Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Zoals passie de basis is voor het succes van een bedrijf, is promotie dat voor de verkoopcijfers. Dit boek beschrijft de eigenheid van marketing en verkoop van creatieve dienstverlening. De standaard P's van Marketing voldoen niet voor creatieve dienstverleners, zij hebben een eigen instrumentarium nodig voor het bereiken en bewerken van de markt. De passende marketinginstrumenten vindt de creatieve dienstverlener in Professie, Passie, Participatie,Projectie en Promotie.In het boek wordt een degelijke, sociaal-psychologische onderbouwing gegeven aan dit instrumentarium en de wijze waarop dat ingezet kan worden in marketingplannen èn in directe verkoop situaties. Naast de wetenschappelijke onderbouwing geeft het boek veel praktische tips, mede gebaseerd op tal van praktijkvoorbeelden. Bron : http://www.cosmox.be
Marketing van diensten --- Marketing --- Creative marketing --- Marketingmix
Choose an application
Deze uitgave - luxe uitgevoerd in dikke kartonnen pagina's - is een must voor marketeers, brandmanagers en strategen. Het boek geeft inzicht in een voor deze tijd noodzakelijke werkwijze die is ontstaan in het digitale tijdperk en zich gedurende de afgelopen jaren heeft ontwikkeld tot een stabiele vorm: Totaalcreatie. Een opmerkelijke zienswijze die frivool samenspel tussen opdrachtgever en het creatieve bureau oplevert. 'Totaalcreatie' geeft antwoord op een groeiende vraag naar originaliteit, speelsheid en regie in de creatieve sector.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Merkbeleid --- Merkstrategie --- Creative marketing --- Grafische vormgeving
Choose an application
Over 100 exceptional and influential women describe how they embraced their creative spirit, overcame adversity, and sparked a global movement of entrepreneurship. Media titans and ceramicists, hoteliers and tattoo artists, comedians and architects?taken together, these profiles paint a beautiful picture of what happens when we pursue our passions and dreams.Grace Bonney is the author of the bestselling books In the Company of Women and Design*Sponge at Home. Grace is passionate about equity, inclusivity, and supporting all members of the creative community: Grace founded Design*Sponge, a daily website dedicated to the creative community, which reached nearly 2 million readers per day for 15 years (and is now officially archived in the Library of Congress); Good Company, a print magazine and podcast about creative entrepreneurs; and After the Jump, a podcast about creatives that has reached over 500,000 listeners per episode. Grace lives in New York's Hudson Valley with wife, Julie, and their three pets. Find Grace on Instagram at @designsponge.bron: www.amazon.nl
Diversiteit --- Vrouwenemancipatie --- Ondernemerschap --- Feminisme --- Creative marketing
Choose an application
The changing realities of our time - especially the unprecedented situation in 2020 - calls for leadership that moves beyond outdated models or frameworks that are driven by the tired rhetoric of management, business or patriarchal notions of commandment. There is a need for new forms of leadership that are more empathetic and expansive, conversational and communal, and above all, creative. This informative and accessible book examines whether designers can actually be leaders and, if so, whether they can be better leaders because of their creative capability. It then examines how the tools of design, particularly in its most human-centred and collaborative form, might actually hold the key for the next generation of leadership. Creative leadership is based on three values that give everyone leadership potential: creativity, clarity and empathy.Bron: www.bol.com
Leiderschap --- Management --- Creatief management --- Creative marketing --- Sociale vaardigheden --- Groepswerk --- Projectmanagement
Choose an application
The new 'sense of urgency' in the business world of the 21st century demands an operational approach to strategic problems. This handbook deals systematically and in a practical way with key strategic marketing themes, which will allow the reader to contribute to an efficient strategic marketing policy. Knowledge and competencies are no longer enough to make the difference in today's markets. Incisive and innovative thinking is the only way to secure sustainable advantage in the face of increasing global competition.Threats are only really threatening if an organization fails to tackle its own weaknesses quickly and effectively. A good customer relations policy always generates competitive advantages, while an excellent knowledge of customers, markets and the wider environment leads to more accurate prognoses and a corresponding reduction of risks.This handbook was written specifically for students following commercial bachelor and master courses (who already have a basic knowledge of marketing) and marketing professionals who have just started their careers.Bron : http://www.acco.be
Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- 658. --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Creative marketing --- Marketingstrategieën --- 658 --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
In het creatieve ontwikkelproces van reclamecampagnes worden steeds vaker alternatieve reclamestrategieën ingezet om de aandacht van de consument te trekken en het liefst vast te houden. Een format dat hier uitermate geschikt voor is en welke in deze SWOCC-publicatie wordt uitgelicht is Creative Media Advertising (CMA). CMA maakt verrassend gebruik van alledaagse objecten als reclamemedium (bijvoorbeeld een ei, lift of tunnel) waarbij het gekozen medium de boodschap impliciet communiceert. Een goed gekozen creatief medium kan zorgen voor krachtige communicatie die bijdraagt aan het behalen van vele marketingdoeleinden. De publicatie geeft aanbevelingen voor effectieve inzet van CMA.Bron : http://www.swocc.nl
merkbetrokkenheid --- Consumer behavior --- Product strategy --- merkentrouw --- consumentengedrag --- sociale media --- Reclame --- SWOCC --- #SBIB:309H2800 --- Reclame: algemene werken --- Reclamecampagnes --- Creative marketing --- Reclame-onderzoek --- Onderzoek --- Mediaconsumptie --- Reclamecampagne --- Ontwikkeling --- Leerlijn
Choose an application
De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een operationele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiënt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardigheden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitstekende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauwkeuriger prognoses en tot reductie van risico's.Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciële bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marketingprofessionals in ondernemingen.PLUSPUNTENBelangrijke strategische marketingonderwerpen worden op een uitdagende en eenvoudige manier kritisch behandeldDe lezer wordt uitgedaagd om na te denken over relevante vragen en problemen te analyseren en creatief op te lossenBron : http://www.acco.be
Marketing. --- Applied marketing --- Business management --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Marketing --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- Decision making --- 658.8 --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Business 2015 --- Strategisch marketingmanagement --- Marketingplanning --- Creative marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op zoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement, design en lifestyle.Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkelingBron : http://www.bol.com
7.011 --- 749.011 --- Problem Solving --- Productontwikkeling --- Conceptontwikkeling --- Ontwerpen ; concepten ; 21ste eeuw --- Ontwerpen ; creatie en inspiratie --- Kunst ; ontwerp, compositie --- Meubelkunst en design ; vormgeving, ontwerp, compositie --- Creative marketing --- Creativiteit --- Marketingbeleid --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Trendwatching --- Reclamecommunicatie --- Marketingstrategie --- Musiceren --- Financiewezen
Choose an application
Een bedrijf starten is één zaak, maar de continuïteit en groei van je zaak garanderen vraagt een nauwgezette opvolging van succesindicatoren en inzicht in de gevolgen van je beslissingen. Zowel de keys to success als de beleidsbeslissingen worden in dit boek door middel van praktische voorbeelden op een eenvoudige manier uitgelegd. Onder andere aan de hand van de case Good Vibes Only leer je wat de indicatoren voor succes zijn, hoe het uurtarief berekend wordt en wat de gevolgen zijn als de werkelijk gepresteerde uren afwijken van de voorziene uren. Een financieel gezond bedrijf steunt op twee belangrijke pijlers: voldoende liquide middelen en rendabiliteit. Een goede kostprijsberekening is een basisvoorwaarde om deze twee zaken in stand te houden. Dit boek legt uit welke soorten kosten er zijn, hoe ze het resultaat beïnvloeden en tot slot worden ook de resultatenrekeningen van enkele creatieve bedrijven ontleed. Per slot van Rekening is geschreven voor (toekomstige) professionals in de creatieve industrie: digital marketeers, videografen, webdesigners, fotografen, grafisch vormgevers? die actief zijn als freelancer, zaakvoerder of medewerker.Bron: www.bookspot.be
Financieel management --- Ondernemen --- Startende ondernemers. --- Economic conditions. Economic development --- Business policy --- Financial management --- financieel management --- strategisch beleid --- creativiteit --- ondernemen --- Creative marketing --- Creativiteit --- Economie --- Succesverhaal --- Startende onderneming --- Financiële rentabiliteit --- Ondernemerschap --- 005.41
Choose an application
Taking a closer look at creative people; what inspires them, how do they think and work, how do they create an environment where they can easily generate ideas. In this book 40 European creatives from many different disciplines, art directors, fashion designers, architects and photographers, are interviewed and their work environment, scrapbooks, notebooks, doodles, sources of inspiration are photographically documented into a beautiful inspiration book.
Creativiteit. --- Creativiteit --- Creative marketing --- Marketing --- Grafische vormgeving --- Design --- 415.4 --- creativiteit --- ontwerpers --- probleemoplossing --- algemene psychologie, hogere geestelijke functies (oa. leren, kennen, denken, begaafdheid, fantasie, geheugen, leerpsychologie) --- Dorte Nielsen, Kiki Hartmann --- design --- grafische vormgeving --- designtheorie --- inspiratie --- twintigste eeuw --- eenentwintigste eeuw --- designers --- 745.01 --- 766.01 --- Musiceren --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|