Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Secondary education --- Fishes --- Primary education --- Vissen --- Anatomie --- Morfologie (biologie) --- Dierethologie --- Voortplanting --- Fysiologie --- Zeepaardjes --- Zwemmen --- Roggen --- Haaien --- vissen --- 598.1 --- informatieve jeugdliteratuur --- vissen (biologie) --- Ethologie --- Voortplanting (biologie) --- Zeepaardje --- Rog --- Haai --- Tekenen
Choose an application
Dit werk presenteert een unieke, spelgeoriënteerde lesmethode voor volleybal op de universiteit, de hogeschool en de club. De leerlijn bestaat uit twee lessenreeksen van telkens zeventien lessen. De eerste lessenreeks is chronologisch opgebouwd uit drie modules, met name techniek, tactiek en spelregels. In de tweede lessenreeks staat het officiële zes-tegen-zes spel met taakspecialisatie (spelverdeler, middenspeler, receptie-hoek en libero) centraal. Geleidelijk aan wordt de verantwoordelijkheid voor het leerproces verschoven van de docent naar de student. Om dit te realiseren wordt een instructiemodel gehanteerd dat zijn oorsprong vindt in enkele bestaande studentgestuurde werkvormen zoals Teaching Games for Understanding, Sport Education en Coöperatief Leren. De studenten vervullen hierbij verschillende rollen (trainer, observator en speler) en staan in voor zowel de observatie en analyse van spelgegevens als het invullen van de oefenstof. Hierbij worden ze geholpen door een Interactieve Leeromgeving op dvd die het beslissingsproces inhoudelijk ondersteunt. Dit werk presenteert een unieke, spelgeoriënteerde lesmethode voor volleybal op de universiteit, de hogeschool en de club. De leerlijn bestaat uit twee lessenreeksen van telkens zeventien lessen. De eerste lessenreeks is chronologisch opgebouwd uit drie modules, met name techniek, tactiek en wedstrijdspel. In de tweede lessenreeks staat het officiële zes-tegen-zes spel met taakspecialisatie (spelverdeler,middenspeler, receptie-hoek en libero) centraal. Geleidelijk aan wordt de verantwoordelijkheid voor het leerproces verschoven van de docent naar de student. Om dit te realiseren wordt een instructiemodel gehanteerd dat zijn oorsprong vindt in enkele bestaande studentgestuurde werkvormen zoals Teaching Games for Understanding, Sport Education en Coöperatief Leren. De studenten vervullen hierbij verschillende rollen (trainer, observator en speler) en staan in voor zowel de observatie en analyse van spelgegevens als het invullen van de oefenstof. Hierbij worden ze geholpen door een interactieve leeromgeving op cd-rom die het beslissingsprocesinhoudelijk ondersteunt. (Bron: covertekst)
Volleybal. --- Didactiek --- Hoger onderwijs. --- volleybal --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Didactics of sports and games --- balsporten --- sporttraining --- Volleybal --- 111025.jpg --- Volleybal ; hoger onderwijs ; didactiek --- #SMV:811000 --- #SMV:België --- #SMV:agogiek --- #SMV:training --- #SMV:volleybal --- Academic collection --- 486.88 --- 619.35 --- hoger onderwijs --- 796.325 --- Leerlijnen --- Leeromgevingen --- 111024.jpg --- Lichamelijke opvoeding --- (zie ook: beachvolleybal) --- Tactiek --- Hoger onderwijs --- Sportclubs --- Sport --- Coöperatief leren --- Zelfsturend leren --- Techniek (sport) --- Sportclub --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid --- Zwemmen
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|