Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Didactics of secundary education --- Didactics of English --- Engelse taal ; taalgebruik ; zakenleven --- Engelse taal ; taalcursussen --- 37 --- 373.5 --- 372.880.20 --- 371.67 --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Secundair onderwijs --- Didactiek van het Engels --- Schoolboeken --- Schoolbooks - Didactic material --- 37 Education --- Education --- 802.2 )* Engels - handboeken --- Engels --- Engelse taal --- handboeken
Choose an application
Duitse taal --- Presentaties --- Zakelijke communicatie --- spreekvaardigheid. --- Duitse taal. --- presenteren --- Didactics of German --- B2 (taalniveau) --- zakentaal --- C1 (taalniveau) --- Duits --- Handboeken --- Praktijk --- 803.0:37 --- 803.0:37 Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Schoolbooks - Didactic material --- Presentatie --- Schrijven --- Tekst --- Spreekvaardigheid.
Choose an application
Duitse taal --- Onderhandelingen --- Zakelijke communicatie --- spreekvaardigheid. --- Duitse taal. --- onderhandelen --- Didactics of German --- B2 (taalniveau) --- zakentaal --- C1 (taalniveau) --- Duits --- Onderhandelen --- Handboeken --- Praktijk --- 803.0:37 --- 803.0:37 Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Schoolbooks - Didactic material --- Onderhandeling --- Schrijven --- Tekst --- Spreekvaardigheid.
Choose an application
Besprekingen --- Duitse taal --- Vergaderingen --- Zakelijke communicatie --- Duitse taal. --- spreekvaardigheid. --- mondelinge communicatie --- Didactics of German --- B2 (taalniveau) --- zakentaal --- C1 (taalniveau) --- Duits --- Vergaderen --- Handboeken --- Praktijk --- 803.0:37 --- 803.0:37 Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Schoolbooks - Didactic material --- Schrijven --- Tekst --- Spreekvaardigheid.
Choose an application
Baliegesprekken --- Gesprekken --- Telefoneren. --- Telefoongesprekken --- Tweegesprekken --- Zakelijke telefoongesprekken --- Duitse taal. --- 803.0:37 --- 81'3:65 --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- 803.0:37 Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Duits. Duitse taalkunde-:-Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Zakelijke communicatie --- Duits --- Telefoneren --- Handboeken --- Praktijk --- Gesprekstechnieken --- Gesprekstechniek --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Anderhalf miljoen jongeren, waaronder 600 Vlamingen, trokken in de zomer van 2011 naar de Wereldjongerendagen (WJD) in Madrid. Dit initiatief van de katholieke kerk is een groot en internationaal gebeuren waarbij jongeren uit alle delen van de wereld elkaar ontmoeten in geloof, muziek, gebed en feest. Wie zijn die Vlaamse jongeren die, tegen de stroom in, kiezen voor een gelovige' vakantie? Ze maken een allerminst vanzelfsprekende keuze in een tijd en in een land waar geloof en kerk nog hooguit een randfenomeen zijn in een volop geseculariseerde samenleving. De auteurs laten in dit boek de deelnemers aan de WJD zelf aan het woord en peilen bij deskundigen naar hun visie op jongeren en geloof en hun toekomstbeeld over de Kerk in Vlaanderen
Christian spirituality --- C1 --- jeugd --- katholieke Kerk --- toekomst --- godsdienstsociologie --- #GGSB: Catechese (geloofsopvoeding) --- #GGSB: Jongeren --- 253:37 --- 253:37 Pastoraal voor jeugd en opvoeding --- Pastoraal voor jeugd en opvoeding --- Kerken en religie --- Godsdienst --- Kerken --- Jongerenpastoraal --- Vlaanderen --- Jeugd --- Sociologie --- Attitudes --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Geloofsleven --- Rooms-katholieke Kerk --- Wereldjongerendagen --- Christendom --- Pastoraal --- Kerk (gebouw) --- Filosofie --- Psychologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Emigratie --- Volwassene --- Attitude --- Kind --- Adolescent --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Rooms-Katholieke Kerk --- Ethiek --- Kunst --- Symboliek --- Sport --- Duurzaamheid --- Autisme --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Pastoraat --- Kerk (geloofsgemeenschap) --- Catechese (geloofsopvoeding) --- Jongeren --- Jongere --- #gsdb6
Choose an application
Samenvatting: De doelstelling hier is dat je als student kunt leren je rustiger,zelfzekerder en méér ontspannen te voelen in een specifiek voor jouangstige en/of stressvolle situatie. Deze situatie zie je momenteel alseen zware klus, een taak, waar je tegen opziet en je dreigt in paniek tegeraken. Deze situaties van studiestress, examenvrees en faalangst kunnenverschillende gebieden bestrijken, bv. aan je bureau zitten tijdens deblokperiode, een schriftelijk of mondeling examen afleggen, eenspreekbeurt houden, een antwoord geven tijdens de les, een bepaaldstagemoment meemaken, een gesprek voeren met je thesispromotor, enz.Tevens kun je met deze techniek meteen een algemene doelstellingrealiseren nl. het bereiken van een diep lichamelijke ontspanning engeestelijke rust met een betere concentratie en geheugenwerking.
Examenvrees. --- Faalangst. --- Stress --- Studenten. --- Angsten. --- Faalangst --- Onderwijs. --- Ontspanningsoefeningen. --- Stress. --- Studenten --- Psychosociale hulpverlening. --- faalangst --- studievaardigheden --- examenvrees --- relaxatie --- Personality development --- Educational psychology --- #KVHB:CD --- #KVHB:Examenangst --- #KVHB:Faalangst --- #KVHB:Studiebegeleiding --- 37.015.3 --- Faalangst: onderwijs --- examens --- Pedagogische psychologie --- 371.21 --- 159.94 --- 450.8 --- Studeren --- Studievaardigheden
Choose an application
806.0 --- 81'3 --- 81'34 --- 81'35 --- 81'36 --- 81'37 --- Spaans --- conversatie --- oefeningen --- spelling --- spraakkunst (grammatica) --- uitspraak --- woordenschat --- Spaans, handboek --- 806.2 ) Spaans - handboeken --- Documentatiemap --- handboeken --- communicatie, extern --- communicatie, mondeling --- taalkunde, Spaans --- taalcursus --- Spaanse taal ; leermiddelen --- 806.0 Spaans. Spaanse taalkunde --- Spaans. Spaanse taalkunde --- Spraakkunst (grammatica) --- Semantiek --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Spaanse taal --- Taalcursussen --- Compact discs. --- Taalcursussen. --- Spaans ; taalkunde --- Grammatica --- Taalkunde --- Linguïstiek --- Frans --- Oefening
Choose an application
De methodiek 'Vlaggensysteem' werd in nauwe samenspraak met het werkveld in Vlaanderen ontwikkeld en is een poging een antwoord te geven op de vraag hoe men pedagogisch moet omgaan met seksueel gedrag van kinderen. Dit educatief pakket omvat een handleiding die de interventie omkadert, een leidraad bij de reeks tekeningen om effectief aan de slag te gaan met de methodiek en een cd-rom met tekeningen, de normatieve lijst en hand-outs.
Seksuele opvoeding. --- Didactics of medicine --- Ethics of family. Ethics of sexuality --- kinderpsychologie --- Sexology --- Personality development --- seksueel gedrag --- seksuele vorming --- grenzen (psychologie) --- S20100649.JPG --- seksuele opvoeding --- seksualiteit van jongeren --- seksualiteit --- jongeren --- 186.4 Jeugdwerk --- kinderen --- 433.4 --- educatieve spellen --- normen --- spelmaterialen --- spelen --- spelletjes --- Seksualiteit en jongeren / kinderen --- Seksuele opvoeding --- 613.88 --- Grensoverschrijdend gedrag --- Kinderen --- Seksualiteit --- 37.03 --- 392.6 --- sociale, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Sociale opvoeding --- Contains audio-visual material --- Games --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Gedrag --- Seksuele en relationele opvoeding --- Seksueel overschrijdend gedrag --- Youth --- Sexual behavior --- Child psychology --- Education --- Philosophy --- Relationele en seksuele vorming --- Seksueel grensoverschrijdend gedrag --- Educational sciences --- opvoeding
Choose an application
'Dit ben ik in Brussel' is een intercultureel educatief pakket dat aansluit bij de concrete leefwereld van kinderen in een (groot)stedelijke context. Dit materiaal is bedoeld voor kinderen en leerkrachten van de tweede en de derde kleuterklas en de eerste graad van het lager onderwijs. 'Dit ben ik in Brussel' wil de diversiteit van jonge kinderen in de klas zichtbaar en bespreekbaar maken. Door meer erkenning te geven aan de sociaal-culturele bagage van de kinderen in de grootstad, kan men hun meervoudige identiteitsontwikkeling en groei naar een positief zelfbeeld meer kansen geven.
Intercultureel onderwijs --- Diversiteit. --- Basisonderwijs. --- kleuteronderwijs vijfjarigen (doelgroep) --- Didactics of social education --- lager onderwijs 1ste graad (doelgroep) --- kleuteronderwijs vierjarigen (doelgroep) --- diversiteit --- multiculturele samenleving --- socio-emotionele opvoeding --- Brussels --- Diversiteit --- Kinderen ; steden --- Brussel --- Multiculturele samenleving --- Multiculturele samenleving ; Brussel --- 37.035 --- 474.6 --- interculturele opvoeding --- Interculturele opvoeding ; Brussel --- vluchtelingen --- multicultureel onderwijs --- (zie ook: Mondiale vorming) --- Contains audio-visual material --- Schoolbooks - Didactic material --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- 4-jarigen --- 5-jarigen --- 1e leerjaar lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Culturele vorming --- Mondiale vorming --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Identiteitsontwikkeling --- Basisonderwijs --- Roemenië --- India --- 4-jarige --- 5-jarige --- Inclusie --- Maatwerk --- Godsdienst --- Kunst --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Maatschappij --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Didactiek van de maatschappelijke vorming. --- diversiteit. --- kleuteronderwijs vierjarigen (doelgroep). --- kleuteronderwijs vijfjarigen (doelgroep). --- lager onderwijs 1ste graad (doelgroep). --- multiculturele samenleving. --- socio-emotionele opvoeding. --- Brussel.
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|