Listing 1 - 10 of 124 << page
of 13
>>
Sort by

Book
Le téléphone
Author:
ISBN: 213038644X 9782130386445 Year: 1984 Volume: 251 Publisher: Paris PUF


Book
Les télécommunications
Author:
ISBN: 2130390919 9782130390916 Year: 1985 Volume: 335 Publisher: Paris : PUF - Presses Universitaires de France,


Book
Communicatie & Media : een inleiding tot communicatiewetenschappen : onderzoek en theorie
Authors: ---
ISBN: 9789462925625 Year: 2016 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communicatie en media zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij en ons dagelijks leven. Toch weten we zeer weinig over wat communicatie nu precies is, hoe het functioneert, waar het begint en eindigt. Dit handboek is een toegankelijke introductie in de wetenschappelijke discipline van de communicatiewetenschappen, met aandacht voor historische en hedendaagse ontwikkelingen in de theorievorming en voor tendensen in het onderzoek rond media en communicatie. Vraagstukken over macht, sociale integratie en identiteit in relatie tot media zijn centrale themas in het boek.Communicatie & Media laat je kennismaken met basisbegrippen, modellen, theorieën en onderzoek in de communicatiewetenschappen. Het is een nuttig basiswerk voor studenten en professionals in het brede veld van de sociale en de humane wetenschappen, maar ook voor iedereen met interesse in de werking en de rol van media in de 21ste eeuw.Bron : http://www.acco.be


Book
Communicatie nu 2 : grootboek van het communicatievak
Author:
ISBN: 9789491560880 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Communicatie NU 2'! Het compleet nieuwe vervolg op de eerste vakinhoudelijke glossy over het Communicatie vak, voor en door het vak zelf geschreven. In Communicatie NU vind je alles over de trends in het vak, de actuele thema's, de lastige zaken waar communicatieprofessionals tegenaan lopen en hoe ze die oplossen. En ook de nieuwste onderzoeken en visies, plus veel wetenswaardigheden, carrièremogelijkheden en tips. Ruim 100 mensen; zowel studenten, bureaudirecteuren, communicatiemanagers als wetenschappers, komen aan het woord.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Dit is nu marketing : bereik echte verbinding en betekenis
Author:
ISBN: 9789462763005 Year: 2018 Publisher: Deventer Management impact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere manier gaan werken.' ? Seth GodinDe afgelopen 25 jaar heeft Seth Godin miljoenen ondernemers, leiders en fans geïnspireerd. Met Dit is nu marketing deelt hij voor het eerst het geheim van zijn marketingkennis: goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, ze gebruiken marketing om de problemen van hun klanten op te lossen. Het gaat ze niet om wie het hardst schreeuwt, maar om de wereld te verbeteren. Werkelijk krachtige marketing komt voort uit vrijgevigheid, empathie en emotie. Het is de hoogste tijd om te stoppen met liegen, spammen en je schuldig voelen over wat je doet. Om socialmediastatistieken te verwarren met waardevolle verbinding. Om geld te verspillen aan aandacht trekken ? op de lange termijn levert dat niets levert. Het is tijd om gezien te worden, door eerst te leren hoe je moet kijken.Bron : http://www.bol.com


Book
Immovator : trends en ontwikkelingen in crossmedia
Authors: --- ---
Year: 2007 Publisher: Hilversum iMMovator Cross Media Network

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek social marketing & business : scoren met social media, social selling and social business
Author:
ISBN: 9789059409194 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.


Book
Communicatie nu : grootboek van het communicatievak
Author:
ISBN: 9789491560064 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Communicatie NU'! De eerste vakinhoudelijke glossy over het Communicatie vak, voor en door het vak zelf geschreven.In Communicatie NU vind je alles over de trends in het vak, de actuele thema's, de lastige zaken waar communicatieprofessionals tegenaan lopen en hoe ze die oplossen. En ook de nieuwste onderzoeken en visies, plus veel wetenswaardigheden, carrièremogelijkheden en tips. Ruim 100 mensen; zowel studenten, bureaudirecteuren, communicatiemanagers als wetenschappers, komen aan het woord.Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Irrationalities in Islam and media in nineteenth-century Iran : faces of modernity
Author:
ISBN: 9400604432 9087283989 Year: 2022 Publisher: Leiden : Leiden University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book deals for the first time with the cultural history of media in nineteenth-century Iran, a history that deals with how modern techniques of representation and communication were received in the Iranian Shi'a society. This reception history is examined in religious photography, military reforms, Persian passion plays, Shi'a medicine, and the burgeoning telegraphic culture. The problematic relationship between Shi'a Islam and 19th-century media is conceptualised and contextualised, especially through the lens of the first Polytechnique college (Dar al-Fonun, 1851) in Iran. This college is conceptualised as a media laboratory, where the technological sphere in Iran was fundamentally transforming. It is also contextualised in the age of reform, a period in which the Middle East was undergoing widespread social, political, and military changes. Islamic (art) history, Iranian Studies, and cultural analysis form an interdisciplinary analytic framework to create new knowledge about the historical complexity of nineteenth-century Iran.


Book
Analyse van de Belgische (reclame)media
Author:
ISBN: 9789038217901 Year: 2011 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is het belangrijk om bij te blijven. Analyse van de Belgische (reclame)media schept een actueel beeld van het Belgische medialandschap vanuit de invalshoek van mediaplanning. Het is een basisboek voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement. Daarnaast is het bedoeld voor iedereen die overzicht

Listing 1 - 10 of 124 << page
of 13
>>
Sort by