Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Gesprekken met Andre Oosterlinck, André De Leenheer, Francis Van Loon, Benjamin Van Camp, Marc Luwel, Eddy Van Avermaet en Luc Van de Velde. Gesprekken over de invoering van de BaMa-structuur in het hoger onderwijs met André Oosterlinck, André de Leenheer, Francis van Loon, Benjamin van Camp, Marc Luwel, Eddy van Avermaet en Luc van de Velde.
Education. --- Hoger onderwijs. --- Onderwijsvernieuwing. --- onderwijsvernieuwing --- onderwijswetgeving --- bachelor --- onderwijsvormen --- Higher education --- Onderwijs --- Hoger onderwijs --- #KVHB:Hoger onderwijs --- 780 Hoger onderwijs --- Viviane Redant --- onderwijs --- hoger onderwijs --- Bologna --- Bolognaverklaring --- BAMAstructuur --- Bachelor-Masterstructuur --- BAMA --- hogescholen --- universiteiten --- BaMa --- 37 --- België --- onderwijsorganisatie --- 489.32 --- 060305.jpg --- Bama-structuur --- Provincie West-Vlaanderen --- onderwijshervormingen --- hoger onderwijs België - politiek, wetgeving, organisatie, democratisering en studentenverzet --- 378 --- 371.1 --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Hoger en universitair onderwijs
Choose an application
Hoger onderwijs --- met bijdragen van Stijn Oosterlynck, Ruben Ramboer, Karin Verelst, Gérard de Sélys, Nico Hirtt --- onderwijs --- hoger onderwijs --- Bologna --- Bolognaverklaring --- BAMAstructuur --- Bachelor-Masterstructuur --- GATS --- OESO --- hogescholen --- universiteiten --- BaMa --- 37 --- Bologna-akkoorden --- 378 --- Education [Higher ] --- Onderwijs --- Europa
Choose an application
Het werk wil de lezer inspireren en motiveren om competentiegericht onderwijs 'in te voeren'. Het boek bestaat uit volgende delen: 1. Theoretisch begrippenkader: meer tekst en uitleg bij een aantal begrippen ivm competentiegericht onderwijs - 2. BaMa-profielen: een concrete invulling van de competenties uit de BaMa-profielen, die een docent verder kan aanvullen in overeenstemming met het eigen opleidingsonderdeel en/of -activiteit - 3. Praktijkvoorbeelden: good practices van competentiegericht onderwijs, m.a.w. goede voorbeelden van bestaande onderwijspraktijken waarin competentiegericht wordt gewerkt. In dit gedeelte komt de docent meer te weten over hoe collega's aan competenties werken in hun practicum, hoe zij die competenties evalueren, enz.
Competentiegericht leren. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken. --- HO (hoger onderwijs) --- Didactics of higher education --- competenties --- onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- competentiemanagement --- onderwijspraktijk --- 378 --- 371.38 --- #SBIB:316.334.1O366 --- #SBIB:316.334.1O367 --- #SBIB:316.334.1O400 --- #KVHA:Competentiegericht onderwijs --- #KVHA:Didactiek --- #KVHB:Competentiegericht onderwijs --- #KVHB:Competentiemanagement --- 37 --- BaMa --- competentie --- competentiegericht onderwijs --- competentieontwikkeling --- onderwijs --- 489.4 --- didactiek --- hoger onderwijs --- 331.36 --- 378.1 --- 450.46 --- 451.3 --- 454.2 --- 489.3 --- Competentiegericht onderwijs --- Competenties --- Hoger onderwijs --- Professionele ontwikkeling --- assessment --- bachelor --- communicatie --- leidinggeven --- levenslang leren --- reflectie --- teamwerk --- 371.3 --- 371.35 --- 373.6 --- Competentie --- Competentiegerichte kennis --- Competentieleren --- Onderwijs --- Assessments --- competentie (ler) --- competentiegericht leren --- onderwijsmethoden --- 371.39 --- Didactiek --- competenties (beroepsbekwaamheid) --- leerlingenbegeleiding --- leermethoden --- secundair onderwijs --- studentenbegeleiding --- 371.38 Zelfwerkzaamheid --- Zelfwerkzaamheid --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Onderwijssociologie: curricula van het hoger niet-universitair onderwijs --- Onderwijssociologie: curricula van universitair onderwijs --- Leer- en onderwijsgedrag: algemeen --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- loopbaanontwikkeling. training, scholing op het werk --- organisatie van het hoger onderwijs --- Theoretische onderwijsvernieuwing --- Onderwijsvernieuwing --- Onderwijsstrategieën --- Politiek, wetgeving en organisatie --- Didactiek (hoger onderwijs) --- 658.37
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|