Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
GOK-scholen beschikken omwille van de kenmerken van hun leerlingenpopulatie over bijkomende lestijden die ze moeten besteden aan een beleid rond Gelijke Onderwijskansen (GOK). Waartoe gebruiken scholen de GOK-uren waarover ze beschikken? Wat waarderen scholen (niet) in het nieuwe beleid? Hoe verloopt een kwaliteitsvolle zelfevaluatie? Wat zijn de dragers van beleidseffectiviteit en hoe goed doen Vlaamse scholen het in dat opzicht? (Bron: www.academiapress.be)
Lerarenopleiding --- Onderwijsbeleid. --- algemeen. --- evaluatie (onderwijs) --- schoolbeleid --- gelijkekansenbeleid --- School management --- effectieve scholen --- onderwijskwaliteit --- Flanders --- zelfevaluatie --- #SBIB:316.334.1O213 --- #SBIB:316.334.1O225 --- gelijke kansenbeleid --- #SBIB:35H415 --- #SBIB:35H433 --- #SBIB:35H6015 --- #PBIB:2005.4 --- Academic collection --- 741 Schoolorganisatie --- 073679.jpg --- Emancipatiebeleid ; onderwijs ; Vlaanderen --- Onderwijsbeleid: regionaal --- Organisatie van het onderwijs: doelmatigheid, effectiviteit, efficiëntie --- Beleidscyclus: evaluatie --- Beleidssectoren: onderwijs- en onderzoeksbeleid --- Bestuur en beleid: nationale en regionale studies: Vlaanderen --- Vlaanderen --- Zelfevaluatie --- Gelijke onderwijskansen --- Onderwijsbeleid --- Nederland --- Kust --- Emigratie --- Algemeen. --- Opvoedkunde
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|