Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Motivatie --- Faalangst --- Studieresultaat --- Beloning --- Studiemethode
Choose an application
331.2 --- 331.22 <492> --- 331.22 "1850/1987" --- #SBIB:316.334.2A541 --- #SBIB:316.334.2A553 --- loon - salaris --- Beloning. Loonsystemen. Weddeschalen. Weddeverhogingen. Annuiteiten. Loonindexering--Nederland --- Beloning. Loonsystemen. Weddeschalen. Weddeverhogingen. Annuiteiten. Loonindexering--?"1850/1987" --- Partijen en strategieën in de onderneming: vakbond en lonen, tewerkstelling, technologische veranderingen in de onderneming --- Personeelsbeleid en loonbeleid, functieclassificaties --- Theses --- 331.22 "1850/1987" Beloning. Loonsystemen. Weddeschalen. Weddeverhogingen. Annuiteiten. Loonindexering--?"1850/1987" --- 331.22 <492> Beloning. Loonsystemen. Weddeschalen. Weddeverhogingen. Annuiteiten. Loonindexering--Nederland
Choose an application
Afrika --- Oeganda --- Mythologie --- Markt (winkel) --- Volksverhaal --- Legende --- Beloning --- Verhalenbundels --- Jeugdboeken 07-09 jaar --- Jeugdboeken 10-12 jaar --- Prentenboeken
Choose an application
Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs overbruggen met dit boek de kloof tussen onderzoek en praktijk, en vullen hun evidencebased aanpak aan met inspirerende voorbeelden en best practices uit het werkveld.https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0
Communicatiemanagement --- Personeelsbeleid --- talentmanagement --- communicatiemanagement --- Personeelsrecrutering --- Personeelsselectie --- 331.108 --- Personnel management --- personeelsadvertenties --- aanwerving en selectie --- HRM (human resource management) --- Employer branding --- Personeelswerving --- Bedrijfscultuur --- Bedrijfscommunicatie --- Medewerkerstevredenheid --- Beloning --- Interne marketing --- Imagomanagement
Choose an application
Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs overbruggen met dit boek de kloof tussen onderzoek en praktijk, en vullen hun evidencebased aanpak aan met inspirerende voorbeelden en best practices uit het werkveld.https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0https://www.academiapress.be/nl/de-strijd-om-talent-0
Personnel management --- personeelsadvertenties --- aanwerving en selectie --- HRM (human resource management) --- Employer branding --- Personeelsbeleid --- Personeelswerving --- Bedrijfscultuur --- Bedrijfscommunicatie --- Medewerkerstevredenheid --- Beloning --- Interne marketing --- Imagomanagement --- Communicatiemanagement
Choose an application
Mensen die in social profit werken zijn heel erg begaan met hun cliënten, bewoners, bezoekers, gebruikers, patiënten, burgers en belanghebbenden.Waarom hebben deze organisaties het dan toch soms nog moeilijk om voluit voor de klant te gaan? Wat houdt hen tegen om ? net zoals sommige profitspelers ? alles op alles te zetten voor de klant? Voor alles zal wel een reden en redenering te vinden zijn. Tussen droom en daad staan steeds wetten in de weg en praktische bezwaren.In dit boek probeert auteur Tom Vandooren om bij te dragen aan iets waar veel socialprofitorganisaties de juiste genen voor hebben: het graag zien van de klant en dit consequent tonen. Met dit boek schaart hij zich niet tegen maar net naast hen in het zoeken naar manieren om terug de held van onze klanten te worden.Want hoe doen we dat, die klant centraal stellen? Gaat het om snel en foutloos werken? Is maatwerk de sleutel? Of moeten we de gevoelens van de klant bespelen?Dit boek verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in zorg, welzijn, bestuur, onderwijs, ? en welke strategieën er zijn om (steeds) waardevol(ler) te zijn voor klanten.Via een systematische zoektocht door het complexe systeem dat elke organisatie is, gaat de auteur vervolgens op zoek naar manieren waarop klantgerichtheid vorm kan krijgen in het organisatieontwerp.Zijn denken over klantgerichtheid in social profit mag dan wel gevoed en vormgegeven zijn door auteurs en deskundigen op dit vlak, maar is ontstaan, gegroeid en bijgesteld door de vele gesprekken, discussies, workshops, vormingen, ? die hij rond dit thema de voorbij jaren had, volgde en gaf."Achter elk mooi verhaal schuilt een mens. Achter 100 mooie verhalen schuilt een systeem."Bron: http://catalogus.uitgeverij.vandenbroele.be/fondscatalogus/782.aspx?pageID=20050609124856Z
Non-profitsector --- Werknemer --- Management --- Personeelsmanagement --- Organisatie --- Werving --- Personeelsselectie --- Onthaal (welkom) --- Beloning --- Begeleiding --- Personeelstevredenheid --- Effectiviteit --- Motivatie --- Klantentevredenheid --- Klantgericht ondernemen --- Zorg- en welzijnssector --- Personeelswerving
Choose an application
Production management --- 658 --- E080735.jpg --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Business management, administration. Commercial organization --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- kwaliteitsbeheersing
Choose an application
Een boekje vol tips voor ouders om positief met hun kinderen om te gaan. Aan de hand van korte bedenkingen en suggesties wordt duidelijk gemaakt hoe belangrijk waardering is voor een kind. En er zijn tal van aanleidingen in een kinderleven voor een lief woordje, een knipoog, een pleister op de wonde, een kleine verrassing of een speciale beloning.
belonen --- opvoeding --- Primary education --- Psychology --- Children --- Family relationships --- Reward (Ethics) --- Child psychology --- Methodology --- Well-being and quality of life --- 474.22 --- Belonen --- Opvoeding (Pedagogie) --- Troosten --- 433.1 --- Onderwijsstijlen --- Opvoedingsstijlen --- Beloningen --- Pedagogiek --- Opvoeding en onderwijs --- Beloning --- Opvoeding --- Onderwijs
Choose an application
65.012.4 --- emotionele intelligentie --- management --- leidinggeven --- 366.4 --- Management leidinggeven leiderschap coachen motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- bedrijfsleiding, management --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management
Choose an application
658 --- 366.4 --- Coaching --- Management --- E090037.jpg --- Management ; opleidingen --- Personeelsbeleid --- Team personeel talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken --- Business management, administration. Commercial organization --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|