Listing 1 - 10 of 38 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Analoog of digitaal ? : inclusief communiceren in de internetsamenleving
Author:
ISBN: 9782509023940 Year: 2015 Volume: *5 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Niet alleen in de bedrijfswereld, ook bij de overheid en in de socialprofitsector zet de digitalisering van diensten en informatie zich door. Van het federale tot het lokale niveau besparen verschillende overheidsinstellingen op gedrukte communicatie. Maar hoe kan een overheid ervoor zorgen dat geen enkele bevolkingsgroep uit de boot valt? De publicatie geeft op een heldere manier mee hoe u alle burgers blijft bereiken en welke communicatiemiddelen u daarvoor nodig hebt.Bron : http://www.politeia.be

Keywords

mobiele communicatie --- Computer. Automation --- virtuele communicatie --- communicatie --- Mass communications --- Mass media --- Internet --- Communication --- BPB1505 --- 007 informatietechnologie --- 384 communicatie --- Communicatie --- communication --- Overheidsvoorlichting --- Overheidscommunicatie --- Inclusie --- Communicatiebeleid --- Digitalisering --- política da comunicação --- Kommunikationspolitik --- ryšių politika --- kommunikációs politika --- viestintäpolitiikka --- komunikācijas politika --- politika tal-komunikazzjoni --- πολιτική της επικοινωνίας --- komunikační politika --- política de comunicación --- communications policy --- komunikačná politika --- politica della comunicazione --- komunikacijska politika --- politika e komunikacionit --- комуникациска политика --- communicatiebeleid --- kommunikationspolitik --- politica comunicațiilor --- kommunikatsioonipoliitika --- комуникационна политика --- политика комуникација --- polityka w zakresie komunikowania --- rozvoj komunikace --- kommunikációs rendszerek fejlesztése --- ανάπτυξη των επικοινωνιών --- communications --- dezvoltarea comunicațiilor --- comunicação --- meediapoliitika --- komunikāciju attīstība --- viestiliikenteen kehittäminen --- komunikácie --- desenvolvimento das comunicações --- Entwicklung der Kommunikationssysteme --- Medienpolitik --- desarrollo de las comunicaciones --- komunikācijas --- komunikacion --- rozvoj komunikácií --- comunicazione --- comunicación --- komunikacije --- viestintä --- médiapolitika --- kommunikation --- sviluppo delle comunicazioni --- kommunikationsudvikling --- zhvillim i komunikacionit --- développement des communications --- development of communications --- kommunikationsutveckling --- ryšio priemonės --- ontwikkeling van de communicaties --- ryšio priemonių tobulinimas --- kommunikatsioonisüsteemi arendamine --- επικοινωνία --- sakari --- razvoj komunikacija --- комуникациска стратегија --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Monograph --- Informatietechnologie --- Digitale kloof --- Ondersteuning --- Samenleving --- beartas cumarsáide --- Idirlíon


Book
Het nieuwe communicatieklimaat : een overzicht van twintig klimaatbepalende trends en innovaties
Author:
ISBN: 9782509025920 Year: 2015 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De maatschappij is voortdurend in beweging. Ook het communicatievak staat niet stil. Maar hoe weet je welke innovaties er nu echt toe doen voor het communicatievak ? Eric Goubin brengt een overzicht van de 20 meest relevante trends en beschrijft meteen ook de implicaties voor iedere communicatieverantwoordelijke.Bron : http://www.politeia.be


Book
Tante Mariette en haar fiets : handboek overheids- en verenigingencommunicatie
Author:
ISBN: 9057539748 Year: 2002 Publisher: Brugge : Vanden Broele,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Non-profit communicatie: de werkingscontext 2. De organisatie van de communicatiewerking 3. Ken jezelf, ken je publiek: onderzoek 4. Effecten: mogelijkheden en beperkingen 5. Communicatiecampagnes, communicatieacties 6. Het media-instrumentarium 7. Moeilijk bereikbare doelgroepen 8. Interne communicatie 9. Crisiscommunicatie 10. City- en regiomarketing 11. Sponsoring 12. Bijblijven over communicatie en media in de non-profit sector

Keywords

Communicatiemedia --- Communication de masse --- Communicatiemanagement --- Communicatie non-profitorganisaties --- Overheidscommunicatie --- overheidscommunicatie --- verenigingsleven --- communicatie --- 305.8 --- 658.8 --- Non-profit organisaties : marketing --- Organisaties : externe communicatie --- communicatie in de hulpverlening --- communicatie in organisaties --- 361.2 --- 65.012 --- 007 --- Non-profitsector --- Communicatie --- Crisiscommunicatie --- Citymarketing --- Sponsoring (alle aspecten) --- Interne communicatie --- Massacommunicatie --- Verenigingen --- Instellingen --- Overheid --- Nonprofit organisaties --- Overheidsmanagement: communicatie --- Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Nonprofit organisaties. --- Overheidscommunicatie. --- Overheidsmanagement: communicatie. --- Communicatie in de hulpverlening --- 061.5 --- Associations Verenigingen --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Sponsoring Sponsoring --- 316.77 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H24 --- #SBIB:35H502 --- #VCV monografie 2003 --- #A0409A --- 410 Overheidsdiensten en overheidsbedrijven --- 695 Communicatie --- Action administrative Administratieve actie --- Communication Communicatie --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication interne Interne communicatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Médias Media --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Plan de communication Communicatieplan --- Publicité (administration) Openbaarheid (overheidsdiensten) --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Informatiemanagement bij de overheid --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Social organizations --- Mass communications --- Communicatie ; non-profitorganisaties --- Provincie West-Vlaanderen --- Vereniging --- Overheidsinstelling --- Communication --- Societies, etc. --- Civil service


Book
Tante Mariëtte en haar fiets : communicatie voor overheid en socialprofit
Author:
ISBN: 9789049615956 Year: 2017 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1977. Tante Mariette is als krasse, oudere dame al jarenlang actief in het verenigingsleven van haar kleine Vlaamse gemeente. Op haar fiets gaat ze van huis tot huis, op bezoek bij mensen die ze door en door kent. Ze maakt een babbeltje, ze overhandigt een zelfgemaakte folder, ze brengt een begeesterende uitnodiging. En de mensen komen naar de activiteiten. Vandaag. Communicatieboodschappen bereiken hun bestemmelingen nog zelden per fiets. Niet alleen omdat overheid en socialprofitsector heel erg geprofessionaliseerd zijn. Maar vooral omdat het communicatieklimaat en -landschap radicaal veranderd zijn ... en volop in ontwikkeling blijven. En toch: je doelgroepen kennen en je communicatie daarop afstemmen is nog altijd even cruciaal als pakweg 40 jaar geleden. "Tante Mariette en haar fiets" beschrijft wat nodig is om op een doordachte, eigentijdse en persoonlijke manier het communicatieve succes van tante Mariette te evenaren. Gelardeerd met praktijkverhalen, checklists en handige tips. 'Tante Mariette en haar fiets?' is een onmisbaar en veelzijdig handboek voor iedereen die (als beleidsmens, medewerker of vrijwilliger) bij de overheid of in de socialprofitsector aan de slag is met communicatie, of dat wil doen. http://catalogus.uitgeverij.vandenbroele.be


Book
Communicatie als bindkracht : tien communicatie-uitdagingen voor een sterke democratie en een warme samenleving
Author:
ISBN: 9782509042552 Year: 2023 Publisher: Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze publicatie richt zich tot beleids- en communicatiemensen die actief zijn bij de overheid en socialprofitsector. Zij goochelen dagelijks met stukjes inkomende en uitgaande informatie, online en offline. Dat doen ze via hun eigen kanalen, op sociale media en in de pers. In crisistijden is dat des te spannender. Want het is druk druk druk. Ad hoc 'dingen doen' in communicatie gaat meestal alle kanten op en raakt dus nergens. Zetten we wel in op communicatie die er echt toe doet: communicatie die de democratie versterkt en verbindend werkt? De auteur inspireert met tien uitdagingen: hoe kan je de bindkracht van communicatie inzetten voor een warme samenleving?https://www.politeia.be/nl/publicaties/357512-communicatie+als+bindkracht


Article
Hoe communiceren over solidariteit?
Author:
Year: 2015

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Kernwapens, maatschappij en massamedia: een onderzoek naar de aard en de politieke functies van "nukespeak"
Author:
Year: 1985 Publisher: Brussel VUB

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
De invoering van nieuwe electronische media en de beïnvloeding van het nationale besluitvormingsproces: met gevalstudie bij Bistel, het informatiesysteem van de Belgische regering
Author:
Year: 1987 Publisher: Brussel VUB

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Le CPAS en point de mire: un guide pour les CPAS
Author:
Year: 1991 Publisher: Bruxelles: Cabinet du secrétaire d'état à l'émancipation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Tante Mariette en haar fiets : handboek overheids- en verenigingencommunicatie
Author:
Year: 2002 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 38 << page
of 4
>>
Sort by