Listing 1 - 10 of 95 << page
of 10
>>
Sort by

Book
Is dik in orde ? : obesitas als norm
Authors: ---
Year: 2011 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
Van consumptiemaatschappij tot Recy-Kleren : De invloed van informeel leren op consumptiegedrag
Author:
Year: 2005 Publisher: Gent Arteveldehogeschool, Opleiding Sociaal Werk

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Think Like an Adman : Don't Act Like One
Author:
ISBN: 9789063696375 Year: 2022 Publisher: Amsterdam BIS Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Think Like an Adman, Don?t Act Like One biedt 75 tips om mensen te verleiden tot ander gedrag. Of een andere zienswijze. Of een andere mening. Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of verdraaien. Wil enthousiasmeren of ontmoedigen. Dingen mooier wil maken, en andere dingen lelijker. Reclame is veel meer dan een tv-filmpje van dertig seconden. Het is alles wat je doet om mensen te verleiden tot ander gedrag, andere perspectieven en ander meningen. Of, in de woorden van David Snellenberg, auteur van Think Like an Adman, Don?t Act Like One: ?De hele dag maak je onbewust reclame. Voor jezelf, je werk of je droom. Je buurt, stad of land. Je bent denkbeelden aan het verdedigen, nieuwe producten of diensten aan het bedenken of anderen aan het overtuigen van je verhaal. Voor al die mensen heb ik dit boekje geschreven. Het leert je een helder standpunt in te nemen, dat vervolgens in een goed verhaal om te zetten waardoor je mensen kunt overtuigen, motiveren en inspireren tot ander gedrag. Reclamemensen doen dit de hele dag. Maar die heb je na dit boek met heldere trucs, inzichten en een enkele persoonlijke opvatting lang niet altijd nodig.? Think Like an Adman, Don?t Act Like One is het zesde deel in de serie Think Like a Pro, Don?t Act Like One die je laat kijken door de ogen van een professional. Van manager tot kunstcriticus. Wereldwijd werden er al 100.000 exemplaren uit deze serie verkocht.Bron: bol.com


Book
Advertising commercial spaces and the urban
Author:
ISBN: 9780230216808 Year: 2010 Publisher: Palgrave MacMillan,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Stuffocation : living more with less
Author:
ISBN: 9780241971543 Year: 2015 Publisher: Pinguin Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We hebben meer spullen dan we ooit nodig zullen hebben kleren die we niet dragen, gereedschap dat we niet gebruiken en speelgoed waar we niet mee spelen.Maar het hebben van alles wat we dachten te willen maakt ons niet gelukkiger. Het is slecht voor de planeet. Het maakt onze huizen tot een rommeltje. Het zorgt ervoor dat we ons stuffocated voelen en zelfs gestressed en het kan zelfs dodelijk voor ons zijn.In dit grensverleggende boek vertelt James Wallman dat een toenemend aantal mensen de all-you-can-get maatschappij de rug toekeert. Met intrigerende inzichten in psychologie, economie en cultuur is 'Stuffocation' een essentieel manifest voor verandering. Het inspireert lezers om gelukkiger en gezonder te worden, en om meer, met minder, te leven


Book
Vrijheid in flesjes
Authors: ---
ISBN: 9028997156 Year: 1972 Publisher: Antwerpen : Nederlandsche Boekhandel,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sluipend bedrog : Lucky Luke
Authors: ---
ISBN: 9782884712439 Year: 2008 Publisher: Brussel FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

iet gepagineerd


Book
Moving through contrast : Suzanne Jongmans
Authors: --- ---
ISBN: 9789401462013 9401462011 Year: 2019 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Jongmans designs her costumes and then converts the three-dimensional images to the flat surface. She uses simple packaging materials such as foam and foam rubber to make her clothes.


Book
Customer journey optimalisatie : hoe je relevanter wordt voor klanten
Author:
ISBN: 9789089655172 Year: 2021 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt. Richt je promotie daarom niet uitsluitend op je product of dienst. Er valt veel te winnen als je de klantreis naar jouw verkooppunt optimaliseert.Dit boek laat zien wat belangrijke voorwaarden zijn voor een optimale klantreis, waardoor de klant steeds weer voor jou kiest. Het draait erom dat je relevant bent en gemak biedt. Om relevant te zijn, moet je je doelgroepen kennen en je merkbeleid aanscherpen. Gemak ervaart de klant als de klantreis vloeiend verloopt. Met een omnichannel omgeving zorg je daarvoor.De markt is zo dynamisch dat je snel wilt kunnen inspelen op veranderingen. Dit alles heeft implicaties voor marktonderzoek. Onderzoek dat erop gericht is snel inzicht te geven in het effect van genomen beleidsmaatregelen, kan een belangrijke bijdrage leveren aan je bedrijfsvoering. Dit boek reikt je passende vormen van onderzoek aan.- In de strijd om de klant draait het om relevantie en gemak.- Een dynamische markt vraagt om een datagestuurd beleid.- Onderzoek dat snel inzicht geeft in het effect van beleidsmaatregelen, levert hieraan een belangrijke bijdrage.Bron : https://www.managementboek.nl


Book
The psychology of money : timeless lessons on wealth, greed, and happiness
Author:
ISBN: 9780857199096 0857199099 Year: 2020 Publisher: Harriman House

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Doing well with money isn't necessarily about what you know. It's about how you behave. And behavior is hard to teach, even to really smart people.Money--investing, personal finance, and business decisions--is typically taught as a math-based field, where data and formulas tell us exactly what to do. But in the real world people don't make financial decisions on a spreadsheet. They make them at the dinner table, or in a meeting room, where personal history, your own unique view of the world, ego, pride, marketing, and odd incentives are scrambled together.In The Psychology of Money, award-winning author Morgan Housel shares 19 short stories exploring the different ways people think about money and teaches you how to make better sense of one of life's most important topics.www.amazon.nl

Listing 1 - 10 of 95 << page
of 10
>>
Sort by