Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden krijg je inzicht in het hele proces van kwaliteitszorg en de technieken en modellen die daarbij gebruikt worden. Er wordt niet alleen ruim aandacht besteed aan de praktijk van het bedrijfsleven, ook de dienstensector en de non-profit sector komen uitdrukkelijk aan bod. Daarnaast is er een apart hoofdstuk opgenomen over de plaats van IKZ in de organisatie. De uitgave wordt afgesloten met een hoofdstuk over verbeter- en innovatiemanagement. Er worden drie deelterreinen besproken: orientering kwaliteitszorg, kwaliteitstechnieken en continu verbeteren. Het boek overziet meerdere aspecten van kwaliteitszorg, bijvoorbeeld kernkwaliteiten, kwaliteitssystemen, moderne ondernemingsstrategieen, kostenbeheersing, beleid, milieu, en dienstverlening.
Business policy --- veranderingsmanagement --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- strategisch beleid --- kwaliteitszorg --- Kwaliteitszorg. --- kwaliteitsmanagement. --- kwaliteitszorg.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|