Listing 1 - 10 of 45 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Didactics of Dutch --- Didactics of secundary education --- Nederlands --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- taalmethodes
Choose an application
Choose an application
Didactics of English --- Didactics of secundary education --- secundair onderwijs 2de graad --- Engels --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- taalmethodes
Choose an application
Didactics of Dutch --- Didactics of secundary education --- Nederlands --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- taalmethodes
Choose an application
"Taalbewust beroepsonderwijs" beschrijft effectieve didactiek in het (v)mbo aan de hand van vijf vuistregels: werk doelgericht, zorg voor leerzaam taalaanbod, werk aan woordenschat, stimuleer toepassing en interactie en geef feedback. Deze vuistregels worden toegepast in acht praktijkvoorbeelden rondom vaardigheden als studieteksten begrijpen, instructietaal begrijpen, een verslag of werkstuk schrijven, overleggen, presentaties geven en reflectiegesprekken voeren. "Taalbewust beroepsonderwijs" wil docenten Nederlands en beroepsvakdocenten prikkelen om hun lesactiviteiten taalstimulerend en leerzaam in te richten. Hiermee worden de lesactiviteiten effectiever, presteren leerlingen beter in de opleiding en werken ze tegelijkertijd aan verhoging van hun taalniveau.
Choose an application
Choose an application
Didactics of mathematics --- Didactics of secundary education --- B-stroom --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- wiskunde --- secundair onderwijs 1ste graad
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 45 | << page >> |
Sort by
|