Narrow your search

Library

KU Leuven (500)

UGent (402)

UAntwerpen (353)

KBR (317)

UCLL (259)

AP (226)

Arteveldehogeschool (222)

Hogeschool Gent (213)

Vlaams Parlement (207)

VIVES (176)

More...

Resource type

book (700)

periodical (22)

dissertation (7)

object (3)

digital (2)

More...

Language

Dutch (724)


Year
From To Submit

2021 (6)

2020 (5)

2019 (4)

2018 (3)

2017 (6)

More...
Listing 1 - 10 of 724 << page
of 73
>>
Sort by

Book
De advertentie in de nieuwsbladen
Author:
Year: 1879 Publisher: Gent Vander Schelden

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

659.131


Book
Reclame, informatie, communicatie, public relations : bibliografie
Year: 1974 Publisher: Brussel = Bruxelles 1040 Centrale Bibliotheek Queteletfonds = Bibliothèque centrale Fonds Quetelet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

016 : 659


Book
De dood der afslag-zegels ! De verheffing van den klein-handelaar
Author:
Year: 1906 Publisher: Antwerpen drukkerij H. Dirks

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

659.135


Multi
Handboek creatieve marketingwerkvormen : een gids voor interactieve marketingsessies
Authors: ---
ISBN: 9789001873141 9789001873158 Year: 2020 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Handboek creatieve marketingwerkvormen is een praktische handleiding voor studenten en (young) professionals die middels interactieve marketingwerkvormen hun marketingkwaliteiten willen verbeteren. In dit boek worden de meest gebruikte modellen in de marketing gekoppeld aan een opzet voor een concrete interactieve marketingsessie. Per model krijgt de student een korte introductie van de theorie achter het model. Dit dient als opfrisser van de theorie waar de student reeds kennis mee heeft gemaakt. Vervolgens wordt de lezer stapsgewijs door de interactieve marketingsessie meegenomen, zodat deze zelf te reproduceren is. Dit boek is bedoeld voor studenten met een basiskennis van marketingtheorie die middels interactie willen komen tot marketinginzichten rondom een opdracht of casus. Dat is bij voorkeur een échte opdracht, voor een bedrijf in projectvorm, stage of afstuderen, maar de werkvormen kunnen zeker ook gebruikt worden om met studenten te oefenen met een fictieve marketingcasus.

Keywords

Applied marketing --- marketing --- Werkvormen --- 659.13 --- 659


Book
Media en maatschappij
Authors: ---
ISBN: 9789054870456 Year: 1991 Publisher: Brussel VUB Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reclamekunde
Authors: ---
Year: 1946 Publisher: Leiden Antwerpen H.E. Stenfert Kroese Standaard-Boekh

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Publiciteit --- Publicité --- 659.1


Book
Public relations. Een terreinverkenning
Author:
Year: 1955 Publisher: Amsterdam Brussel Elsevier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Public relations --- 659


Book
Praktische boekhouding in de vakvereeniging. Voordracht gehouden te Leuven tijdens de tweede sociale week, in 1909
Author:
Year: 1910 Publisher: Gent drukkerij Het volk

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Naar een normaal joods bestaan.
Authors: ---
ISBN: 9064465118 Year: 1983 Publisher: Amstelveen Amphora books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek Jongereninformatie : methodiek voor het informatie- en advieswerk.
Authors: ---
ISBN: 9053521194 Year: 1994 Publisher: Meppel Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

jeugdadviescentra --- voorlichting --- 362.7 --- 659

Listing 1 - 10 of 724 << page
of 73
>>
Sort by