Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

EhB (2)

UCLL (2)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

PXL (1)

Thomas More Kempen (1)

UGent (1)

More...

Resource type

book (4)

dissertation (1)


Language

Dutch (5)


Year
From To Submit

2013 (1)

2010 (2)

2002 (2)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Anatomie van de vakbeursbezoeker : het vakbeursbezoek verklaard
Author:
ISBN: 9014093225 Year: 2002 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Eventmarketing
Authors: ---
ISBN: 9789043025829 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Eventmarketing - het doelgericht inzetten van live events (ongeacht of het eigen events zijn of events van derden) - heeft zich in de laatste jaren een aanzienlijke plaats veroverd in het marketingcommunicatielandschap. In een maatschappij met informatie-overload wordt het bereiken en beraken van relaties een steeds grotere uitdaging. Het boek benadert eventmarketing vanuit de marketing. Hoe kunnen events bijdragen aan de realisatie van de marketingstrategie, op deel terreinen als het propositie-, het merken-, het relatie- en het verkoopbeleid en het klantgericht maken van organisaties. De auteurs positioneren eventmarketing en live communicatie als integraal onderdeel van de cross channel communicatie, daarnaast besteden ze aandacht aan het belevingsproces voor, tijdens en na de events en zoomen zo in op de kern van events. Ook schetsen ze het brede veld van eventmanagement en organisatie, zonder al te diep in te gaan op de operationele uitwerking. Ten slotte staan ze uitgebreid stil bij het onderwerp van de accountability: het vraagstuk van het aantoonbaar maken dat eventmarketing activiteiten per saldo profijtelijk zijn.Nieuw in deze editieHet taalgebruik in deze editie wordt herzien en verduidelijkt en de voorbeelden in de tekst worden waar nodig geactualiseerd. Daarnaast is er aandacht voor de nieuwste vormen van social media. Ten slotte wordt er aandacht besteed aan de lay out met het doel deze minder zakelijk te maken.Bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Eventmarketing
Authors: ---
ISBN: 9789043018029 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Beurzen, dancefeesten, tentoonstellingen, congressen, productpresentaties, personeelsuitjes: events zijn er in alle soorten en maten. Het live karakter staat garant voor een unieke belevenis bij de bezoekers. Voor marketeers biedt een event dan ook een uitgelezen mogelijkheid om klanten en prospects op een aansprekende manier te bereiken. Vaak echter wordt het potentieel van een event onvoldoende benut door het ontbreken van een strategische benadering. In dit boek worden events en andere vormen van live communicatie binnen de marketingstrategie en de integrale marketingcommunicatie geplaatst. Het geeft je een heldere uitleg over events en de relatie tot de merkidentiteit, relatiemanagement en verkoop. Door inzicht te geven in de beleving-structuur wordt duidelijk gemaakt hoe je eventmarketing optimaal kunt inzetten als marketinginstrument. (Bron: covertekst)


Book
Eventmarketing
Authors: ---
Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Het vakbeursbezoek verklaard : een typologie van Nederlandse vakbeursbezoekers
Authors: ---
ISBN: 9080704415 Year: 2002

Listing 1 - 5 of 5
Sort by