Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In Competent in leesbevordering zijn bestaande initiatieven, materialen en middelen voor het eerst gebundeld. Uitgangspunt bij de samenstelling zijn vragen als: hoe kan ik zó voorlezen dat kinderen de smaak van lezen te pakken krijgen? Hoe zorg ik voor een ruim en verantwoord boekenaanbod? Hoe laat ik kinderen kennismaken met jeugdliteratuur? Hoe zorg ik voor een leesklimaat dat vooral leesplezier uitdraagt? De opbouw is thematisch. Aan bod komen: voorlezen, taal- en leesontwikkeling kinderen 0-12 jaar, kinder- en jeugdliteratuur, een rijke leesomgeving, werken met kinderboeken, leesoverleg, netwerken en netwerkpartners. (Bron: covertekst)
Sociology of cultural policy --- Psycholinguistics --- voorlezen --- taalverwerving --- leesbevordering --- jeugdliteratuur --- aanvankelijk lezen --- boeken --- Leesbevordering --- Lezen --- Voorlezen --- Jeugdliteratuur --- Taalverwerving. --- 433.7 --- Taalontwikkeling --- Leesontwikkeling --- Leesbevordering ; basisonderwijs --- Voorlezen ; basisonderwijs --- Leesplezier --- Prentenboek --- 110403.jpg --- Leesopvoeding --- Young adultliteratuur --- Schrijven --- Spel --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|