Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Statistiek voor marktonderzoek : Praktisch gebruik van statistiek bij kwantitatief marktonderzoek.
Author:
ISBN: 9789001861339 9001861334 Year: 2015 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met Statistiek voor marktonderzoek leer je stap om marktonderzoek op te zetten en uit voeren. Statistiek hoeft niet vervelend en moeilijk te zijn. Het is gewoon een handig hulpmiddel. Meestal is het verwerken van onderzoeksgegevens tijdrovend. Maar met het softwarepakket SPSS wordt het veel gemakkelijker en houd je tijd over om de gegevens toe te passen voor het onderzoek. Het nut van het werken met statistiek wordt je duidelijk door de vele parktijkvoorbeelden die in het boek staan. Al lerende ontdek je de boeiende wereld van marktonderzoek.Ook wie geen hbo-opleiding volgt, maar voor de opgave staat een marktonderzoek op te zetten en uit te voeren, bidet Statistiek voor marktonderzoek een handige opzet. Deel 1: Steekproefgegevens analyseren en beschrijven, vakjargon van de marktonderzoeker, werken met SPSS- Tabellen en grafieken en centrum- en spreidingsmaten. Deel 2: Steekproefgegevens generaliseren naar een populatie, betrouwbaarheidsintervallen, berekenen steekproefomvang- en een aantal belangrijke statistische testen.


Multi
The relative importance of product attributes: consumer decision theories in new-product development
Author:
ISBN: 9062757154 Year: 1991 Publisher: Delft Delft University Press


Book
Consumer behavior
Authors: ---
ISBN: 0131690124 9780131690127 Year: 1987 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice-Hall


Book
Pragmatic forecasting
Author:
ISBN: 0814452736 9780814452738 Year: 1971 Publisher: New York (N.Y.): AMA

Consumer behavior : buying, having, and being
Author:
ISBN: 0131230115 Year: 2004 Publisher: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall


Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: ---
ISBN: 9789045545219 9789045557601 Year: 2016 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn geeft in een toegankelijke taal weer hoe je als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt. Stap voor stap begeleidt het handboek je door het volledige onderzoeksproces. Op die manier vormt het een goede leidraad om een onderzoek te voeren. De voornaamste technieken van zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek komen aan bod. De talrijke praktijkvoorbeelden, cases en oefeningen verduidelijken de te hanteren werkwijzen.


Book
Emoties en reclame: de rol van emoties bij reclameplanning
Author:
ISBN: 9020722174 Year: 1992 Publisher: Leiden Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marktonderzoek in rechte lijn
Authors: ---
ISBN: 9789030686965 Year: 2018 Publisher: Wommelgem Van In

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marktonderzoek in rechte lijn is een handboek dat in een toegankelijke taal weergeeft hoe je als (toekomstig) marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aanpakt.Bron : http://www.deboeck.be


Book
Socio-styles: the new lifestyles classification system for identifying and targeting consumers and markets
Author:
ISBN: 0749406968 Year: 1993 Publisher: London Kogan Page

Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by