Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Facebook, Twitter, YouTube, een collegezaal vol gepiep, oplichtende schermpjes en gefocuste (of van de les afgeleide?) gebruikers. Zo ziet een volkomen normale lesomgeving eruit op het hedendaagse hbo. Als docent kun je je er aan storen of zelfs het gebruik ervan verbieden. Maar waarom niet de gadgets en software die studenten toch al graag gebruiken inzetten voor een nuttig doel ?Een goed idee, maar hoe dan ? Bereik ik als docent dan de leerdoelen die ik wil en moet bereiken ? Blijft het niet te veel een middel op zich, zonder een duidelijk onderwijskundig doel? Met deze vragen worstelen veel hbo-docenten.Dit boekje geeft antwoord op die vragen en is bedoeld voor docenten in het hoger onderwijs die nog meer willen aansluiten bij de belevingswereld van de moderne student. Een handige uitgave met veel praktische tips en uitwerkingen van lestoepassingen met sociale media.Bron : http://www.vangorcum.nl
Computer architecture. Operating systems --- HO (hoger onderwijs) --- leerdoelen --- Higher education --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- sociale media --- PXL-Central Office 2015 --- hoger onderwijs --- didactiek --- ICT --- Computerondersteunend onderwijs --- 489.4 --- facebook --- twitter --- youtube --- Réseaux informatiques Netwerken (Informatica) --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Sociale media --- Hoger onderwijs --- Didactiek --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Sociale communicatie --- Onderwijs --- Nederland --- Hoger beroepsonderwijs --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Marketingcommunicatie --- Communicatieplan --- Marktonderzoek --- Communicatiestrategie
Choose an application
Methodology of economics --- Business management --- Business economics --- financieel management
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|