Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
In 'Brand Sense' onthult Martin Lindstrom wat 's werelds meest succesvolle merken anders doen - samensmelting van gevoel, smaak, geur, beeld en geluid - met schrikbarende resultaten. Het boek is gebaseerd op het grootste onderzoek over hoe onze vijf zintuigen invloed hebben op het creëren van merken. In 'Brand sense' presenteert Martin Lindstrom het innovatieve zes-stappenplan voor het opzetten van een merk, in de 21e eeuw. Hierbij laat Lindstrom zien hoe u een marketingbenadering kan hanteren dat betrekking heeft op alle zintuigen en niet alleen op beeld en geluid.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Zintuigen --- Merkbeleid --- Merken --- Merkstrategieën --- Merkenactivering --- Zintuig --- Merk --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Merk --- Merkwaarde --- Marketing --- Merkbeleid --- Methodologie --- Geheugen (psychologie) --- Merkenactivering --- Marketingresearch --- Profiel --- Imago --- Marktonderzoek
Choose an application
Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zo'n 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerry's 'givolution' laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.In Focus op fans leer je hoe je zo'n strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee thema's aan elkaar: 'brandactivation' en 'fanstrategie'. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensen filteren, selecteren, keuzes maken. Daarom moet je je merk onderscheidend maken door een opmerkelijke manier van communiceren.Daarnaast is het essentieel dat de doelgroep zelf onderdeel van het merkverhaal wordt. Daarvoor heb je een fanstrategie nodig. Die wordt in dit boek als nieuw fenomeen geïntroduceerd.Bron : http://www.boekenbank.be
publiek --- storytelling --- bedrijfscommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Creativiteit --- marketing --- merkenbeleid --- communicatie --- Sociale communicatie --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Branding --- Merkenactivering --- Reclame --- Merkstrategie
Choose an application
Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, The New Strategic Brand Management is simply the reference source for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy but also has become synonymous with the topic itself.The new edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking. Revealing and explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noël Kapferer covers all the leading issues faced by the brand strategist today, supported by an array of international case studies. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels, the new dynamics of targeting and the comeback of local brands.Bron : http://www.koganpage.com
Brand name products --- Management --- Management. --- Applied marketing --- marketingbeleid --- merkbeleid --- Product strategy --- merken --- Marketing --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Merkenactivering --- Marketingstrategieën --- Merken --- Productmanagement --- Strategisch management --- Merkstrategie --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Brand name products - Management
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|