Listing 1 - 10 of 349 << page
of 35
>>
Sort by

Book
Vraag gewoon feedback : deel 2 : adviserende feedback
Author:
ISBN: 9789462722071 9789462722088 9462722080 Year: 2019 Publisher: Zaltbommel Uitgeverij Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Feedback is een cadeau, zeggen ze. Maar soms voelt het als een aframmeling met een strik eromheen. Veel mensen zijn dan ook huiverig voor feedback. Laat staan dat ze er zelf om vragen. Toch is dat juist wat we moeten doen, vindt Axelle de Roy. Door actief om feedback te vragen, werk je aan je persoonlijke en professionele ontwikkeling.Feedback vragen leer je op speelse wijze met de boeken en kaartensets van Axelle de Roy. In Vraag gewoon feedback - Deel 2 ligt de focus op adviserende feedback. Ga direct aan de slag met de opdrachten, inclusief extra uitleg en praktijkvoorbeelden. Feedback is een krachtig groeimiddel. Het levert veel op. Het is lekker en soms spannend.Gewoon doen!Bron : http://www.epo.be


Book
Feedback : commentaar geven en ontvangen
Authors: ---
ISBN: 9070512521 Year: 2000 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Op een goede manier feedback geven is een van de lastigste aspecten in de communicatie. De een durft het niet en houdt liever zijn mond, de ander flapt er van alles uit zonder überhaupt na te denken. Geen van deze twee manieren functioneert natuurlijk. En dat is jammer want alleen door commentaar te krijgen, kun je iets veranderen aan je gedrag. Open communicatie is essentieel Vooral in de zorg, waar veel medewerkers in teams werken en dus erg afhankelijk zijn van elkaar, is open communicatie essentieel voor (top)prestaties. Dit boek gaat over commentaar geven en krijgen en over de angst en de emoties die daarmee gepaard kunnen gaan. Je leert hoe je commentaar kunt geven zonder anderen te kwetsen of af te kraken. Of het nu om collega¿s, cliënten of je leidinggevende gaat, met 'Feedback geven en ontvangen' verbeter je je eigen communicatie en die van de mensen om je heen.


Book
Feedback om leren zichtbaar te maken
Authors: ---
ISBN: 9789461183026 Year: 2021 Publisher: Rotterdam Bazalt educatieve uitgaven

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Feedback in het lokaal bestuur van Olen : een onderzoek naar wat de medewerkers van de technische dienst nodig hebben om eerlijke feedback te geven en ontvangen
Authors: --- ---
Year: 2023 Publisher: Antwerpen AP Hogeschool

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
360° feedback
Author:
Year: 1999 Publisher: Diegem Ced.Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Feedback en zelfonthulling
Authors: ---

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Object
Feedback : commentaar geven en ontvangen
Author:
Year: 2016 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het spel over geven en ontvangen van feedback. Leer op een juiste manier omgaan met feedback van anderen, en op een juiste manier feedback te geven aan anderen. ideale groepsgrootte is 7 personenwww.ophetbalkon.nl


Book
De kracht van het compliment : met positieve feedback naar grootse resultaten
Authors: --- ---
ISBN: 9789047005476 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Antwerpen Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Film
Leren van elkaar: feedback in de basisschool
Authors: --- ---
Year: 2002 Publisher: 's Gravenhage Procesmanagement primair onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Feedback die werkt : Hoe u uw boodschap kunt opbouwen en overbrengen
Author:
ISBN: 1604917555 1281856029 9786611856021 1604910402 Year: 2008 Publisher: Greensboro, N.C. : Center for Creative Leadership,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Effective feedback, whether it's meant for your boss, your peers, or your direct reports, is built around three ideas. One, focus on the situation. Two, describe the other person's behavior you observed in that situation. And third, describe the impact that behavior had on you. The result is a message that is clear and that can inspire action and productive change.

Listing 1 - 10 of 349 << page
of 35
>>
Sort by