Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

KBR (2)

KDG (2)

UCLL (2)

EhB (1)

Hogeschool Gent (1)

KU Leuven (1)

SL (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2021 (1)

2014 (1)

2012 (1)

2000 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by
The playful world : how technology is transforming our imagination.
Author:
ISBN: 0345439430 Year: 2000 Publisher: New York (N.Y.) Ballantine

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The game : reis door de digitale wereld
Authors: ---
ISBN: 9789462916043 Year: 2021 Publisher: Eke De Eenhoorn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The Game is een land waarin we elke dag leven, een land waar we naartoe gaan telkens als we onze smartphone gebruiken, een nieuwe app downloaden, of spelen met Playstation. Dit is een beeldbewerking voor jonge volwassenen van het essay 'The Game' van Alessandro Baricco. Dit boek wil enkele vragen beantwoorden over deze meta-wereld waarin we leven. Hoe was onze wereld vóór het bestaan van The Game? Hoe, wanneer en wie heeft The Game gemaakt? Waarom is het gemaakt? Hoe kunnen we het verkennen? Maar vooral: hoe kunnen we het spelen? Klaar om te vertrekken?


Book
Mathematics for 3D game programming and computer graphics
Author:
ISBN: 9781435458864 1435458869 Year: 2012 Publisher: Verenigde Staten Course Technology


Book
Programmeren voor kinderen : leer stap voor stap programmeren en je eigen computergames maken
Authors: ---
ISBN: 9789401419659 9401419655 Year: 2014 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ben je gek op computers en animatiefilmpjes? En wil je graag zelf computergames maken? Ontwikkel jouw digitaal talent met deze praktische gids. Met kleurrijke illustraties, handige tips en stap-voor-stap instructies om programma's te schrijven in Scratch en Python.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by