Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je voor hen de juiste merkstrategie? Deze gereviseerde tweede editie van 'How cool brands stay hot' is gebaseerd op baanbrekend onderzoek van de afgelopen vijf jaar en vergroot het inzicht in het consumeren, de psychologie en het gedrag van de 'Millennials'. Het boek is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie en toont aan op welke manier je advertising, marketing en branding voor hen relevant maakt.Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van succesvolle internationale merken als Converse, Heineken, DIESEL, Coca-Cola, MasterCard, eBay en BBC onthullen de belangrijkste attributen van een jongerenmerk. How cool brands stay hot voorziet je van creatieve ideeën om je merk beter te ontwikkelen en positioneren op maat van de jongeren van nu.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing. --- Merken --- Young consumers --- Generation Y --- Target marketing --- Consumer behavior --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Kinderen en jeugd --- Merkstrategie --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Jongere
Choose an application
Choose an application
Generation Y (13-29 year olds) are the most marketing savvy and advertising critical generation ever. Three times the size of the previous Generation X, they have a much bigger impact on society and business. But what drives them and how do you develop the right brand strategies to reach this critical generation? How Cool Brands Stay Hot reveals what drives Generation Y and how you can reach them. Based on important new research, it provides insights into the consumer psychology and behaviour of 'the Millennials'. It will help you to re-connect with the new generation of consumers by understanding their likes and dislikes, and how you can make your advertising, marketing and branding relevant to them. Full of statistics and case studies including Nokia, Nivea, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, H&M, and Levi's, How Cool Brands Stay Hot provides you with creative ideas on how to position, develop and promote your brands to the new consumer generation. Twenty-five per cent of this book's net royalties will be donated to the Staying Alive Foundation - a global HIV/AIDS charity empowering young people.
Advertising. Public relations --- merken --- consumentengedrag --- generatiemarketing --- productstrategie
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet. Het boek beschrijft hoe bedrijven omgaan met aspecten als branding,internet en crossculturele marketingcommunicatie. Daarnaast bevat het voorbeelden uit de praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Deze vierde editie van 'Marketingcommunicatie' is voorzien van diverse nieuwe cases over onder andere Barack Obama, Mars, Twitter en Pampers in samenwerking met Unicef. Daarnaast is een nieuw hoofdstuk opgenomen over ethische kwesties in marketingcommunicatie. 'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten aan opleidingen die te maken hebben met marketingcommunicatie. Tevens is het geschikt voor marketingprofessionals.
Marketing --- Communicatie. --- verkoop --- merken --- marketingcommunicatie --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- PR (public relations) --- Mass communications --- Applied marketing --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- 658.88 --- MA 2015-2016 --- 659.3 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- OO Marketingcommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Communicatiemix --- Reclame --- Public relations --- Sponsoring (alle aspecten) --- Mediaplanning --- 431 --- marketing --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Dit boek geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet.
Applied marketing --- verkoop --- merken --- marketingcommunicatie --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- PR (public relations) --- Mass communications --- Marketingcommunicatie --- Marketing --- Communicatie --- 658.8 --- #KVHA:Marketing --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- 658.88 --- 659.3 --- 659.1 --- communicatie --- direct marketing --- e-communicatie --- geïntegreerde communicatie --- marketing --- merkenbeleid --- public relations --- E070083.jpg --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- Publiciteit, reclame, adverteren --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
Marketingcommunicatie is niet alleen een van de meest zichtbare en bediscussieerde instrumenten van de marketingmix, maar ook een van de meest fascinerende. Iedere consument en manager krijgt dagelijks met reclame en internet te maken. Marketingmanagers staan voor de uitdaging hoe zij hun promotionele ideeën in de strategische management- en marketingplannen kunnen plaatsen.Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet.De tekst wordt gekenmerkt door een pedagogische aanpak en bevat een grote diversiteit aan voorbeelden uit de praktijk, minicases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Het boek bevat authentiek en gedetailleerd materiaal, vaak aangeleverd door managers van toonaangevende bedrijven. Het boek behandelt merken zoals Mercedes, Red Bull, Ericsson, Sony en Nike. Lees hoe toonaangevende bedrijven omgaan met zaken zoals branding, internet, b2b-marketing en meer.Nieuw in deze editieIn de zesde editie van Marketingcommunicatie is de structuur van het boek aangepast, waardoor deze nog toegankelijker en beter leesbaar is.Daarnaast is het boek weer helemaal up-to-date, inclusief alle belangrijke marketingcommunicatietrends. Vooral het hoofdstuk over online communicatie is flink geüpdatet en uitgebreid, waarbij er ook een gedeelte over communicatie via social media is toegevoegd. Alle overige hoofdstukken zijn ook geactualiseerd en voorzien van nieuwe casestudy?s en aansprekende voorbeelden.Ten slotte staat er veel online studie- en docentmateriaal op de digitale leeromgeving MyLab. Studenten kunnen hier zelf aan de slag met extra cases, een begrippentrainer, toetsen, animaties en video?s, verdiepende artikelen en relevante weblinks. Voor docenten zijn er ook extra toetsvragen met antwoorden en uitwerkingen bij de cases beschikbaar.bron : http://www.pearson.nl
Applied marketing --- Mass communications --- merken --- PR (public relations) --- internationale communicatie --- marketingcommunicatie --- reclame --- verkoop --- sponsoring --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Marketing --- Communicatiemix --- Reclame --- Public relations --- Sponsoring (alle aspecten) --- Mediaplanning --- 658.88 --- 659.3 --- MA MM 2019-2020 --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- OO Marketingcommunicatie --- MA MM 2020-2021 --- PXL-Handboeken --- PXL-Business 2020 --- MA FM / verbredende keuzeopleiding 2020-2021 --- OO Marketingcommunicatie (*) --- Sponsoring --- Financiewezen --- MA MM 2021-2022 --- Europe --- MA MM 2022-2023
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|