Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Get your Digital Transformation Right!Investments in digital transformation tools (DX-tools) will fuel the growth of your organization. For every activity, process or offering, there is a broad range of digital tools to increase performance and accelerate time-to-market. In fact, there is an oversupply of tools and solution.This book takes on the role of ‘Chief of Tools’ to help you select which digital tools are really interesting for your organization, how they can help you to improve your performance, launch new products and services and; invest smart in the technology that sets you apart. Because the right digital tools in the hands of the right people can make all the difference.With this in mind, Omar Mohout created the DX toolbox. This book will help you to:DISCOVER an overview of the key digital tools available to your organization.IDENTIFY key solutions to save time and ensure successful execution.GAIN perspective, guidance, insights and inspiration. “Competing without the right technology stack is like competing without internet connection.”Omar Mohout, Partner & Head of Digital at Nova Reperta
Changement Verandering --- Digital Digitaal --- Processus Proces --- Technologie Technologie --- Méthodes Methoden
Choose an application
In dit nieuwe boek wordt uitgebreid stilgestaan bij de kansen en risico’s die nieuwe technologie, in het bijzonder sociale media, in een wervingsplan met zich meebrengen én de noodzakelijke veranderingen in het recruitmentproces om hiervan een succes te maken, zoals:- Van Klassiek reactief recruiten (eerst werven via advertenties, daarna de beste sollicitant selecteren), via proactief recruiten door zelf de beste kandidaten te vinden in de immense profielendatabase van LinkedIn, naar recruiten op een Expertniveau (nieuwe technologie als integraal onderdeel van recruitment).- Niet de traditionele recruitmentsite centraal stellen in alle arbeidsmarktcommunicatie, maar een Facebookpagina.- Supersnel zzp’ers vinden door een online netwerk als Twitter slim inzetten.- Iedereen in de organisatie een recruiter maken (via-via werving).- Nieuwe technologische ontwikkelingen om beter te selecteren.Je leest over de juiste recruitmentstrategie, return on investment (roi) van sociale media, de nieuwe rol van de carrièresite en veel ideeën en tips voor content en online reputatiemanagement. Dit alles aangevuld met voorbeelden en interessante cases. Kortom, met behulp van dit boek kun je een stevig fundament leggen voor een operationeel excellent recruitmentproces, op basis van strategisch en tactisch goede keuzes.
personeelsbeleid --- 658.3 --- Recrutement Werving --- Technologie Technologie --- Personeelsbeleid --- Personeelsselectie --- Sociale media --- Technologie --- Aanwerving. --- Personeelsselectie.
Choose an application
5G belooft dé infrastructuur van de toekomst te worden. Zo zou de nieuwe, vijfde generatie van mobiel internet tot honderd keer sneller zijn dan 4G, en zal het een platform bieden waarop nieuwe technologie steunt. De meest innovatieve zaken, van operaties op afstand tot zelfrijdende auto's, zullen via 5G mogelijk worden.Maar ons mobiel internet wordt ook steeds meer een kritieke infrastructuur, waarrond heel wat conflicten ontstaan. Vandaag zijn we bang dat de Chinezen ons afluisteren aan de hand van 5G, dat de straling ervan ons kanker bezorgt, dat 5G te traag wordt uitgerold in ons land en zelfs dat het onze bedrijven zal doen sluiten.Daarom neemt Tom Cassauwers de lezer mee op een rondreis doorheen de wereld van 5G. Hij kijkt welke zorgen terecht zijn en waar de hype ligt. Hij neemt lezers mee naar de kantoren van Huawei, maar ook naar anti-5G-betogingen in Zwitserland. Hij werpt een blik op 5G vanuit het perspectief van toppolitici en van telecomexecutives, van harde tegenstanders, hardcore believers en ervaren wetenschappers. Dit boek toont aan waarom onze digitale infrastructuur steeds belangrijker wordt. Het legt op toegankelijke wijze uit waarom we allemaal, als burgers, politici, ondernemers en wetenschappers, meer aandacht moeten besteden aan hoe we verbonden zijn. 5G is cruciale lectuur voor eenieder die bezig is met onze technologische toekomst.Bron : http://www.bol.com
Computer architecture. Operating systems --- 5G --- Internet --- Sociologie --- Trends --- Technologie Technologie --- Changement Verandering --- Internet Internet --- Innovation Innovatie --- Trend --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Choose an application
Hét doe-het-zelf handboek voor smartphonevideo! Geschikt voor iPhone en Android.Veel mensen zijn huiverig om zelf video?s te maken. Ze denken dat het tijdrovend en ingewikkeld is. Dat je er een professional voor moet inhuren of een dure camera voor moet aanschaffen. Niets is minder waar. Met je eigen smartphone kun je prima hoogwaardige video?s en vlogs maken voor je site en social media. Geertje Algera werkte jarenlang als journalist en programmamaker voor KRO-NCRV en geeft sinds 2014 smartphonevideotrainingen. In dit praktische boek legt zij haarfijn uit hoe je zelf professionele video?s filmt en monteert met je smartphone ? voor jezelf, voor je bedrijf of voor de organisatie waarvoor je werkt. Je leert alles wat je moet weten over licht, geluid, make-up, bediening, monteren, apps en accessoires. Met talloze tips, QR-codes naar aanvullende video?s en bijdragen van experts en andere videopro?s.http://www.nubiz.nl/2022/03/03/professionele-videos-maken-met-je-smartphone/
Telecommunication technology --- Film --- smartphones --- digitale video --- Communication Communicatie --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Technologie Technologie --- Smartphone --- Digitale fotografie --- Digitalisering --- Verfilming --- Filmtechniek
Choose an application
Office management --- Organization theory --- Computer. Automation --- #PBIB:2001.1 --- #PBIB:gift 2001 --- #A9502A --- Bureautique Kantoorautomatisering --- Managers Managers --- Qualité Kwaliteitszorg --- Technologie Technologie --- Informatique Informatica --- Productivité Productiviteit --- Bedrijfsorganisatie --- Informatica
Choose an application
Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Intranet Intranet --- Internet Internet --- Technologie Technologie --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- internet --- intranet --- computerbeveiliging --- netwerkbeheer --- computernetwerken
Choose an application
Marketing --- marketing --- technologische innovatie --- 460 Economie --- 651 Maatschappij. Algemeen --- Client Klant --- Internet Internet --- Marketing Marketing --- Technologie Technologie --- bedrijfsorganisatie --- communicatievaardigheden --- internet --- 304:62 --- maatschappij --- sociologie --- sociale praktijk en techniek --- Internet --- Macht --- Virtuele realiteit --- Leidinggeven --- Communicatie --- Communicatiemiddelen --- Virtual reality --- Leiderschap --- Communicatiemiddel --- Financiewezen
Choose an application
Bedrijfsimago. --- bedrijfsimago --- organisatiecultuur --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- huisstijl --- Mass communications --- Public relations --- Communicatie --- Bedrijfsimago --- #A0008A --- 695 Communicatie --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Leadership Leadership --- Structure d'organisation Organisatiestructuur --- Technologie Technologie --- Automatisation Automatisering --- Changement Verandering --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Huisstijlmanagement --- Huisstijl --- Promotie --- Organisatieleer --- Organisatieculturen --- Profiel en imago --- Identiteit --- Corporate communication --- Organisatiecultuur --- Profiel --- Imago --- Sport
Choose an application
Trendwatchers Herman Konings en Stefaan Vandist reizen de wereld rond en komen tot de vaststelling dat het samenspel van het intermenselijke (WE), het innermenselijke (MYSELF) en het uitermenselijke (ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE), in close harmony, de meest verleidelijke toekomstmuziek kan voortbrengen.Bron : http://www.lannoo.be
Sociology --- KI (kunstmatige intelligentie) --- Philosophy and psychology of culture --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- AI, adviseren, verandering, zelfontwikkeling, technologie, transforming, change, gedrag, innovatie --- Changement Verandering --- Innovation Innovatie --- Technologie Technologie --- innovatie --- Artificiële intelligentie --- Trends --- toekomst --- technologie --- 001.895 --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Sociologie --- Artificiële intelligentie. Robotica. Simulatie. Graphics --- Trends. --- Marketing --- Trendwatching --- Toekomstvisies --- Cultuurfilosofie --- 005.4 --- Trend --- Financiewezen --- Toekomstvisie --- AI (artificiële intelligentie)
Choose an application
Door de grote hoeveelheid aanbieders is het tegenwoordig lastig om klanten te binden. Het is voor de continuïteit van bedrijven echter wel van groot belang klanten te werven en te behouden. Customer Relationship Management is voor de hedendaagse manager het beste wapen om deze klanten te binden. Dankzij CRM krijgt u direct beschikking over het ultieme voordeel, te weten klantinformatie, waarbij gegevens worden omgezet in informatie die weer een bevredigende reactie oplevert voor de klant. (Bron: covertekst)
managementvaardigheden --- Marketing --- klantentevredenheid --- CRM (Customer Relationship Management) --- Management --- customer relationship management --- 658.89 --- Information Informatie --- Ordinateurs Computers --- Client Klant --- Management Management --- Internet Internet --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Courrier électronique Electronic mail --- Brainstorming Brainstorming --- Technologie Technologie --- Communication Communicatie --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Service à la clientèle Klantendienst --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Plaintes Klachten --- Customer Relationship Management --- E100732.jpg --- Klantenbinding --- Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients --- 658.89 Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|