Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
1 Reflecteren, een praktijkvoorbeeld1.1 Reflectievragen door de ik-persoon1.2 Wanneer stel ik deze vragen?1.3 Eigen gedrag onder de loep nemen1.4 Bewustwording1.5 Betekenisvolle situatie1.6 Vragen stellen1.7 Het belang van vragen stellen aan jezelf2 Het begrip reflecteren: doel, betekenis en gebruik2.1 Reflecteren volgens het woordenboek2.2 Het doel van reflecteren2.3 Een uitstapje naar de filosofie2.4 Relatie met social casework2.5 Reflecteren gebonden aan beroep2.6 Relatie-afhankelijkheid2.7 Reflecteren: een actueel begrip3 Het vermogen te reflecteren3.1 Reflecteren voor beginners3.2 Reflectievermogen3.3 Abstract denken3.4 Adolescentie3.5 Cognitieve ontwikkeling3.6 Sociale cognitie4 Reflecteren: de theorie4.1 Literatuuronderzoek en enkele modellen4.2 Leercyclus en leerstijlen van Kolb4.3 Omschrijving van het begrip reflecteren4.4 Systematiek: een stappenplan5 Beheersingsniveaus van reflecteren5.1 De fasen van reflectievaardigheid5.2 Beheersingsniveau per fase6 Reflecteren in de praktijk6.1 Bewustwording6.2 Reflectievragen door de ik-persoon6.3 Bereidheid vragen te stellen6.4 Verwoorden6.5 Manieren van verslaglegging7 Hulpmiddelen bij reflectie7.1 De ander7.2 Hulpmiddelen bij reflectie8 Voorwaarden, vaardigheden en attitudes voor reflectie8.1 Voorwaarden voor reflectie8.2 Vaardigheden voor reflectie8.3 Attitudes voor reflectie9 Kritische analyse van eigen verslag9.1 Aandachtspunten voor verslaglegging9.2 Algemene aandachtspunten gericht op de weergave in het verslagBijlage 1: Leerstijlentest van KolbBijlage 2: Hbo-kwalificatiesBijlage 3: Overzicht reflectie in termen van te behalen doelen voor de student
Onderzoek en ontwikkeling. --- #KVHB:Agogiek --- #KVHB:Reflectie --- 321.3 --- 450.7 --- 454.23 --- 489.4 --- Hoger onderwijs --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Leergroepen --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Professionele ontwikkeling --- Reflecteren (Terugblikken) --- Reflectie --- Studenten --- professionalisering --- reflectievaardigheid --- Sociale vaardigheden op het werk --- Sociale vaardigheden --- hoger onderwijs --- reflecteren --- reflectie (ler) --- reflectie --- sociale vaardigheden --- gezondheidszorg --- hulpverlening --- maatschappelijk werk --- methodiek --- onderwijs, sociale vaardigheden --- persoonlijke ontwikkeling --- 489.5 --- Hoger onderwijs; Vlaanderen --- Reflecteren --- welzijnswerk, methoden --- Methodiek --- Opleiding en bijscholing --- Didactische principes --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Didactiek --- 361.1 --- competenties --- Social psychology --- reflectie (psychologie) --- Hygiene. Public health. Protection --- Higher education --- persoonlijkheidsontwikkeling --- departement Algemeen 07 --- leerstrategieën --- bewustzijn --- Managementvaardigheden --- Denken --- Bewustzijn --- coaching --- communicatie --- didactisch proces --- leren --- stagebegeleiding --- zelfbeoordeling* --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Onderwijs
Choose an application
378.4 <492> --- 378.4 <492> Universiteiten--Nederland --- Universiteiten--Nederland --- Science --- Natural science --- Science of science --- Sciences --- Study and teaching&delete& --- History --- Study and teaching --- History. --- Natural sciences --- Science - Study and teaching - Netherlands - History.
Choose an application
Science --- Study and teaching --- History --- 378.4 <492> --- 378.4 <492> Universiteiten--Nederland --- Universiteiten--Nederland
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|