Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Advertising. Public relations --- 316.773.3:659.1 --- 659.13/.16 <031> --- Reclame: communicatie--(communicatiesociologie); z.o. {659.1} --- Publicity and advertising media--Encyclopedieën. Lexica --- 659.13/.16 <031> Publicity and advertising media--Encyclopedieën. Lexica --- 316.773.3:659.1 Reclame: communicatie--(communicatiesociologie); z.o. {659.1}
Choose an application
Advertising --- Psychological aspects. --- Advertising. Public relations --- Reclame --- Merken --- Merktrouw --- Beïnvloeding --- Branding --- Reclamepsychologie --- Reclamebeïnvloeding --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 369.4 --- 659.1.013 --- aandacht --- consumentengedrag --- maatschappij --- merken --- psychologie --- reclame --- reclamepsychologie --- verkoop --- waardering --- 659.1 --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Psychological aspects --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- 659.1 )* PUBLICITEIT - RECLAME --- publiciteit --- Merk
Choose an application
uteur is de man achter de Benetton-campagnes
Reclame. --- Advertising. Public relations --- Reclame --- Reclamecampagnes --- Praktijk --- Reclame-praktijk --- 659.1 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H040 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Populaire cultuur algemeen --- Reclamecampagne --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
Essentieel zijn de vragen waarom een bedrijf sponsort, wat het sponsort, wat dat moet kosten en hoe het kan worden georganiseerd. Dit boek geeft antwoord op die vier basisvragen: het laat zien welke functies sponsoring kan vervullen in de marketingcommunicatie, corporate communicatie en public realtions van een bedrijf. Er wordt duidelijk gemaakt op welke wijze profijt kan worden gehaald uit de associatie met projecten in sport of cultuur. (Bron: covertekst)
Sponsoring. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Sponsoring --- Sponsoring (alle aspecten) --- Cultuursponsoring --- Sportsponsoring --- Fondsenwerving --- Evaluatie --- 659.1 --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Sponsoring --- E02154.jpg --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising
Choose an application
Advertising. Public relations --- Sociology of culture --- Mass media --- Médias --- Social aspects. --- Aspect social --- 316.77 --- 659.1 --- Communicatiesociologie --- Publicity. Advertising --- 659.1 Publicity. Advertising --- 316.77 Communicatiesociologie --- Médias
Choose an application
reclame --- Advertising. Public relations --- briefing --- Reclame ; advertenties --- 659 --- 659.1 --- #KVHB:Reclame --- #KVHB:Marketing --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Briefing --- Tekstschrijven --- Reclamebureaus --- Consumentengedrag --- Reclame-effecten --- Reclamebureau --- Reclame
Choose an application
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- bedrijfscommunicatie --- marketingcommunicatie --- communicatie --- consumentengedrag --- reclame --- Consumentengedrag --- Reclame. Public relations --- Reclame --- Communicatie --- Reclamecommunicatie --- Consumptiegoederen --- Productmanagement --- 659.1 --- #KVHB:Reclame --- #KVHB:Marketing --- Eric Van Horenbeeck --- reclamevormgeving --- marketing --- 766.01 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising
Choose an application
PR (public relations) --- communicatiestrategie --- Advertising. Public relations --- adverteren --- 659.1 --- 658.81 --- #SBIB:309H2811 --- Publicity. Advertising --- Sales organization --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- 658.81 Sales organization --- 659.1 Publicity. Advertising
Choose an application
Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, doordachte stappen een haalbare TOPbeleving realiseren in een wereld die steeds meer phygital wordt. TOPgeMERKt geeft je een verrassende, snackbare structuur waarmee je jezelf en je team concrete tools geeft om tijdens elke fase van de klantreis een diepgaande connectie met je klant op te bouwen. Vanuit zeven challenges leer je op een toegankelijke manier om een geweldige klantbeleving te creëren, via praktische inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen ondernemen.
Service industry --- Consumer behavior --- Marketing --- klantendienst --- klantentevredenheid --- Klantgericht ondernemen --- Design --- Klantenbinding --- Consumentengedrag --- Gebruikerservaring --- marketing --- 659.1 --- Merken --- Klantentevredenheid
Choose an application
Advertising. Public relations --- Reclame --- Marketingmix --- Reclameplanning --- Briefing --- Reclamebureaus --- Direct mail --- Mediaplanning --- Public relations --- Televisie --- Televisiereclame --- Reclamereglementeringen --- 659.1 --- Reclamebureau --- Reclamereglementering --- Onderzoek --- Geweld
Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|