Listing 1 - 10 of 95 << page
of 10
>>
Sort by

Book
Oliviero Toscani ( de man achter de Benetton campagnes): reclame is een lonkend lijk
Author:
ISBN: 9050183212 Year: 1996 Publisher: Leuven Van Halewyck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

uteur is de man achter de Benetton-campagnes


Book
Sponsoring : hoe maak je sponsoractiviteiten profijtelijk
Author:
ISBN: 9014079834 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Essentieel zijn de vragen waarom een bedrijf sponsort, wat het sponsort, wat dat moet kosten en hoe het kan worden georganiseerd. Dit boek geeft antwoord op die vier basisvragen: het laat zien welke functies sponsoring kan vervullen in de marketingcommunicatie, corporate communicatie en public realtions van een bedrijf. Er wordt duidelijk gemaakt op welke wijze profijt kan worden gehaald uit de associatie met projecten in sport of cultuur. (Bron: covertekst)


Book
Gedrang rondom het podium : problemen van het publiciteitsveld
Author:
ISBN: 9021428288 Year: 1975 Publisher: Amsterdam : Wetenschappelijke uitgeverij,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Briefing : wat er voorafgaat aan het maken van advertenties
Authors: --- ---
ISBN: 9014038682 Year: 1992 Publisher: Alphen aan den Rijn : Samsom Bedrijfsinformatie,


Book
De reclame voorbij : het consumptie-communicatie universum.
Author:
ISBN: 9052400083 Year: 1995 Publisher: Antwerpen : Hadewijch,

Advertising management
Authors: --- ---
ISBN: 013520917X Year: 1996 Publisher: London Prentice Hall International


Book
TOPgeMERKt : een grootse klantbeleving creëren in zeven stappen
Author:
ISBN: 9789401473484 Year: 2021 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, doordachte stappen een haalbare TOPbeleving realiseren in een wereld die steeds meer phygital wordt. TOPgeMERKt geeft je een verrassende, snackbare structuur waarmee je jezelf en je team concrete tools geeft om tijdens elke fase van de klantreis een diepgaande connectie met je klant op te bouwen. Vanuit zeven challenges leer je op een toegankelijke manier om een geweldige klantbeleving te creëren, via praktische inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen ondernemen.


Book
Reclame : van theorie naar praktijk.
Author:
ISBN: 9027422206 Year: 1989 Publisher: Utrecht : Spectrum,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 95 << page
of 10
>>
Sort by