Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dit artikel verscheen in VONK nummer 5, 36ste jaargang, juli 2007. In het artikel wordt de kamishibai als werkvorm toegelicht: niet enkel de oorsprong, het hoe en waarom komen aan bod; er worden ook heel concrete handvatten gegeven om zelf met de kamishibai aan de slag te gaan. Een werkvorm waar leesbevordering, taalplezier, taalontwikkeling en creativiteit hand in hand gaan.
Choose an application
Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- Children's literature. Juvenile literature --- Nederlands --- didactiek --- leesbevordering --- leesonderwijs
Choose an application
Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- Children's literature. Juvenile literature --- Nederlands --- didactiek --- leesbevordering --- leesonderwijs
Choose an application
Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- Children's literature. Juvenile literature --- Nederlands --- didactiek --- leesbevordering --- leesonderwijs
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Kinderen hebben niet veel nodig om creatief bezig te zijn. Fantasie is vaak voldoende om tot de origineelste creaties te komen. Het Forum voor Amateurkunsten geeft samen met ABC (Art Basics for Children) een boekje uit dat de creativiteit van kinderen prikkelt. SPEEL*GOED staat boordevol prenten en inspiratiemateriaal om zelf speelgoed te maken. Eens het af is, kan je er verder mee aan de slag. Schaduwspel, klanken toveren, muziek maken of een stop-motion filmpje .... Creativiteit kent geen grenzen! Het boekje is bedoeld voor kinderen van 3 tot en met 12 jaar maar steekt ongetwijfeld ook ouders, grootouders, leerkrachten, jeugdwerkers... aan. Kortom, iedereen die houdt van knutselen en dingen ineensteken. (Bron: website amateurkunsten.be)
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|