Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Zwaarlijvigheid --- Consumptiemaatschappij --- Voedingsindustrie
Choose an application
Consumptiemaatschappij --- Communicatie --- Kleding --- SCW --- Graffiti, Gent
Choose an application
Think Like an Adman, Don?t Act Like One biedt 75 tips om mensen te verleiden tot ander gedrag. Of een andere zienswijze. Of een andere mening. Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of verdraaien. Wil enthousiasmeren of ontmoedigen. Dingen mooier wil maken, en andere dingen lelijker. Reclame is veel meer dan een tv-filmpje van dertig seconden. Het is alles wat je doet om mensen te verleiden tot ander gedrag, andere perspectieven en ander meningen. Of, in de woorden van David Snellenberg, auteur van Think Like an Adman, Don?t Act Like One: ?De hele dag maak je onbewust reclame. Voor jezelf, je werk of je droom. Je buurt, stad of land. Je bent denkbeelden aan het verdedigen, nieuwe producten of diensten aan het bedenken of anderen aan het overtuigen van je verhaal. Voor al die mensen heb ik dit boekje geschreven. Het leert je een helder standpunt in te nemen, dat vervolgens in een goed verhaal om te zetten waardoor je mensen kunt overtuigen, motiveren en inspireren tot ander gedrag. Reclamemensen doen dit de hele dag. Maar die heb je na dit boek met heldere trucs, inzichten en een enkele persoonlijke opvatting lang niet altijd nodig.? Think Like an Adman, Don?t Act Like One is het zesde deel in de serie Think Like a Pro, Don?t Act Like One die je laat kijken door de ogen van een professional. Van manager tot kunstcriticus. Wereldwijd werden er al 100.000 exemplaren uit deze serie verkocht.Bron: bol.com
Reclame --- Advertentie --- Beïnvloeding --- Consumptiegedrag --- Consumptiemaatschappij --- Reclamebeïnvloeding
Choose an application
MAD-faculty 13 --- kunst en maatschappij --- communicatie --- consumptiemaatschappij --- openbare ruimte
Choose an application
We hebben meer spullen dan we ooit nodig zullen hebben kleren die we niet dragen, gereedschap dat we niet gebruiken en speelgoed waar we niet mee spelen.Maar het hebben van alles wat we dachten te willen maakt ons niet gelukkiger. Het is slecht voor de planeet. Het maakt onze huizen tot een rommeltje. Het zorgt ervoor dat we ons stuffocated voelen en zelfs gestressed en het kan zelfs dodelijk voor ons zijn.In dit grensverleggende boek vertelt James Wallman dat een toenemend aantal mensen de all-you-can-get maatschappij de rug toekeert. Met intrigerende inzichten in psychologie, economie en cultuur is 'Stuffocation' een essentieel manifest voor verandering. Het inspireert lezers om gelukkiger en gezonder te worden, en om meer, met minder, te leven
Consumptiemaatschappij --- Transitie --- Verandering --- Levenskwaliteit --- Materialisme (levenshouding) --- Maatschappij --- Sociale psychologie
Choose an application
#PEDA
Choose an application
iet gepagineerd
Reclame --- Stripverhalen --- Consumentenvoorlichting --- Littérature Literatuur --- Humour Humor --- Consommation Verbruik --- 366 )* CONSUMENTISME --- consumptie --- consumptiemaatschappij --- Stripverhaal
Choose an application
Jongmans designs her costumes and then converts the three-dimensional images to the flat surface. She uses simple packaging materials such as foam and foam rubber to make her clothes.
Jongmans, Suzanne --- Amsterdam Museum --- Rembrandt --- Schilderkunst --- Hergebruik --- Verpakking --- Recyclage --- Consumptiemaatschappij --- Tekenkunst
Choose an application
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert.Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.- In de strijd om de klant draait het om relevantie en gemak.- Een dynamische markt vraagt om een datagestuurd beleid.- Onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage.Bron : https://www.managementboek.nl
Consumer behavior --- Marketing --- Consument --- Consumptiemaatschappij --- Branding --- Merkbeleid --- Doelgroepenreclame --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Imago
Choose an application
Doing well with money isn't necessarily about what you know. It's about how you behave. And behavior is hard to teach, even to really smart people.Money--investing, personal finance, and business decisions--is typically taught as a math-based field, where data and formulas tell us exactly what to do. But in the real world people don't make financial decisions on a spreadsheet. They make them at the dinner table, or in a meeting room, where personal history, your own unique view of the world, ego, pride, marketing, and odd incentives are scrambled together.In The Psychology of Money, award-winning author Morgan Housel shares 19 short stories exploring the different ways people think about money and teaches you how to make better sense of one of life's most important topics.www.amazon.nl
Money --- Wealth --- Psychological aspects --- Geld --- Gedragspsychologie --- Investering --- Rijkdom --- Economie --- Geldwaarde --- Consumptiemaatschappij --- Consumptiegedrag --- Rendement
Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|