Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
De creatieve economie speelt in veel steden een belangrijke rol bij de herontwikkeling van voormalige industriële complexen. Creatieve ondernemers zoals kunstenaars, ontwerpers en architecten stellen andere eisen aan de omgeving en laten zich inspireren door de "permanente onafheid" van de locatie. De nieuwe bestemmig van gebouwen en wijken wordt vaak gekoppeld aan tijdelijk gebruik zoals evenementen, theater, muziek en horeca. Deze creatieve identiteit komt voort uit een bewust samenspel van de kenmerken van de locatie en de inzet van de creatieve ondernemer, de ontwikkelaar, de architect en de gemeente.
urban development --- values [philosophical concepts] --- creativity --- adaptive reuse --- General ethics --- Conservation. Restoration --- Environmental planning --- Sociology --- Architecture --- renovation --- Psychology --- economics --- Economics --- Amsterdam --- Flanders --- Economic geography --- 711.16 --- 711.4 --- Nederland --- Creatieve economie --- conversie --- hergebruik --- herbestemming --- stedelijke ontwikkeling --- stadsvernieuwing --- 711.164 --- 72.027 --- 72.025.5 --- Stadsvernieuwing --- Herbestemming --- Stedenbouw --- stadsverfraaiing en stadsvernieuwing --- architectuur - verandering van gebruik, conversie --- Planologie: saneringsplannen --- Architectuur: verandering van gebruik --- Gemeentelijke planologie. Stadsplanning. Stedenbouw --- 711.4 Gemeentelijke planologie. Stadsplanning. Stedenbouw --- 72.025.5 Architectuur: verandering van gebruik --- 711.164 Planologie: saneringsplannen --- Industrial buildings --- Urban beautification. --- Urban renewal. --- Re-modeling for other use. --- architectuur --- stedenbouw
Choose an application
Bij de overgang naar het jaar 2000 reageerden liefst 15.616 personen op de enquête in Vacature omtrent waarden en waardebeleving. Hun boeiende getuigenis is een leidraad voor ieder van ons om stil te staan bij wat wij zelf belangrijk vinden. Dit boek geeft in de eerste plaats een overzicht van de bevindingen uit het onderzoek. Het toont aan waar mensen wakker van liggen. In die zin biedt het boek een uitstekende gelegenheid om aan zelfonderzoek te doen.
Values. --- Hulpwetenschappen --- Ethiek en religie. --- values [philosophical concepts] --- gedrag (mensen) --- Sociology of culture --- cultuursociologie --- General ethics --- Belgium --- Values --- 159.923 --- Ethiek --- Gedrag --- Persoonlijkheid --- Psychologie --- Samenleving --- C8 --- waardenoordeel (x) --- E00195.jpg --- opiniepeilingen --- sociografie --- Vlaanderen --- 316.6 --- enquêtes --- sociale psychologie --- waardenbeleving --- 305.7 --- België --- ethiek --- waarden --- waardeonderzoeken --- #SBIB:011.IO --- #KVHB:Sociologie --- #KVHB:Waarden --- 172.022.11 --- 316.752 --- 061 Ethische problemen --- 070 Psychologie --- 651 Maatschappij. Algemeen --- #A0101A --- Axiology --- Worth --- Aesthetics --- Knowledge, Theory of --- Metaphysics --- Psychology --- Ethics --- 172.022.11 Sociaal-ethische waarden. Waarden van de sociale ethiek --- Sociaal-ethische waarden. Waarden van de sociale ethiek --- 316.752 Waarden --(sociologie) --- Waarden --(sociologie) --- Ideologie en politiek --- 008 --- 301.08 --- 308 --- 493.8 --- openbare mening en opinieonderzoeken --- Waarden --- Sociologie --- Cultuur --- Cultuursociologie --- Arbeid --- Waarde (ethiek) --- Toerisme --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Arbeid (werken) --- Levensstijlen --- Enquêtes
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|