Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

VIVES (1)


Resource type

book (1)

object (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2010 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Multi
EPVs : lijsten voor Evaluatie van Pragmatische Vaardigheden: screeningsinstrument voor de vroege opsporing van kinderen met een risico op communicatieve problemen.
Authors: ---
ISBN: 9789058730831 Year: 2010 Publisher: Destelbergen SIG

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Goed leren lezen en aansluitend goed begrijpend lezen is een belangrijk aandachtspunt in het basisonderwijs. Kinderen die hiermee problemen hebben, moeten in de eerste plaats op de juiste wijze gediagnosticeerd worden. Tot nu toe was er echter geen enkele test volledig geschikt. De Vlaamse Test Begrijpend Lezen focust op Vlaanderen met 'Vlaamse' verhaaltjes en bijhorende 'Vlaamse' vragenlijstjes. De testmethode is gefundeerd op jarenlang onderzoek en werd ook uitgebreid getest. VTBL werd niet ontwikkeld voor klassikaal gebruik, maar is eerder bedoeld voor een individuele aanpak zoals bij logopedisten of psychologen.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by