Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe kun je de kracht van social media en de wijsheid van de groep gebruiken om je privéleven en carrière te verbeteren ?Of je nu een financiële beslissing moet nemen, op zoek bent naar de liefde van je leven, of je carrière een nieuwe richting wilt geven: crowdsourcing is de sleutel tot snellere, betere en objectievere keuzes. Lior Zoref deelt in dit boek de bewezen regels en tips voor wat hij mindsharing noemt. De cliënten van Zoref gebruiken zijn technieken om in recordtijd te innoveren en problemen op te lossen.Hij laat zien hoe een Facebook-update van een moeder het leven van haar vierjarige zoontje redde en hoe een manager marktonderzoek dat normaal een jaar zou kosten, in minder dan een dag wist te doen met LinkedIn. Bron : http://www.bol.com
Crowdsourcing --- Sociale media --- Netwerk (relationeel) --- Onlinemarketing
Choose an application
De economie is drastisch aan het veranderen en een nieuwe markt is ontstaan: de C2B markt. Hier is het de consument die meedenkt, mee produceert, en zelfs de marketingmix van elke organisatie omgooit, op manieren die traditioneel gezien onmogelijk lijken. Steeds meer organisaties ondervinden de kracht van deze beweging, van het ontwerpen van logo's tot het oplossen van de wereldwijde hongersnood. De verdere potentie lijkt eindeloos.Crowdsourcing maakt deel uit van deze revolutionaire beweging en dit handboek legt in 7 concrete stappen uit hoe je gebruik maakt van de 'power of the crowd'. Laat je inspireren door de combinatie van vlot geschreven wetenschappelijke theorie en inzichten van 19 Nederlandse cases. Een greep uit deze cases: Lay's, KLM, Lego, Pickwick, Gemeente Amsterdam, Boomerang Create, Nestlé, TNO, Rabobank, maar ook bijvoorbeeld Rita Verdonk en verschillende professoren.De C2B-revolutie is onmisbaar voor iedereen die een eigen crowdsourcing-initiatief wenst te starten of open staat om de consument te omarmen. Het is bestemd voor elke manager, marketeer of pionier die de klant centraal wil zetten en mee wil gaan in de krachtige nieuwe stroming die de C2B-revolutie heet.Bron : http://www.boekenbank.be
Consumenten --- Consumentengedrag --- Marketing --- Mass-customization --- Crowdsourcing --- innovatie --- marketing --- 658.8 --- LEGO --- Nestle --- Rabobank --- Sara Lee --- cases --- crowdsourcing --- marketing, verkoop, distributie --- Consument --- Financiewezen
Choose an application
Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten, omdat ze klanten te weinig toegevoegde waarde bieden. Weet u wel wat uw klanten precies willen ? 'Klant in de driver's seat' is het eerste Nederlandstalige boek over klantgedreven innovatie. Het biedt u een overzichtelijke leidraad voor het opstellen van een succesvolle innovatiestrategie en voor het direct betrekken van klanten bij het innovatieproces. Dit boek laat zien hoe u met behulp van nieuwe concepten als cocreatie, crowdsourcing en communities klantgericht kunt innoveren, en daarmee de slagingskans van uw innovatie aanzienlijk kunt verhogen. Het geeft u een overzicht van alle verschillende vormen van klantgerichte innovatie, en wat daarbij de belangrijkste succes- en faalfactoren zijn. Bovendien bevat het een schat aan inspirerende praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland. Laat uw klant plaatsnemen in de driver's seat, zodat hij zelf het innovatieproces kan sturen! Dat levert niet alleen succesvollere innovaties op, maar ook: meer betrokken, tevreden en loyale klanten, en dus meer omzet en meer winst.Bron : http://www.managementboek.nl
Economic production --- co-creation --- Consumer behavior --- innovatiemanagement --- consumentengedrag --- co-creatie --- Klantgericht ondernemen --- Veranderingsmanagement --- Innovatie --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Crowdsourcing --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. De wereld van dienstverlening mengt zich door webcare en online media met die van communicatie. En raakt met co-creatie, crowdsourcing en communities de gemeentelijke ambities met participatie.Tegelijkertijd blijft de echte verbetering op klantcontact en interactie uit. Investeringen in de dienstverlening van gemeenten renderen onvoldoende. Collega?s van Communicatie en Dienstverlening lopen vast op afdelingsoverstijgende belangen en organisatiebrede verandervraagstukken. Er is behoefte aan een nieuwe richting.In Van Buiten naar Binnen, klantcontact & interactie in het publieke domein delen Frank de Goede, David Kok en Ewoud de Voogd hun visie op klantcontact en interactie met de gemeente. Zij verkennen wat de inwoner nu eigenlijk wil van de gemeente. Welke ontwikkelingen zijn er rond dienstverlening, communicatie en participatie? Wat zou een visie op weg naar 2025 moeten zijn? Welk groeipad is daarbij te volgen? Welke nieuwe taken en rollen komen daarbij kijken? In de visie op klantcontact & interactie komen de werelden van dienstverlening, communicatie en participatie bij elkaar. De visie is uitgewerkt en doorspekt met concrete tips en trics. Het is tijd voor een afdeling Klantcontact & Interactie!Frank de Goede is directeur van SIMgroep. SIMgroep helpt 250 lokale overheden met de website, e-dienstverlening en oplossingen voor de gemeenteraad. Frank volgt al 15 jaar de digitale ontwikkelingen bij gemeenten. Daarmee verbetert hij continu het frontoffice van de overheid. Met veel kennis van digitale media en vooral vanuit de ervaring van gebruikers buiten en binnen de gemeenten.David Kok onderzoekt sinds 2011 op persoonlijke titel het gebruik van sociale media door gemeenten in Nederland. Hij verzamelt daarbij de beste cases en ervaringen van gemeenten met nieuwe media en de netwerksamenleving. Sinds 2012 werkt hij daarbij nauw samen met HowAboutYou. David is communicatieadviseur voor de gemeenteraad van Almere.Ewoud de Voogd is partner van HowAboutYou, het adviesbureau in online media en klantcontact voor gemeenten. Hij beweegt zich op het snijvlak tussen overheid, inwoners, bedrijven of buurten en nieuwe technologie. Als organisatieadviseur verbeterde Ewoud de dienstverlening, communicatie en participatie van tientallen gemeenten.Bron: https://eburon.nl/product/buiten-naar-binnen/
Consumer behavior --- Mass communications --- Inwoners --- Interactie --- Dienstverlening --- Webcare --- Media --- Co-creatie --- Crowdsourcing --- Participatie --- Lokaal beleid --- Gemeentebeleid --- Communicatiestrategieën --- Klantenmanagement --- Bewoner --- Cocreatie --- Communicatiestrategie --- Leiderschap
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|