Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Government information --- Government publicity --- Law and legislation
Choose an application
Government publicity --- voorlichtingscampagnes --- overheidsvoorlichting --- Mass communications --- Voorlichtingscampagnes --- Overheidsvoorlichting --- Voorlichting --- Casestudies --- Voorlichtingscampagne --- Casestudy --- Communicatietheorie
Choose an application
We willen met zijn allen minder files en meer open ruimte, bewegingsvrijheid en rust? En iedereen is voor groene energie. Maar niemand wil die windmolen in zijn achtertuin. Het niet-in-mijn-achtertuin- of NIMBY-syndroom heeft ons in de tang: projecten sneuvelen of verzanden in een loopgravenoorlog tussen burgers, bedrijven en overheden. En dat alles is de schuld van de buurman. Maar kijken bedrijven en overheden niet te gemakkelijk neer op hun 'zure buren'? Zien ze zichzelf wel genoeg als de buur van de burger?Dit boek gaat op zoek naar handvaten om de impasse te doorbreken. Zonder mirakels of wonderoplossingen. Omdat die simpelweg niet bestaan. Wel helpt het je te navigeren doorheen een complex stakeholderlandschap. Hoe kun je je omgeving beter begrijpen en betrekken? Hoe breng je rust in een discours dat door emoties wordt gedomineerd? Is lobbyen een vies werkwoord of heeft het wel degelijk zijn plaats? Met als hamvraag: hoe bouw je aan vertrouwen in elkaars achtertuin?Buurman, wat doet u nu? is verhalend, vol voorbeelden uit bekende dossiers en anekdotes uit de beroepspraktijk van Annik Dirkx en Joris Bulteel. En verhelderend, omdat beide auteurs de omgang met stakeholders door een andere bril bekijken.https://www.standaardboekhandel.be/p/buurman-wat-doet-u-nu-9789463377003
Mass communications --- lobbyen --- persuasieve communicatie --- PR (public relations) --- bedrijfscommunicatie --- Nimby --- Burgerschap --- Imagomanagement --- Ruimtelijke ordening --- Maatschappelijk belang --- Projectmanagement --- Duurzaam ondernemen --- Weerstand (psychologie) --- Burgerparticipatie --- Strategisch management --- Besluitvorming --- Citizen participation --- Government publicity
Choose an application
Public administration --- 316 --- Government publicity --- -Government and the press --- -Press --- Press and government --- Press policy --- State and the press --- Press --- Freedom of the press --- Press and politics --- Publicity, Government --- Communication in public administration --- Sociologie --(algemeen) --- Government policy --- Public relations --- Government and the press --- -Sociologie --(algemeen) --- 316 Sociologie --(algemeen)
Choose an application
Hoe kan je als overheid goed communiceren met de burger ? Hoe kan je eenzijdige communicatie ombuigen tot een gesprek zodat er een dialoog ontstaat waarin ook de burger een actieve rol heeft ?Machteld Weyts kent als experte de knepen van het vak en toont vanuit haar ervaring hoe communicatie een essentiële rol speelt in de democratie. Zij biedt met dit handboek de basis voor een strategische communicatieaanpak in een overheidscontext. Het boek is doorspekt met actuele voorbeelden en getuigenissen van professionals. Het maakt studenten, startende (communicatie)ambtenaren en medewerkers van communicatieadviesbureaus wegwijs in de structuur, basisbeginselen en domeinen van overheidscommunicatie. Het is een onmisbare inleiding voor wie beter, gerichter en sprekender wil communiceren in overleg met de burger.Bron : http://www.academiapress.be
Communicatie --- Overheid. --- Organisaties. --- communicatiecampagnes --- communicatiestrategie --- marketingcommunicatie --- overheidscommunicatie --- Mass communications --- Government publicity --- Belgium --- Communication in public administration --- Massacommunicatie --- PXL-Media & Tourism 2017 --- communicatie --- communicatievaardigheden --- communicatiemanagement --- #SBIB:35H502 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:309H261 --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Voorlichting: toepassingsgebieden --- Overheidscommunicatie --- Democratie --- Interactieve beleidsvorming --- Communicatiemanagement --- Informatie en communicatie : Communicatie --- Communicatie : Externe communicatie --- 695 Communicatie --- Information et communication : Communication --- Communication : Communication externe --- Media
Choose an application
Government publicity --- #SBIB:309H261 --- #SBIB:AANKOOP --- #KVHA:Overheidsvoorlichting --- 328.18 <492> --- #A9205A --- Public administration --- Publicity, Government --- Communication in public administration --- 328.18 <492> Openbaarheid van bestuur. Overheidsdocumenten. Overheidsvoorlichting. Public relations en overheid--Nederland --- Openbaarheid van bestuur. Overheidsdocumenten. Overheidsvoorlichting. Public relations en overheid--Nederland --- Voorlichting: toepassingsgebieden --- Public relations --- Advertising. Public relations
Choose an application
Louis XIV [King of France] --- 929 LOUIS XIV --- 944.033 --- #gsdb8 --- #GGSB: Geschiedenis (Biografieen) --- Biografie. Genealogie. Heraldiek--LOUIS XIV --- Geschiedenis van Frankrijk: Louis XIV--(1643-1715) --- 944.033 Geschiedenis van Frankrijk: Louis XIV--(1643-1715) --- 929 LOUIS XIV Biografie. Genealogie. Heraldiek--LOUIS XIV --- Louis XIV --- Public opinion --- France --- Kings and rulers --- Government publicity --- History --- 17th century --- Geschiedenis (Biografieen) --- Iconography --- 960 --- Frankrijk geschiedenis --- levensbeschrijvingen --- biographies et mémoires
Choose an application
openbaarheid van bestuur --- Administrative law --- overheidscommunicatie --- administratief recht --- Political sociology --- Administration publique --- Overheidsbeleid --- Politiek --- Politique --- 35.07 <492> --- Government publicity --- -Mass media --- Public relations --- #SBIB:35H500 --- overheidsadministraties --- nederland --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Propaganda --- Publicity --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Public administration --- Publicity, Government --- Communication in public administration --- Bestuursorganisatie. Openbaar bestuur--Nederland --- Bestuur en samenleving: algemene werken --- administrations publiques --- pays bas --- Mass media. --- Public relations. --- 35.07 <492> Bestuursorganisatie. Openbaar bestuur--Nederland --- Mass media
Choose an application
Public administration --- Dutch language --- Advertising. Public relations --- Grammar --- Pragmatics --- Government publicity --- -Subsidies --- -#KVHA:Voorlichting; Nederlands --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- Business subsidies --- Corporate subsidies --- Corporate welfare --- Government subsidies --- Grants --- Subventions --- Vouchers (Subsidies) --- Welfare, Corporate --- Government aid --- Foreign trade promotion --- Trade adjustment assistance --- Publicity, Government --- Communication in public administration --- Public relations --- Tekstanalyse --- Tekstevaluatie --- Voorlichtingsbrochures --- Voorlichtingsfolders --- Voorlichtingsteksten over subsidies --- Tekstanalyse. --- Tekstevaluatie. --- Voorlichtingsbrochures. --- Voorlichtingsfolders. --- Voorlichtingsteksten over subsidies. --- Subsidies --- #KVHA:Voorlichting; Nederlands
Choose an application
654.195 --- 32.019.5 --- Radio broadcasting --- -Radio in propaganda --- Propaganda and radio --- Propaganda in radio --- Radio and propaganda --- Propaganda --- Radio --- Radio industry and trade --- Broadcasting --- Freedom of information --- Government publicity --- Mass media --- Sound broadcasting. Radio. Radio relay (rediffusion) --- Openbare mening. Publieke opinie --- History --- Nederlandsche Omroep --- Netherlands --- -Radio broadcasting --- Radio in propaganda. --- History. --- -654.195 --- 32.019.5 Openbare mening. Publieke opinie --- 654.195 Sound broadcasting. Radio. Radio relay (rediffusion) --- Radio in propaganda --- Nederlandsche Omroep.
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|