Listing 1 - 10 of 124 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Communicatie en media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij en ons dagelijks leven. Toch weten we zeer weinig over wat communicatie nu precies is, hoe het functioneert, waar het begint en eindigt. Dit handboek is een toegankelijke introductie in de wetenschappelijke discipline van de communicatiewetenschappen, met aandacht voor historische en hedendaagse ontwikkelingen in de theorievorming en voor tendensen in het onderzoek rond media en communicatie. Vraagstukken over macht, sociale integratie en identiteit in relatie tot media zijn centrale themas in het boek.Communicatie & Media laat je kennismaken met basisbegrippen, modellen, theorieën en onderzoek in de communicatiewetenschappen. Het is een nuttig basiswerk voor studenten en professionals in het brede veld van de sociale en de humane wetenschappen, maar ook voor iedereen met interesse in de werking en de rol van media in de 21ste eeuw.Bron : http://www.acco.be
communicatiewetenschappen --- Mass communications --- Communicatiewetenschappen --- Media --- Communicatiemedia --- 316.77 --- Communicatie --- Communicatietheorieën --- Sociale communicatie --- Communicatie-onderzoek --- Communicatiewetenschap --- Communicatietheorie
Choose an application
'Communicatie NU 2'! Het compleet nieuwe vervolg op de eerste vakinhoudelijke glossy over het Communicatie vak, voor en door het vak zelf geschreven. In Communicatie NU vind je alles over de trends in het vak, de actuele thema's, de lastige zaken waar communicatieprofessionals tegenaan lopen en hoe ze die oplossen. En ook de nieuwste onderzoeken en visies, plus veel wetenswaardigheden, carrièremogelijkheden en tips. Ruim 100 mensen; zowel studenten, bureaudirecteuren, communicatiemanagers als wetenschappers, komen aan het woord.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Communicatie --- Praktijk --- Beroepen --- Communicatiemanagement --- organisaties --- communicatiemedia --- communicatiewetenschappen --- communicatie --- Mass communications --- organisaties. --- Organisaties. --- Beroep --- Waardering --- Verpleegkunde
Choose an application
"Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere manier gaan werken.' ? Seth GodinDe afgelopen 25 jaar heeft Seth Godin miljoenen ondernemers, leiders en fans geïnspireerd. Met Dit is nu marketing deelt hij voor het eerst het geheim van zijn marketingkennis: goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, ze gebruiken marketing om de problemen van hun klanten op te lossen. Het gaat ze niet om wie het hardst schreeuwt, maar om de wereld te verbeteren. Werkelijk krachtige marketing komt voort uit vrijgevigheid, empathie en emotie. Het is de hoogste tijd om te stoppen met liegen, spammen en je schuldig voelen over wat je doet. Om socialmediastatistieken te verwarren met waardevolle verbinding. Om geld te verspillen aan aandacht trekken ? op de lange termijn levert dat niets levert. Het is tijd om gezien te worden, door eerst te leren hoe je moet kijken.Bron : http://www.bol.com
Marketing --- merkimago --- marketing --- communicatiepsychologie --- PXL-Media & Tourism 2019 --- communicatiemedia --- marketingcommunicatie --- Marketingstrategieën --- Marketingtechnieken --- Marketingstrategie --- Marketingtechniek --- Financiewezen
Choose an application
Audiovisual methods --- Mass communications --- media-industrie --- crossmedia --- communicatiemanagement --- communicatiemedia --- marketingcommunicatie --- Netherlands
Choose an application
Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.
Applied marketing --- Computer. Automation --- Mass communications --- Marketing ; sociale media. --- PXL-Business 2018 --- sociale marketing --- managementvaardigheden --- communicatiemedia --- sociale media
Choose an application
'Communicatie NU'! De eerste vakinhoudelijke glossy over het Communicatie vak, voor en door het vak zelf geschreven.In Communicatie NU vind je alles over de trends in het vak, de actuele thema's, de lastige zaken waar communicatieprofessionals tegenaan lopen en hoe ze die oplossen. En ook de nieuwste onderzoeken en visies, plus veel wetenswaardigheden, carrièremogelijkheden en tips. Ruim 100 mensen; zowel studenten, bureaudirecteuren, communicatiemanagers als wetenschappers, komen aan het woord.Bron : http://www.boekenbank.be
#KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Communicatie --- communicatiewetenschappen --- organisaties. --- Organisaties. --- Communicatie --- Praktijk --- Beroepen --- Communicatiemanagement --- communicatiemedia --- communicatie --- Mass communications --- Beroep --- Waardering --- Verpleegkunde
Choose an application
This book deals for the first time with the cultural history of media in nineteenth-century Iran, a history that deals with how modern techniques of representation and communication were received in the Iranian Shi'a society. This reception history is examined in religious photography, military reforms, Persian passion plays, Shi'a medicine, and the burgeoning telegraphic culture. The problematic relationship between Shi'a Islam and 19th-century media is conceptualised and contextualised, especially through the lens of the first Polytechnique college (Dar al-Fonun, 1851) in Iran. This college is conceptualised as a media laboratory, where the technological sphere in Iran was fundamentally transforming. It is also contextualised in the age of reform, a period in which the Middle East was undergoing widespread social, political, and military changes. Islamic (art) history, Iranian Studies, and cultural analysis form an interdisciplinary analytic framework to create new knowledge about the historical complexity of nineteenth-century Iran.
communicatiemedia. --- Perzië. --- sji'isme. --- modern science, reception history, photography, passion play, medical history, telegraphy. --- Mass media --- Islam --- History --- Religious aspects
Choose an application
Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven. Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht
Advertising. Public relations --- mediaonderzoek --- media --- reclame --- media-industrie --- Mass communications --- Belgium --- België --- Media --- Reclame --- 659.1 --- Media (Communicatiemedia) --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Media. --- Reclame. --- media. --- Advertising
Listing 1 - 10 of 124 | << page >> |
Sort by
|