Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Television play --- Mass communications --- Sociology of culture --- Netherlands --- Television broadcasting --- -#SBIB:309H1521 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:004.AANKOOP --- 316.77 --- 659.3 --- 654.197 --- Telecasting --- Television --- Television industry --- Broadcasting --- Mass media --- Social aspects --- Radio- en/of televisieprogramma’s met een amusementsfunctie en/of esthetische functie --- Populaire cultuur algemeen --- Social aspects. --- Big brother (Television program : Netherlands) --- Big brother (Television program : Netherlands). --- #SBIB:309H1521
Choose an application
46 p.
Reality television programs --- Television soap operas --- History and criticism. --- Mass communications --- #SBIB:004.AANKOOP --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H1521 --- 690 Media, mediarecht --- #A0104A --- Reality-based television programs --- Reality shows (Television programs) --- Nonfiction television programs --- History and criticism --- Populaire cultuur algemeen --- Radio- en/of televisieprogramma’s met een amusementsfunctie en/of esthetische functie --- Big brother (Television program : Netherlands) --- Televisie --- Soaps --- Reality-tv --- Soap --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Het idee: sluit een aantal wildvreemde mensen voor een lange periode op in een huis vol constant draaiende camera's en microfoons en Iaat ze hun eigen soap maken. De naam alleen van de reallive soap, Big Brother, deed al het ergste vermoeden: is het huis inderdaad een voorafspiegeling van de Big Brother-is-watching-you-maatschappij? Wordt de bewoners van het huis niet elke vrijheid ontnomen door de steeds aanwezige camera 's? Dit boek willaten zien dat Big Brother een complex tv-programma is, complexer dan op het eerste gezicht lijkt. Big Brother dwingt vragen te stellen, bijvoorbeeld over waar privacy begint en eindigt, over voyeurisme, over wat echt of wat een televisieprogramma is, over mannen en vrouwen in onze maatschappij, over individueel en collectief belang, over beroemd worden, over mediatechnologie, over de commercialisering van een controversiële televisiehype op het ogenblik dat hedendaagse kunst ook uit is op spektakel en controverse, over de rol van de elite bij de ontvoogding van de massa.
Sociology of culture --- sociologie --- soap opera's --- populaire cultuur --- TV (televisie) --- Mass communications --- Flanders --- Academic collection --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H1521 --- Populaire cultuur algemeen --- Radio- en/of televisieprogramma’s met een amusementsfunctie en/of esthetische functie --- Big brother (Television program : Netherlands) --- Televisieprogramma's --- Reality-tv --- Cultuur --- Sociologie --- Effecten --- Televisie --- Cultuursociologie --- Televisieprogramma --- Effect --- Toerisme --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Onderzoek --- Geweld --- Verpleegkunde
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|