Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Als pleitbezorger van de verdere uitbouw van eerstelijnszorg en de afstemming van gezondheids- en welzijnszorg op elkaar, schetst de auteur een scherper beeld van de evolutie van zorg en aanbod. Zo wordt meteen de belangrijke rol van de eerstelijnszorg duidelijk maar vooral ook waar de knelpunten op het terrein ontstaan. Een grondige analyse van de blinde vlekken in ons zorgsysteem resulteert in een epiloog met heel concrete aandachtspunten voor de toekomst
Zorgverlening --- Eerstelijnshulpverlening --- Beleidsvoorstel
Choose an application
Gemeenschapsgerichte eerstelijnsgezondheidszorg is een concept waarbij vanuit gedeelde visie op gezondheid via de intersectorale samenwerking van lokale gezondheids- en welzijnswerkers een 'kwaliteitscirkel' van meten, analyseren, interveniëren en evalueren wordt opgestart voor een bepaalde gemeenschap
Gezondheidszorg --- Eerstelijnshulpverlening --- Kwaliteitszorg
Choose an application
Via 8 luiken in het onderzoek bij 8 Vlaamse organisaties, samenwerkend in het OnlineHulpUitwisselingsPlatform (OHUP), verzamelden de auteurs materiaal voor het uitwerken van een onlinehulpverleningsmethodiek die bruikbaar is voor alle organisaties. De aanzet tot een methodiek zelf is terug te vinden in de 'bijhorende uitgave "Ch@tlas"
Eerstelijnshulpverlening --- Methodiek --- Onlinehulpverlening
Choose an application
Ch@tlas wil handvatten en kapstokken bieden voor organisatoren en medewerkers in de onlinehulpverlening in het eerstelijnswerk; het bevat kaders en wegwijzers voor de verdere professionalisering van de onlinehulpverlening. Het is een open methodiek met veel richtinggevende vragen waardoor elke medewerker en elke organisatie zelf keuzes kan makenof haar/zijn praktijk steeds opnieuw kan bevragen
Eerstelijnshulpverlening --- Methodiek --- Onlinehulpverlening
Choose an application
Eerstelijnshulpverlening --- Onlinehulpverlening --- Vlaanderen
Choose an application
Eerstelijnshulpverlening --- Onlinehulpverlening --- Vlaanderen
Choose an application
Dit setje kaarten wil de hulpverlener een aantal tips meegeven bij het chatten.Elke Tool bevat UITLEG (waarvoor met de beantwoorder alert zijn?) en TIPS (aandachtspunten van ervaren beantwoorders en onderzoekers)
Eerstelijnshulpverlening --- Methodiek --- Onlinehulpverlening --- Technieken
Choose an application
Eerstelijnshulpverlening --- Geneeskunde --- MAD --- CM, Zottegem
Choose an application
Het onderzoek poogt een antwoord te bieden op de vraag: wat is kwaliteitsvolle éénmalige chathulp? Wat werkt er bij chathulpverlening volgens de oproepers? Wat vinden de beantwoorders van die chatgesprekken? Welk positief resultaat zien de actoren erin?
Eerstelijnshulpverlening --- Onlinehulpverlening --- Chatten --- Kwaliteit (proceskenmerk)
Choose an application
Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|