Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (4)

UHasselt (2)

AP (1)

KDG (1)

Thomas More Kempen (1)

UAntwerpen (1)

UCLouvain (1)

UGent (1)


Resource type

book (4)


Language

English (3)

Dutch (1)


Year
From To Submit

2012 (1)

2011 (1)

2010 (1)

2001 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Brand sense : sensory secrets behind the stuff we buy
Author:
ISBN: 9780749460570 Year: 2010 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In 'Brand Sense' onthult Martin Lindstrom wat 's werelds meest succesvolle merken anders doen - samensmelting van gevoel, smaak, geur, beeld en geluid - met schrikbarende resultaten. Het boek is gebaseerd op het grootste onderzoek over hoe onze vijf zintuigen invloed hebben op het creëren van merken. In 'Brand sense' presenteert Martin Lindstrom het innovatieve zes-stappenplan voor het opzetten van een merk, in de 21e eeuw. Hierbij laat Lindstrom zien hoe u een marketingbenadering kan hanteren dat betrekking heeft op alle zintuigen en niet alleen op beeld en geluid.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Researching brand images : the nature and activation of brand representations in memory
Author:
ISBN: 9076802076 Year: 2001 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Focus op fans : hét boek over brandactivation
Authors: ---
ISBN: 9789058714282 Year: 2011 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zo'n 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerry's 'givolution' laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.In Focus op fans leer je hoe je zo'n strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee thema's aan elkaar: 'brandactivation' en 'fanstrategie'. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensen filteren, selecteren, keuzes maken. Daarom moet je je merk onderscheidend maken door een opmerkelijke manier van communiceren.Daarnaast is het essentieel dat de doelgroep zelf onderdeel van het merkverhaal wordt. Daarvoor heb je een fanstrategie nodig. Die wordt in dit boek als nieuw fenomeen geïntroduceerd.Bron : http://www.boekenbank.be


Book
The new strategic brand management : advanced insights and strategic thinking
Author:
ISBN: 9780749465155 0749465158 Year: 2012 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, The New Strategic Brand Management is simply the reference source for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy but also has become synonymous with the topic itself.The new edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking. Revealing and explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noël Kapferer covers all the leading issues faced by the brand strategist today, supported by an array of international case studies. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels, the new dynamics of targeting and the comeback of local brands.Bron : http://www.koganpage.com

Listing 1 - 4 of 4
Sort by