Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media ? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken ? Wat betekent dit voor organisaties en managers ? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen ?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen :1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het faciliteren van online leren.En nu online ... Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Werken via sociale media is als het betreden van een nieuw land, doordat de ongeschreven regels, de cultuur, het openlijk delen van informatie en ideeën fundamenteel anders zijn dan gewend. Een land met een nieuwe taal, onbekende tools en een nog ongekende hoeveelheid mogelijkheden. Met dit boek hopen we ons enthousiasme voor sociale media over te brengen en lezers te verleiden tot experimenteren. Bron : http://www.boekenbank.be
Organization theory --- Mass communications --- online werken --- organisatiemanagement --- e-business --- sociale netwerken --- weblogs --- sociale media --- Twitter --- e-learning --- bedrijfscommunicatie --- Sociale netwerken --- Sociale media --- Professionele ontwikkeling --- Lerende organisaties --- Teamgerichte bijscholing --- Online leren --- Leren --- Gebruiken --- Sociale communicatie --- Professionalisering --- Teamwerk --- Bijscholingen en opleidingen --- Managementvaardigheden --- Interne communicatie --- Online --- Organisatie --- Teams --- 691 Informatiemaatschappij --- Réseaux Netwerken --- e-learning e-learning --- 316.772.5 --- 349 --- 433.5 --- blogs --- games --- online leren --- online netwerken --- web 2.0 --- wiki's --- Communicatie --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Overige onderwerpen der theoretische economie --- Audiovisuele opvoeding --- Ondernemingen en internet. --- Internet. --- 528.5 --- communicatie --- didactisch proces --- informatica --- internet --- leeromgeving --- leren --- management --- netwerk --- onderwijs --- organisatie --- Sociaal netwerk --- Team --- E-learning --- Lerende organisatie
Choose an application
Sociale technologie dringt ook steeds meer door tot onze manier van leren en werken. Daar gaat dit boek over. Hoe leren professionals via sociale technologieën? Welke invloed hebben die op onze manier van werken? Wat zien we in de praktijk van organisaties en netwerken gebeuren? Welke kansen liggen er nog? Voor welke uitdagingen komen leerprofessionals te staan? Het boek is bestemd voor HRD'ers, professionals, managers en adviseurs. Eigenlijk voor iedereen met een affiniteit voor leren en lerend werken. De auteurs beschrijven vanuit verschillende invalshoeken de invloed van de sociale technologie. Ze laten zien hoe onze kijk op leren zich ontwikkelt en welke nieuwe leervormen daardoor ontstaan. Ze schetsen vier stadia waarin een organisatie zich kan bevinden in gebruik van sociale media. Hoe kun je hier als organisatie stappen in zetten? De tekst is rijk geïllustreerd met praktijkverhalen uit organisaties en netwerken, die ons laten delen in successen en zoektochten. In een reeks intermezzo's beschrijven internationaal erkende professionals nieuwe leervormen.
vaardigheden, change, communicatie, innovatie, network, social media, samenwerken, verandering, technologie, --- Matériel didactique Leermiddelen --- Internet Internet --- Apprentissage Leerproces --- Technologies de l'information Informatietechnologie --- PXL-Central Office 2016 --- leerstrategieën --- sociale media --- organisatieverandering --- Digitale media --- Informatietechnologie --- Internet --- Organisaties, verandering
Choose an application
Online leren hoeft helemaal geen slap aftreksel te zijn van een serie bijeenkomsten in een zaaltje. Sterker nog: een doordachte blend van online en offline leren, van groepswerk en individueel werk, van leren op je eigen tijd en leren met anderen tegelijk, is veel effectiever dan de traditionele opzet. Voeg daar nog de voordelen van meer flexibiliteit in tijd en plaats en meer autonomie voor de lerende aan toe, en je begrijpt waarom blended leren niet meer weg te denken is uit het ontwikkellandschap van vandaag.Maar hoe ontwerp je zo?n sterk en innovatief leertraject? Want er is wel veel meer te kiezen dan vroeger. Wie betrek je bij je ontwerp? Welke cruciale keuzes maak je voor de vorm? Hoe kies je de beste tools uit? En waar moet je op letten bij het faciliteren?In Blended leren ontwerpen geven we je een state-of-the-art overzicht van het vakgebied en krijg je volop handvatten, modellen en tips. Geven we je dé oplossing, dé blauwdruk of dé tool voor blended leren? Nee, daar geloven we niet in.Jij, als HRD?er, ontwikkelaar of trainer kunt met hulp van dit boek je eigen leerpad kiezen en doorlopen. Of je nou op zoek bent naar de juiste blended oplossing voor een traject in jouw organisatie of naar de snelste manier om een superstrakke innovatieve sessie neer te zetten: dit boek is een handige gids. https://www.thema.nl/boek-blended-leren-ontwerpen/
Adult education. Lifelong learning --- Didactic strategies --- MOOC (massive open online courses) --- e-learning --- didactische werkvormen --- Hybride onderwijs --- Digitalisering --- Onderwijs --- Didactiek --- Afstandsonderwijs --- Blended learning --- Online onderwijs --- Onderwijsvernieuwing --- E-learning --- Blended leren
Choose an application
We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit een marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren.Het boek bestaat uit drie delen: 1/ Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional; 2/ Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie; 3/ Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessen. Het werk laat zien hoe sociale media werken en ïllustreert dit uitgebreid aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag
Organization theory --- Mass communications --- organisatiemanagement --- e-business --- sociale netwerken --- sociale media --- e-learning --- Sociale media --- Online --- Sociaal netwerk --- Organisatie --- Team --- E-learning --- Professionalisering --- Lerende organisatie --- Teamwerk
Choose an application
Choose an application
Organization theory --- Mass communications --- online werken --- organisatiemanagement --- e-business --- sociale netwerken --- weblogs --- sociale media --- Twitter --- e-learning --- bedrijfscommunicatie
Choose an application
We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen:1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessenEn nu online... Sociale media voor professionals, organisaties en trainers laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen? Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen: 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie. 3. Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessen
Organization theory --- Mass communications --- organisatiemanagement --- e-business --- sociale netwerken --- sociale media --- e-learning
Choose an application
We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen:1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het gebruik van sociale media in trainingen, workshops en langer lopende leerprocessenEn nu online... Sociale media voor professionals, organisaties en trainers laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag.
Choose an application
Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren. We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken? Wat betekent dit voor organisaties en managers? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen? Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit een marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen. 1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional. 2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie. 3. Het faciliteren van online leren. En nu online Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Werken via sociale media is als het betreden van een nieuw land, doordat de ongeschreven regels, de cultuur, het openlijk delen van informatie en ideeën fundamenteel anders zijn dan gewend. Een land met een nieuwe taal, onbekende tools en een nog ongekende hoeveelheid mogelijkheden. Met dit boek hopen we ons enthousiasme voor sociale media over te brengen en lezers te verleiden tot experimenteren.
Choose an application
Listing 1 - 10 of 12 | << page >> |
Sort by
|