Narrow your search
Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
English for general professional purposes : module N - E : handleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9030171626 9030171634 Year: 2002 Publisher: Deurne Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Leren doe je niet alleen op school : de stage in het participatieonderwijs
Authors: ---
ISBN: 9062835031 Year: 1977 Publisher: Muiderberg Dick Coutinho


Dissertation
Developing an English course for the Hotel and Tourism industry in Ethiopia, Lalibela : 1/3
Authors: --- ---
Year: 2015 Publisher: Gent Arteveldehogeschool Campus Kattenberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Developing an English course for the Hotel and Tourism industry in Ethiopia, Lalibela : 2/3 : English course
Authors: --- ---
Year: 2015 Publisher: Gent Arteveldehogeschool Campus Kattenberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Developing an English course for the Hotel and Tourism industry in Ethiopia, Lalibela : 3/3 : teacher's manual
Authors: --- ---
Year: 2015 Publisher: Gent Arteveldehogeschool Campus Kattenberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Vak, taal, kennis : inleiding tot het onderzoek naar taalgebruik in vakken en beroepen
Author:
ISBN: 9072537041 9789072537041 Year: 1990 Volume: Bd.2 Publisher: Leiden : Alpha,


Book
Grond en ruimte : fundament en verandering in het opvoedingsgebeuren
Authors: ---
ISBN: 9060202902 Year: 1979 Publisher: Haarlem De Toorts

Onderwijzen als roeping : het beroep van leraar ter discussie
Authors: --- ---
ISBN: 905350933X Year: 2000 Volume: *3 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek bespreekt het beroep van de leraar. De roepingsaspecten - maatschappelijk nuttig werk doen, sociale contacten - spelen blijkbaar een cruciale rol in de tevredenheid van leraren. Hun kritiek richt zich niet zozeer op het werk zelf, maar op de 'zaken er omheen'. Vele leraren hebben het gevoel dat ze de greep op de inhoud van het werk dreigen te verliezen aan managers en ouders. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by