Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Een ideale leiddraad voor iedere HBO-student die een marketingplan moet schrijven. Het boek is geschreven vanuit het perspectief van de student en gaat met name in op de praktische problemen die ontstaan bij het schrijven van een marketingplan. (Bron covertekst)
Choose an application
• Toegankelijke en complete inleiding in hospitality management; • theoretische inzichten uitvoerig toegelicht met behulp van cases en praktijkvoorbeelden; • inclusief hoofdstuk over interculturele hospitality experiences. Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management. Op basis hiervan krijgt de lezer duidelijke antwoorden op de volgende drie hoofdvragen: 1. Wat is hospitality management? 2. Wie zijn er betrokken bij hospitality management, binnen en buiten de hospitality-industrie, nu en in de toekomst? 3. Hoe ontwerp, creëer en manage je succesvolle hospitality experiences? Hospitality Experience biedt een compleet overzicht van de hospitality-industrie en een duidelijke en complete inleiding op hospitality-management. In het boek zijn niet alleen theoretische inzichten opgenomen, maar ook cases en praktijkvoorbeelden. De editie wordt gecompleteerd met een hoofdstuk over interculturele hospitality experiences. Deze vertaalde editie van Hospitality Experience is het resultaat van een unieke samenwerking tussen Noordhoff en alle vijf hogere hotelmanagementscholen in Nederland. Deze uitgave laat je stap voor stap zien hoe je hospitality experiences kunt creëren en managen, mede op basis van een groot aantal praktijkvoorbeelden. Hospitality Experience is in eerste instantie ontwikkeld voor eerstejaars studenten Hospitality Management en Hotel Management en studenten die een minor volgen op dit terrein. Grote delen van het boek zijn echter ook interessant voor studenten in de laatste jaren van hun studie en professionals in velerlei sectoren; als naslagwerk en inspiratiebron.
Choose an application
Brugboek Marketing bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing. Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten, transacties naar relaties en concurrent naar 'concullega', en uiteraard de opkomst van internet. Het Brugboek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing. Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P's) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten. Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing. Het Brugboek Marketing is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties. (Bron: covertekst)
Applied marketing --- marketingstrategie --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Marketing --- Handboeken --- Bedrijfsstrategieën --- Marketingstrategieën --- Consumentengedrag --- Marktonderzoek --- Klantenbinding --- Internationale marketing --- Marketing van diensten --- Business-to-Business marketing --- Theorieën --- Marketingtheorieën --- Oefeningen --- 369.1 --- marketing --- business marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- Bedrijfsstrategie --- Marketingstrategie --- Theorie --- Marketingtheorie --- Financiewezen --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- Oefening
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|