Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Bij Comsa! maakt men zowel offline alsook online reclame, dit houdt in dat men websites maakt voor zijn klanten. Omdat sociale media een zeer populair medium is, had ik voor ogen mijn eindwerk hier rond te maken. Als zelfstandige of bedrijf is het niet altijd eenvoudig om op verschillende sociale platformen actief te zijn. Het plaatsen van eenzelfde bericht kan veel tijd in beslag nemen als men zoveel mogelijk klanten wil bereiken via de verschillende kanalen. Voorbeelden hiervan zijn Facebook, Twitter en Google My Business. Het beheren van bedrijfsuren op het internet is niet altijd even eenvoudig, zo bestaat de mogelijkheid dat de ope- ningsuren gefragmenteerd zijn over verschillende kanalen. Dit geldt trouwens ook voor contactgegevens. Met behulp van het Symfony Framework en Fork CMS ben ik een module voor Fork CMS gaan schrijven met een bijhorende cloud API. De cloud API zal de connectie zijn tussen de applicatie en de sociale netwerken. Met deze module kan een ge- bruiker zijn of haar bedrijf toevoegen in de lokale databank van de applicatie en alle ondersteunde sociale accounts hieraan koppelen. Op deze manier wordt het plaatsen van een berichtje of een evenement veel eenvoudiger en meer uniform over de verschillende platformen. Het opgemaakte bericht wordt dan automatisch geplaatst over de verschillende kanalen. Statistieken zijn belangrijk als men als zelfstandige een idee wil krijgen hoe goed hij/zij het doet op sociale media. Dit essentieel gegeven zal tweemaal per dag bijgewerkt worden voor al de geplaatste berichten en andere content. Dit lijkt voor zelfstandigen of bedrijven een zeer nuttige applicatie omdat deze een toch niet te verwaarlozen tijd bespaart. Zo kan de gebruiker zijn tijd in andere nuttige dingen investeren. In de bedrijfswereld en elders gaat meestal hetzelfde gezegde: “time equals money”. (Scottye J. Cash PhD, 2008)
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|