Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Projectbeheer en fondsenwerving voor het cultureel erfgoed praktijkgids.
Author:
ISBN: 9051302967 9789051302967 Year: 1999 Publisher: Brussel,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leidraad voor individuele initiatiefnemers en verenigingen, vrijwilligers en professionelen die projecten organiseren rond onroerend of roerend cultureel erfgoed. De gids gaat in op het algemene beheer van zo'n project en vooral op de fondsenwerving. Hoe stel je een goede ploeg samen? Hoe begin je aan de planning en het beheer van een project én van een budget? Hoe werkt sponsoring? Welke regels gelden bij dit alles? Dit handige werkinstrument probeert antwoorden te formuleren.


Book
Omnichannel dans le retail : la réponse à l'e-commerce
Author:
ISBN: 9789401419888 9401419884 Year: 2014 Publisher: Bruxelles: Racine Campus,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La 4e de couv. indique : "La croissance rapide de l'e-commerce fait trembler le secteur du retail sur ses bases. En tant que retail manager, vous savez que des changements s'avèrent nécessaires. Pour cela, pas besoin d'un oiseau de mauvaise augure annonçant la fin du magasin physique. Pourtant, plusieurs questions se posent déjà : Quelle direction suivre concrètement? Pourquoi ne suffit-il pas de lancer un webshop et de permettre au consommateur d'aller chercher sa commande au magasin? Et qu'est-ce que cela signifie pour le fabricant d'articles de marque? Et s'il n'y avait plus de magasin? En tant que fournisseur, serait-ce un problème? Dans ce livre, Gino Van Ossel propose une solution concrète. Il traite de l'omnichannel retailing qui ne met plus l'accent sur le magasin mais bien sur le client. Avec des questions pertinentes, des modèles clairs et des checklists pratiques, il guide le retailer et le fabricant d'articles de marque dans leur recherche d'une réponse adéquate à la mesure de leur entreprise et de leur secteur."


Book
Omnichannel in retail : het antwoord op e-commerce
Author:
ISBN: 9789401416702 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maakt u uw merk of winkel in deze situatie onmisbaar?Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar. Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat u uw klant grondig kent. U moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet u hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment.Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Retail : de digitale hysterie voorbij : ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Author:
ISBN: 9789492873002 9492873001 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com


Book
Le retail opticanal : au-delà de l'hystérie digitale : créer et mettre en oeuvre une stratégie gagnante en tant que détaillant ou marque
Author:
ISBN: 9789401459488 9401459487 Year: 2019 Publisher: Leuven: LannooCampus,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La révolution digitale a rendu le client plus exigeant que jamais. Rapidité, transparence et hyperpersonnalisation sont désormais la norme. De plus en plus de fabricants de marques vendent leurs produits directement au consommateur par le biais de leurs propres magasins et webshops. Et pendant ce temps, de nouvelles technologies annoncent la prochaine onde de choc suivante. Dans cet ouvrage, Gino Van Ossel présente le concept de l'opticanal, qui mène les détaillants, les marques et les entreprises de services au-delà de l'hystérie digitale. Au travers d'exemples reconnaissables, ce livre jette un regard réaliste sur le secteur du retail et offre un cadre pratique pour la mise en oeuvre d'une stratégie fructueuse qui combine bénéfices, compétitivité et orientation client.


Book
Optichannel retail : beyond the digital hysteria: develop and implement a winning strategy as a retailer or brand manufacturer
Author:
Year: 2019 Publisher: Leuven LannooCampus Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Retail
Author:
Year: 2018 Publisher: (Leuven) UItgeverij Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Retail : de digitale hysterie voorbij : ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Author:
Year: 2018 Publisher: Leuven Culemborg LannooCampus Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Onderzoek naar massamediainhoud en naar marktpositionering van produkten met behulp van de semiotische analyse
Authors: ---
Year: 1987

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Uit de taal van het landbouwbedrijf in zestien Westbrabantse plaatsen en een aangrenzende Oostvlaamse plaats
Authors: ---
Year: 1985

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by