Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Een gestructureerde presentatie van de leerstof maakt Concreet toegankelijk voor elke leerling. Leerlingen vinden een uitgebreid aanbod aan gevarieerde en gedifferentieerde opdrachten die hen de leerstof onder de knie doen krijgen.De methode beantwoordt aan de leerplannen van alle netten (VVKSO, GO! en OVSG).
Wiskunde --- Secundair onderwijs. --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- B-stroom
Choose an application
Nouveau Quartier couleurs werd volledig aangepast aan de onderwijsvernieuwing 2019 en biedt je als leerkracht nog meer mogelijkheden. De vertrouwde structuur van Quartier couleurs blijft en wordt aangevuld met een aantal extra troeven. Leren om Frans te durven spreken staat daarbij centraal. De transparante opbouw van de lessen zorgt voor houvast en geeft leerlingen structuur. Lessen worden telkens opgebouwd vanuit levensechte, herkenbare contexten en plaatsen de leerling centraal. Nouveau Quartier couleurs biedt heel wat structuur en houvast maar daagt leerlingen telkens opnieuw uit!
Frans --- Secundair onderwijs. --- B-stroom --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Max-natuur neemt je leerlingen mee in de wetenschappelijke wereld en laat ze inzicht krijgen in wetenschappelijke concepten. Leerlingen leren natuurlijke verschijnselen en processen beter begrijpen en ontwikkelen het vermogen om doordachte en verantwoorde keuzes te maken in een duurzame samenleving.Max-natuur bestaat uit modules met een vaste volgorde. Elke module werkt doelbewust naar een actieve, functionele opdracht toe. Daarbij heeft de methode heel uitdrukkelijk aandacht voor de leefwereld van de leerlingen. In Max-natuur wordt kennis opgebouwd vanuit de wetenschappelijke onderzoeksmethode, de leerlingen gaan daarmee zelf aan de slag. Waar relevant worden er doorheen de modules linken gelegd met de andere wetenschappelijke vakken. Zowel in de formulering van de opdrachten als in de lay-out staan eenvoud en eenduidigheid voorop. De lay-out is fris en er is voldoende interlinie.?Waar mogelijk wordt de leerstof ondersteund aan de hand van speelse en humoristische illustraties. Max-natuur gebruikt pictogrammen die leerlingen structuur bieden bij hun opdrachten. De modules hebben een vaste volgorde en elke module behandelt een bepaald onderwerp doorheen een aantal vaste rubrieken.https://www.diekeure.be/educatief/max-natuur
Choose an application
Engels --- 2e leerjaar A secundair onderwijs --- A-stroom --- B-stroom --- 2e leerjaar B secundair onderwijs
Choose an application
On y va ! is de methode voor Frans in de eerste graad van de B-stroom en werd geschreven op maat van de specifieke leerbehoeften van je leerlingen. Je zet het leerwerkboek snel naar je hand en speelt zo makkelijk in op de noden van je klassen. Je hebt de mogelijkheid om je leerlingen klassikaal te begeleiden of zelfstandig te laten werken. (Bron: Van In)
leerboeken --- secundair onderwijs --- Frans --- Frans ; secundair onderwijs --- B-stroom --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Cursorische lectuur --- #KUPV:EC --- Didactics of Dutch --- 880 --- Finland --- Lapland --- jeugdliteratuur --- littérature jeunesse --- Frans --- B-stroom --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- Didactics of secundary education
Choose an application
Jongeren die het jammer vinden dat de les wiskunde voorbij is? Ja, hét kan! Met Formule 1, uw nieuwe methode wiskunde voor 1e graad B-stroom! Met Formule 1 leggen uw leerlingen een parcours op maat af, dat gegarandeerd eindigt in een ereronde voor ieder van hen. Een sterk didactisch concept met nadruk op differentiatie en remediëring zorgt voor een succeservaring én meer lesplezier. Dankzij de levensechte introductiefilmpjes en de prettige structuur met sprekende rubrieken wordt wiskunde leren ronduit leuk. Sterk didactisch concept met nadruk op differentiatie en remediëring Stevige digitale ondersteuning met diddit Meer lesplezier
Choose an application
C6 --- wiskunde --- 485.3 --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Wiskunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Wiskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Wiskunde ; beroepsonderwijs ; leermiddelen --- B-stroom --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- Katholiek onderwijs --- Gemeenschapsonderwijs
Choose an application
Met Max-ruimte leren leerlingen op een specifieke manier naar de omgeving kijken en er verantwoord mee om te gaan. Ze ontwikkelen het vermogen om doordachte en verantwoorde keuzes te maken in een duurzame samenleving. Max-ruimte laat jouw leerlingen inzicht krijgen in wetenschappelijke en maatschappelijke thema?s. ModulesMax-ruimte bestaat uit modules met een vaste volgorde. Elke module werkt doelbewust naar een actieve, functionele opdracht toe. Daarbij heeft de methode heel uitdrukkelijk aandacht voor de leefwereld van de leerlingen. In Max-ruimte wordt kennis opgebouwd vanuit de wetenschappelijke onderzoeksmethode, de leerlingen gaan daarmee zelf aan de slag. Waar relevant worden er doorheen de modules linken gelegd met de andere wetenschappelijke vakken. Eenvoud en eenduidigheidZowel in de formulering van de opdrachten als in de lay-out staan eenvoud en eenduidigheid voorop. De lay-out is fris en er is voldoende interlinie.?Waar mogelijk wordt de leerstof ondersteund aan de hand van speelse en humoristische illustraties.Max-ruimte gebruikt pictogrammen die leerlingen structuur bieden bij hun opdrachten. De modules hebben een vaste volgorde en elke module behandelt een bepaald onderwerp doorheen een aantal vaste rubrieken.https://www.diekeure.be/educatief/max-ruimte/
Ruimte. --- Aardrijkskunde --- 1e leerjaar B secundair onderwijs --- B-stroom --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- Aarde (planeet) --- Klimaat --- 1e graad secundair onderwijs --- Wiskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Engels ; secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Engels --- secundair onderwijs --- leerboeken --- 2e leerjaar B secundair onderwijs --- B-stroom --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.2 --- handboeken --- Taal en letterkunde; overige talen
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|