Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Doel van het spel is jongeren (en bij uitbreiding volwassenen) bewust(er) maken van hun eigen kwaliteiten en op die manier bijdragen aan een positief zelfbeeld. De kaartjes kunnen zowel op individueel niveau als in kleine of grotere groepen gebruikt worden.Uitgangspunt voor een gesprek is steeds het woord op een kaartje, waarbij concrete vragen worden gesteld door de begeleider. Dit spel kenmerkt zich door een combinatie van foto en tekening. Geschikt voor jongeren vanaf ongeveer 14 jaar èn voor volwassenen/teams
sociale relaties --- secundair onderwijs 2de graad --- Social psychology --- sociale opvoeding --- relationele vorming --- Primary groups --- Didactics of social education --- karakterkunde --- Social welfare methods --- persoonlijkheidsleer --- #PBIB:+108.41 --- 417.1 --- Kennismakingsspelen --- Persoonlijkheidsleer --- Psychologie --- Spelen(Kinderspelen) --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Spel; opvoeding --- Jeugdpsychologie --- didactische set --- 417.0 --- persoonlijkheidsontwikkeling --- talenten --- Persoonlijkheidskenmerken --- Feedback --- Teamvorming --- Onderwijs : Opvoeding : Ontwikkelen van sociale vaardigheden : Secundair onderwijs : Algemeen --- Persoonlijkheidsleer - Typologiën --- Games --- 417 --- feedback --- Spel --- Groepsdynamiek --- Teamwerk --- Begeleiding --- Supervisie --- Zelfbeeld --- Zelfmanagement --- Kwaliteiten --- Jeugd --- Leerlingbegeleiding --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Zelfzorg --- Kwaliteit (persoonskenmerk) --- Man --- Volwassene --- Jongere
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|