Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
02 --- 681.3 --- Bibliotheekwezen --- Computerwetenschap --- Bibliotheekautomatisering --- Computertoepassingen --- Documentatie --- Bibliotheekautomatisering. --- Computertoepassingen. --- Documentatie. --- 02 Bibliotheekwezen --- 681.3* / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- Logiciels --- Software --- Statistieken --- Statistiques --- Computertoepassingen --- Toegepaste statistiek --- #WBIB:dd.Lic.L.De Busschere --- Computertoepassingen. --- Toegepaste statistiek.
Choose an application
Electronics --- Computer architecture. Operating systems --- Electronique --- Elektronica --- Logiciels --- Software --- basic --- netwerk --- berekeningsprogramma --- elektrisch net (transportnet) --- (zie ook: distributienet) --- Computertoepassingen --- Computertoepassingen.
Choose an application
Choose an application
Dit boek biedt een opfrissing van alle vereiste basiswiskunde (stelsels, goniometrie en functies) die nodig is voor gevorderde onderwerpen voor de pixelliefhebbers. De beginhoofdstukken leiden de lezer doorheen de klassieke onderwerpen zoals vectoren en parameters. Bovenop een verkenning van toepassingen van de gulden snede, geeft Wiskunde voor multimedia een verrassend praktijkgebaseerd inzicht in Bezierkrommen en B-splines. Het schermprogrammeren wordt naar een professioneel niveau getild via een gedetailleerde studie van alle standaardtransformaties. Het boek gaat vergezeld van een online companion. 'Wiskunde voor multimedia bereikt een mooi evenwicht tussen de wiskundige samenhang en een brede toegankelijkheid, niet in het minst via zijn interactieve companion-website.' Leo Storme - Zuivere wiskunde en computeralgebra, UGent 'In hun herziene klassieker Wiskunde voor multimedia bestrijken Ivo De Pauw en Bieke Masselis de wiskundige concepten die essentieel zijn voor computer graphics. Gaande van goniometrie tot transformaties, en met een bespreking van Bézierkrommen, maken ze dit boek tot een must voor de multimediaprofessional.' Fries Carton - Guerrilla Games, Amsterdamhttps://www.lannoo.be/nl/file/9789401437929pdf
vectorenleer --- parameters --- functies (wiskunde) --- goniometrie --- matrices --- multimedia --- Mathematics --- 2D computertoepassingen --- 3D computertoepassingen --- wiskunde --- multimedia : design --- Goniometrie --- Wiskunde : stelsels --- Wiskunde : functies --- 51 --- Handbooks, manuals, etc. --- Interactive multimedia --- Wiskunde --- Multimedia ; design --- Multimedia --- Design
Choose an application
Geometry --- geometrie --- rotatiespectra --- Complex analysis --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- orbitalen --- VR (virtual reality) --- Algebra --- 3D computertoepassingen --- Quaternions --- Quaternions.
Choose an application
Bent u docent in het hoger onderwijs of werktuigbouwkundige en maakt u voor het ontwerpen gebruik van het 3D CAD-pakket Autodesk Inventor? Lees dan dit boek om het maximale uit het programma te halen. Het boek is gebaseerd op release 2019, maar ook goed te gebruiken voor eerdere versies. Leer modelleren in Autodesk Inventor Aan de hand van eenvoudige voorbeelden maakt de lezer kennis met het modelleren van onderdelen, het samenstellen van die onderdelen en leert die er 2D-tekeningen aan te onttrekken. Hierna wordt het modelleren van een bankschroef behandeld. Uw studenten kunnen dan ervaren hoe het werken aan een reëel product met Autodesk Inventor verloopt. Ook het berekenen van spanningen en vervormingen met de Eindige Elementen Methode in Autodesk Inventor Professional komt aan de orde. Tevens wordt aandacht besteed aan het berekenen van vakwerken. Ook geschikt voor zelfstudie Dankzij de beproefde didactiek is het boek geschikt voor zelfstudie. Door de vele voorbeelden, oefeningen en tips leren uw studenten effectief om te gaan met Autodesk Inventor en zullen zij ideeën opdoen voor het gebruiken van Autodesk Inventor in de eigen ontwerppraktijk.
Machine elements --- Production management --- Programming --- Technical drawing --- 3D computertoepassingen --- eindige elementen --- werktuigbouwkundig ontwerpen --- Mechanical Desktop --- Inventor (informatica)
Choose an application
Het ontwerpen met een Solid Modeler verschilt in werk- en denkwijze behoorlijk van een 2D CAD-programma zoals AutoCAD. Het Solid Model van een onderdeel wordt verkregen door 'materiaal' toe te voegen en te verwijderen. De onderdelen worden door het aanbrengen van geometrische relaties samengesteld tot het uiteindelijke product. Aan de Solid Models kunnen 2D-tekeningen worden onttrokken. In dit boek wordt aan de hand van voorbeelden het leren werken met het 3D CAD-pakket Mechanical Desktop behandeld. Met de vele voorbeelden,oefeningen en tips wordt niet alleen beoogd om op een effectieve wijze te leren omgaan met Mechanical Desktop, maar ook dat daardoor ideeën worden opgedaan voor de eigen ontwerppraktijk. Er wordt ruim aandacht besteed aan de op Genius software gebaseerde aanvulling Power Pack. Daarin zijn niet alleen talloze werktuigbouwkundige onderdelen opgenomen, maar ook software voor bijvoorbeeld lager- en asberekeningen. Door de praktische benadering is dit boek uitermate geschikt voor iedereen die meer wil weten over de techniek van Solid Modeling.
Choose an application
Het ontwerpen met een Solid Modeler verschilt in werk- en denkwijze behoorlijk van een 2D CAD-programma zoals AutoCAD. Van ieder onderdeel van een product wordt een Solid Model gemaakt door aan een basisvorm 'materiaal' toe te voegen en te verwijderen. Vervolgens wordt het product vastgelegd door de Solid Models te assembleren. Indien gewenst kunnen aan de Solid Models 2D-tekeningen worden onttrokken.Dit boek behandelt aan de hand van voorbeelden het leren werken met het 3D CAD-pakket Mechanical Desktop. Door de vele voorbeelden, oefeningen en tips leert u op een effectieve wijze om te gaan met Mechanical Desktop en zult u ongetwijfeld ideeën opdoen voor uw eigen ontwerppraktijk. Er wordt ruim aandacht besteed aan de op Genius software gebaseerde aanvulling Power Pack. Daarin zijn talloze werktuigbouwkundige onderdelen opgenomen en software voor lager- en asberekeningen. Door de praktische benadering is dit boek uitermate geschikt voor iedereen die meer wil weten over de techniek van Solid Modeling.
Choose an application
Beleef de aanschouwelijke facetten van de wiskunde in meer dan 1000 kleurige afbeeldingen. Sommige daarvan waren nog nooit eerder geconstrueerd. Alle beelden zijn voorzien van een heldere, verklarende tekst, literatuurverwijzingen en/of de nodige weblinks om nog dieper op de materie in te gaan. Computergraphics maken abstracte materie visueel concreet. Echt een boek voor liefhebbers van wiskunde die niet alleen maar droge vergelijkingen, berekeningen en formules willen zien. En afbeeldingen leiden letterlijk tot inzicht.
Wiskunde. --- wiskunde --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- 3D computertoepassingen --- visualisatie (informatica) --- Mathematics --- Wiskunde --- Beelden --- Modellen --- Meetkunde --- Fractals --- Cartografie --- Topologie --- 510 --- Beeld --- Model --- Fractal --- Model (wetenschap) --- Beeld (afbeelding)
Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|