Narrow your search

Library

Thomas More Kempen (4)

UCLL (4)

Arteveldehogeschool (3)

KBR (3)

KU Leuven (3)

AP (2)

KDG (2)

EhB (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

Odisee (1)

More...

Resource type

book (4)

film (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2011 (1)

2008 (1)

2007 (1)

2004 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Multi
Tactisch volleybal : een leerlijn voor het hoger onderwijs
Authors: ---
ISBN: 9789033473654 Year: 2011 Publisher: Leuven Acco


Multi
Notuleren kan je leren
Authors: ---
ISBN: 9033455269 9033455277 9789033455278 9789033455261 Year: 2004 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het verslag van een vergadering maken, notuleren, kan een hele opgave zijn.Het multimediale project Notuleren kan je leren geeft de leerling-notulist een korte inleiding in het notuleren en meteen ook de kans om een oefenverslag van een vergadering te maken. De beknopte handleiding bevat informatie over soorten en vormgeving van verslagen, raadgevingen en tips voor de notulist, een lijstje met veelgebruikte vergaderwoorden én een voorbeeldverslag. Het audiovisueel materiaal betrekt de leerling-notulist direct bij een vergadering die aan een universiteit wordt gehouden. De leden van de Commissie Innovatie en Planning vergaderen over onderwerpen van vrij algemene aard, zoals een voorstel om alle examens mondeling af te nemen of om condoomautomaten te plaatsen. (Bron: www.acco.be)


Multi
Psychologische gespreksvoering : een basis voor hulpverlening
Authors: ---
ISBN: 9789024409617 9789024499038 Year: 2007 Publisher: Soest Nelissen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met dit boek willen de auteurs in de eerste plaats inzicht vergroten in de psychologische theorieën die de hulpverlener houvast bieden. Het tweede doel is een overzicht te geven van het arsenaal aan concrete vaardigheden dat nodig is voor het voeren van hulpverleningsgesprekken. De auteurs leggen daarbij een duidelijk verband tussen de theorie en de toepassing via veel praktijkvoorbeelden. Na een bespreking van de algemene gezindheid tegenover de cliënt belichten zij aspecten van de cliëntgerichte, de cognitief-psychologische en de sociaalleertheoretische benaderingen. Deze werken zij uit in vier rollen voor de hulpverlener: vertrouwensfiguur, mededeelzame detective, docent en coach. Deze rollen worden geplaatst in een gespreksmodel met de fasen probleemverheldering, probleemnuancering en probleembehandeling. Daarna volgen de voor iedere fase kenmerkende strategieën en vaardigheden


Multi
Welbevinden en betrokkenheid observeren bij baby's en peuters : een trainingsmodule met video : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789078765578 9789077343715 9789077343692 9789077343708 Year: 2008 Publisher: Leuven Centrum voor ervaringsgericht onderwijs

Listing 1 - 4 of 4
Sort by