Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (1)


Resource type

dissertation (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2007 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Dissertation
Onderzoek naar de klantentevredenheid bij KBC Bank

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Jaarlijks wordt voor elk KBC-bankkantoor in juni een tevredenheidsonderzoek afgenomen. Dit onderzoek heet het PALO-tevredenheidsonderzoek. Hieruit bleek dat men voor het kantoor te Ternat een lagere score had dan het gemiddelde van alle KBC-bankkantoren samen, alsook dan het gemiddelde van de cluster waarin het kantoor zich bevindt. Het is dus voor het kantoor te Ternat interessant om te onderzoeken wat leidt tot deze algemene (on)tevredenheid, alsook te onderzoeken wat er in de toekomst eventueel in het kantoor aan kan gedaan worden om te proberen boven het ‘tevredenheidgemiddelde’ van alle KBC-bankkantoren samen te stijgen.

Keywords

Listing 1 - 1 of 1
Sort by