Listing 1 - 10 of 164 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
van de Velde, Henry, --- Architecture. --- Rijksuniversiteit te Gent. --- Buildings. --- Van de Velde, Henry,
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Dance music, German --- Instrumental ensembles --- Music --- Music. --- Scores. --- Manuscripts
Choose an application
Clarinet music (Clarinets (2)) --- Dance music. --- Guitar music. --- Music --- Septets (Clarinets (2), trumpet, violins (2), double bass) --- String quartets --- Scores. --- Zimmermann, Walter,
Choose an application
Choose an application
De COVAAR is een psychologische test naar COgnitieve VAARdigheden. Het is een redeneer- en leerproef waarbij taalkennis een minieme rol speelt, zowel bij het oplossen van de vragen, als bij het instrueren van de proefpersoon. Ze werd namelijk ontwikkeld om voor anderstalige nieuwkomers of kandidaat leerlingen Nederlands (NT2) te schatten volgens welke leermethode zij het best onderricht krijgen. De Huizen van het Nederlands kunnen daarmee anderstaligen beter oriënteren naar het juiste leertraject. De test werd ontwikkeld in opdracht van de Vlaamse Onderwijsraad (VLOR) door een team van schoolpsychologen van de Leuvense Universiteit, olv Walter Magez. Oorspronkelijk ontwikkeld voor volwassenen in het kader van het volwassenenonderwijs werkte men in 2006-2007 een jongerenversie uit die dienstig kan zijn in de onthaalklassen, dus met aangepaste normering. De cognitieve vaardigheidstest COVAAR is bedoeld als instrument voor het inschatten van de cognitieve beginsituatie van de leerling in het perspectief van een aangepast didactisch handelen bij anderstalige nieuwkomers in het secundair onderwijs.
Didactic evaluation --- meetinstrumenten (psychologie) --- adolescenten --- intelligentie --- volwassenen
Choose an application
Art --- Conceptual
Listing 1 - 10 of 164 | << page >> |
Sort by
|