Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek vormt een praktisch handboek en naslagwerk voor zowelde onervaren als de meer ervaren organisator Het boek helpt u bij de voorbereiding en uitvoering van kleinschalige evenementen, maar is ook nuttig als u bijvoorbeeld een groot congres moet organiseren Tevens geeft het u houvast als u de organisatie van een evenement om welke reden dan ook moet uitbesteden
evenementen marketing --- Marketing --- marketingcommunicatie --- Business management --- Congressen ; organisatie --- Evenementen ; organisatie --- #A0406A --- 098 Bedrijfskunde --- evenementenorganisatie --- congressen --- Relations publiques Public relations --- Séminaire Studiedag --- Sponsoring Sponsoring --- 659.5 --- Event management --- 658.81 )* VERKOOP --- bedrijfskunde algemeen --- evenementen --- Congressen --- Evenementen --- organisatie --- organisatie. --- Organisatie.
Choose an application
Inhoudsopgave 1 Fase I: de opstart en de kaderstelling 2 Fase II: aanzet tot de invulling van het programma 3 Fase III: programmakeuze en definitieve invulling 4 Fase IV: de uitvoering 5 Fase V: afwikkeling en evaluatie 6 Algemene aspecten Dit boek gaat over het organiseren van zowel klein- als grootschalige evenementen. Het leidt de organisator stapsgewijs langs de verschillende onderdelen van de vormgeving en realisatie van evenementen. Per fase worden direct toepasbare instructies, checklists en voorbeelden gegeven. Deze tweede editie volgt in hoofdlijnen de vorige. Waar echter van toepassing is nu aanvullende informatie over (grootschaliger) publieksevenementen opgenomen (o.a. over beveiliging en protocollen). Ook is er meer aandacht voor praktijkvoorbeelden door de tekst heen. Verder is er aan deze editie een cd-rom toegevoegd. Deze cd-rom bevat opdrachten en cases, templates voor draaiboeken, contracten en voorwaarden en hulpmiddelen bij de financiële kant van de organisatie.
Congressen --- Evenementen --- Organisatie. --- E080712.jpg --- Congressen ; organisatie --- Evenementen ; organisatie --- Sponsoring Sponsoring --- Séminaire Studiedag --- 658.81 )* VERKOOP --- bedrijfskunde algemeen --- evenementenmanagement --- Relations publiques Public relations --- 659.5 --- Event management --- evenementen --- evenementenorganisatie --- 375.9 --- Contains audio-visual material --- Applied marketing --- Organization theory --- Marketing --- evenementen marketing --- Sociology of leisure
Choose an application
659.1 --- Marketingcommunicatie --- 658.8 --- 658.81.5 --- Médias Media --- Société Maatschappij --- Communication Communicatie --- Marketing Marketing --- Relations publiques Public relations --- Sponsoring Sponsoring --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Marketing --- Reclame --- Sponsoring --- Marketingcommunicatie. --- Communicatie --- Public relations
Choose an application
Droits d'auteur Auteursrechten --- Publicité (administration) Openbaarheid (overheidsdiensten) --- Médias Media --- Presse Pers --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Communication Communicatie --- Téléphone Telefoon --- Communication dans l'entreprise Communicatie (bedrijven) --- Sponsoring Sponsoring --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Communication interne Interne communicatie --- Marketing Marketing --- Plaintes Klachten --- Communication orale Mondelinge communicatie --- bedrijfscommunicatie --- communicatiemanagement --- communicatie --- 366.42 --- Business policy --- Mass communications
Choose an application
1. Non-profit communicatie: de werkingscontext 2. De organisatie van de communicatiewerking 3. Ken jezelf, ken je publiek: onderzoek 4. Effecten: mogelijkheden en beperkingen 5. Communicatiecampagnes, communicatieacties 6. Het media-instrumentarium 7. Moeilijk bereikbare doelgroepen 8. Interne communicatie 9. Crisiscommunicatie 10. City- en regiomarketing 11. Sponsoring 12. Bijblijven over communicatie en media in de non-profit sector
Communicatiemedia --- Communication de masse --- Communicatiemanagement --- Communicatie non-profitorganisaties --- Overheidscommunicatie --- overheidscommunicatie --- verenigingsleven --- communicatie --- 305.8 --- 658.8 --- Non-profit organisaties : marketing --- Organisaties : externe communicatie --- communicatie in de hulpverlening --- communicatie in organisaties --- 361.2 --- 65.012 --- 007 --- Non-profitsector --- Communicatie --- Crisiscommunicatie --- Citymarketing --- Sponsoring (alle aspecten) --- Interne communicatie --- Massacommunicatie --- Verenigingen --- Instellingen --- Overheid --- Nonprofit organisaties --- Overheidsmanagement: communicatie --- Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Nonprofit organisaties. --- Overheidscommunicatie. --- Overheidsmanagement: communicatie. --- Communicatie in de hulpverlening --- 061.5 --- Associations Verenigingen --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Sponsoring Sponsoring --- 316.77 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:35H502 --- #VCV monografie 2003 --- #A0409A --- 410 Overheidsdiensten en overheidsbedrijven --- 695 Communicatie --- Action administrative Administratieve actie --- Communication Communicatie --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication interne Interne communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Médias Media --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Plan de communication Communicatieplan --- Publicité (administration) Openbaarheid (overheidsdiensten) --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Informatiemanagement bij de overheid --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Social organizations --- Mass communications --- Communicatie ; non-profitorganisaties --- Provincie West-Vlaanderen --- Vereniging --- Overheidsinstelling --- Communication --- Societies, etc. --- Civil service
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|