Listing 1 - 10 of 8038 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Ik en hoogbegaafdheid wil kinderen meer inzicht geven in hun hoogbegaafdheid. De meeste hoogbegaafde kinderen ervaren dat ze ?anders? zijn en willen meer leren over zichzelf, over de manier waarop hun hoogbegaafdheid tot uiting komt en hoe ze hiermee het best kunnen omgaan. Kennisvergroting in combinatie met tips en oefeningen, helpen om dit inzicht te creëren. Door het werken en lezen in Ik en hoogbegaafdheid ontdekt het hoogbegaafde kind de sterke kanten en minder fijne kanten bij zichzelf en de invloed van de hoogbegaafdheid op zijn functioneren. Het kind leert nadenken over middelen/materialen/werkwijzen die kunnen worden ingezet om school meer uitdagend te maken en hierover met de leerkracht en ouders te spreken. Onderwerpen die in dit boek aan de orde komen zijn onder andere: theorie over hoogbegaafdheid, interesses, creatief denkvermogen, omgaan met anderen, je ?anders? voelen, hoogbegaafdheid op school, perfectionisme, onderpresteren en faalangst. In het boek staan veel voorbeelden waarin hoogbegaafde kinderen zichzelf kunnen herkennen. Dit zal hen helpen zich minder 'anders' te voelen. Daarnaast is het boek ook een goede kennismaking voor ouders, familieleden, studenten en professionals die meer willen weten over hoogbegaafdheid.(http://www.swpbook.com)
Hoogbegaafdheid --- Kind
Choose an application
Thoroughly updated to meet the needs of today?s students in communication sciences and disorders programs, Language Disorders: A Functional Approach to Assessment and Intervention in Children, Seventh Edition is a comprehensive overview of language disorders and clinical practice with a focus on the child?s overall communication effectiveness. Unlike other texts that have a disorder-specific focus, this book emphasizes a functional and holistic approach to assessment and intervention by shifting the perspective to how a child uses the language feature targeted and how assessment can consider language as it?s used. The author presents intervention methods in a system of least prompts, followed by information on each area of language and literacy. Generalization is foremost throughout the text.https://www.pluralpublishing.com/publications/language-disorders-a-functional-approach-to-assessment-and-intervention-in-children
Taalstoornis --- Kind
Choose an application
Incontinentie bij kinderen is een veel voorkomend probleem dat een grote impact heeft op de ontwikkeling van een kind en op het gezin waarin het opgroeit. Het is bekend dat het niet of te laat behandelen van incontinentieklachten kan leiden tot andere aandoeningen op de kinderleeftijd en klachten van de urinewegen op latere leeftijd.Incontinentie bij kinderen is een praktische en op wetenschappelijk onderzoek gebaseerde leidraad voor de diagnostiek en behandeling van de kinderen met urine-incontinentie, bedplassen, obstipatie en fecesincontinentie. Een multidisciplinair team van auteurs uit Nederland, België en Zwitserland is er op indrukwekkende wijze in geslaagd een handboek samen te stellen dat niet alleen het wetenschappelijk fundament legt onder een passende benadering van incontinentie, maar ook een praktijkgerichte handleiding is voor alle medische professionals die met incontinentie bij kinderen te maken krijgen.https://www.prelum.nl/product/incontinentie-bij-kinderen/
Incontinentie --- Kind
Choose an application
Choose an application
Entwicklung. --- Kind.
Listing 1 - 10 of 8038 | << page >> |
Sort by
|