Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Newmeyer, Fred --- Taylor, Sam --- Lloyd, Harold
Choose an application
Newmeyer, Fred --- Taylor, Sam --- Lloyd, Harold
Choose an application
Newmeyer, Fred --- Taylor, Sam --- Lloyd, Harold
Choose an application
Donen, Stanley --- Potter, H. C --- Astaire, Fred
Choose an application
The case study reviews research conducted on older Fred. Olsen Cruise Line customers. Research focused on consumers' age-related needs and preferences, and was used to craft a marketing strategy which allowed these customers to experience the brand before even stepping aboard.
Older consumers. --- Marketing research. --- Fred. Olsen Cruise Lines. --- Branding (Marketing) --- Marketing --- Fred. Olsen Cruise Lines
Choose an application
Als je naar de maan tuurt, zie je vlekjes en kronkelstreepjes ... aan de voorkant van de maan. De achterkant van de maan is nooit te zien. Wat verstopt die maan daar? Ook sinterklaas, al is hij oud en weet hij veel, zou de achterkant van de maan wel eens willen bekijken ... En daar heeft sinterklaas een wonderlijke ontmoeting ...
Dutch literature --- Sinterklaas (themawoord fictie) --- prentenboeken (genre) --- kleuteronderwijs (doelgroep) --- Santa Claus [Fictitious character] --- prentenboeken --- sinterklaas --- maan --- JB FRED
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|