Listing 1 - 10 of 88 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Welke richting leerlingen in de toekomst ook uitgaan, het is belangrijk dat ze een inschatting leren maken van de bijdrage die de computer binnen hun vakgebied kan leveren. Het is dus niet de bedoeling om jongeren op te leiden tot programmeurs, maar tot computationele denkers. Het werkboek Computationeel denken en handelen - Programmeren met Python helpt hen daar perfect bij.https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/informatica/programmeren-met-python.html
Informatica --- Python --- Schoolbooks - Didactic material --- 487.2 --- informatica --- secundair onderwijs --- Informatiekunde --- Informatica ; secundair onderwijs --- Didactics of technology --- Didactics of secundary education --- programmeren (informatica) --- programmeertalen --- Programmeren --- ICT --- Probleemoplossend denken
Choose an application
Orkestmuziek --- 21e eeuw --- België
Choose an application
Orkestmuziek --- 21e eeuw --- België
Choose an application
Hedendaagse muziek --- Orkestpartijen --- 21e eeuw --- België
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Ethnology. Cultural anthropology --- Regional documentation --- Morocco
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 88 | << page >> |
Sort by
|