Studiën) --- Ongelijkheid en herverdeling van vermogens en inkomens. Inkomensbeleid
Choose an application
Op basis van de feedback van honderden leerkrachten is Mikado geactualiseerd: er is meer ruimte voor onderzoekend en ontwerpend leren (natuur en techniek) en meer aandacht voor leren leren. De methode is verrijkt met heel wat digitale nieuwigheden. Ontdek hoe de vernieuwde Mikado je leerlingen motiveert, jou als leerkracht inspireert en ondersteunt! Mikado vertrekt vanuit de leefwereld van de leerlingen en biedt hen tal van kansen om zelf aan de slag te gaan, om zelf te ontdekken. Als leerkracht werk je op basis van doordachte leerlijnen aan alle wo-doelen. Je kiest voor een thematische en/of cursorische aanpak. Het webschema in de handleiding toont je in één oogopslag wat je van een thema mag verwachten. Tal van ideeën voor klasaankleding, tussendoortjes en slotactiviteiten helpen je om je thema te doen leven in de klas. Per activiteit krijg je een handig overzicht van wat je moet voorbereiden, welke materialen je nodig hebt en hoelang een activiteit duurt. Je krijgt door de praktische vormgeving snel zicht op de activiteiten. Voor wie wil worden extra didactische suggesties en vragen aangeboden.
wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- 476.1 --- verkeer --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- 476.11 --- 476 --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; algemeen --- wereloriëntatie --- Didactics of geography --- Didactics of social education --- Didactics of primary education --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- WO (wereldoriëntatie) --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- Basisonderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Zintuigen --- Steden en gemeenten --- Plattegronden --- Oriëntatie --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Speelgoed --- Bruggen --- Steden --- Wonen --- Natuur- en milieueducatie --- Atlassen --- België --- Geschiedenis --- Natuur --- Vlaanderen --- Water --- Reclame --- Consumptie --- Bossen --- Woningen --- Bouwen --- Gebouwen --- Dieren --- Dierenzorg --- Verkeersveiligheid --- Jeans --- Wegbermen --- Architectuur --- Archeologie --- Kunst --- Panamarenko --- Vliegtuigen --- Opvoeden tot burgerzin --- Maatschappelijke vorming --- Wereld --- Rechten van het kind --- Kunststoffen --- Uitvindingen --- 20e eeuw --- Wereldoorlog I --- Provincies --- West-Vlaanderen --- Kaarten --- Oost-Vlaanderen --- Antwerpen --- Vlaams-Brabant --- Limburg --- Gewesten --- Toerisme --- Reizen --- Land- en volkenkunde --- EU --- Europa --- Talen --- Klimaat --- Plantengroei --- Landen --- Wereldkaarten --- Werelddelen --- Zonnestelsel --- Planeten --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie --- wereldoriëntatie --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- wereloriëntatie --- Limburg (België) --- Plattegrond --- Provincie --- Kaart (geografie) --- Dialect --- Limburg (Belgische provincie) --- Gewest --- Emigratie --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Europese Unie --- Taal --- Crisis --- Cultuur --- Land --- Wereldkaart --- Werelddeel --- Planeet --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Bos --- Woning --- Gebouw --- Zintuig --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Wegberm --- Brug (bouwwerk) --- Archief --- Digitalisering --- Godsdienst --- Vliegtuig --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Voorlichting --- Literatuur --- Kunststof --- Uitvinding --- Industrie --- Stad --- Kinderrechten --- Antwerpen (provincie) --- Reizen (werkwoord) --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Waar komen de spullen in mijn schooltas vandaan? Waaruit bestaat het? Ik leer over grondstoffen en hun herkomst. Ik verdiep me in (on)eerlijke handel en internationale organisaties. Wat doet reclame?http://www.opverkenning.be/nl/materiaal_themaschriften/leerjaar-5
#BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- 476.1 --- wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- 476.11 --- 476 --- schoolboeken --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Music sound recording --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- PXL-Education 2017 --- Basisonderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Wereldoorlog I --- Tuinbouw --- Landbouw --- Voeding --- België --- Vervoer --- Vervoermiddelen --- Democratie --- Grondstoffen --- Reclame --- Eerlijke handel --- Technologie --- Uitvindingen --- Water --- Seriëren --- Consumptiemaatschappij --- Rechten van de mens --- Diversiteit --- Duurzame voeding --- Mobiliteit --- Openbaar vervoer --- Fotografie --- Ganzenspelen --- Geschiedenis --- Veeteelt --- Kaarten --- Luchtfotografie --- Velden --- Groenten --- Fruit --- Seizoenen --- Onderzoeksvragen --- Provincies --- Steden --- Autosnelwegen --- Spoorwegen --- Waterwegen --- Trams --- Rome --- Satellieten --- Aarde --- GPS --- Staatsinrichting --- Gemeenschappen --- Gewesten --- Koningshuis --- Politiek --- Tijdlijn --- Oceanen --- Zeeën --- Werelddelen --- Natuur --- Koken --- Bevriezen --- Wetenschap --- Waterkringloop --- Waterhuishouding --- Waterverbruik --- Periodiek systeem der elementen --- Chemische stoffen --- Chemie --- Industrie --- Rechten van het kind --- Drones --- Zelfhulp --- Elektronica --- Vliegen --- Da Vinci, Leonardo --- Kunst --- Planten --- Bloemen --- Mensen --- Dieren --- Geld --- Betaalmiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Ganzenbord --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Milieu --- Kaart (geografie) --- Veld --- Groente --- Seizoen (jaargetijde) --- Onderzoeksvraag --- Provincie --- Stad --- Autosnelweg --- Waterweg --- Tram --- Satelliet --- Aarde (planeet) --- Media --- Gemeenschap --- Gewest --- Maatschappij --- Film --- Oceaan --- Zee --- Werelddeel --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Groep --- Kind --- Voorlichting --- Periodiek systeem --- Stof (chemie) --- Spionage --- Communicatietheorie --- Kinderrechten --- Drone --- Vliegen (werkwoord) --- Uitvinding --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Samenleving --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Plant --- Bloem (plant) --- Ecologie --- Motief --- Nomenclatuur --- Mens --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Betaalmiddel --- Vervoermiddel --- Drank --- Gezondheid --- Mensenrechten --- Inclusie --- Maatwerk --- Grondstof --- Sociology of environment --- Didactics of social education --- Economics --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|