Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wetenschapscommunicatie. --- Wetenschapsjournalistiek. --- Wetenschapsvoorlichting. --- Economic production --- wetenschapsjournalistiek --- Mass communications --- Communicatie --- Wetenschap --- Wetenschapsberichtgeving --- Wetenschapscommunicatie --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Hoe realiseer ik een succesvol webproject? Mijn site kost en levert op Usability Iedereen 'content' ? Schrijven voor internet Communities en interactiviteit Permissie e-mail: interactieve marketing met respect CRM & databasemarketing
schriftelijke communicatie --- websites --- e-mail --- Mass communications --- Electronic mail messages --- Internet --- Web sites --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Digitale communicatie --- informatica --- #PBIB:+115.13.1 --- 528 --- Cultuur : Cultuurcentra --- datacommunicatie(apparatuur), telecommunicatie, internet, computernetwerken --- Communicatie --- E-mail --- Websites --- Schrijven --- Relatiemarketing --- Website
Choose an application
1 p.
Science --- Mass communications --- 001.92 --- #SBIB:309H02 --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Wetenschapscommunicatie --- Communicatie 656:621.39 --- Informatie 002 --- 005 --- wetenschappen --- wetenschapscommunicatie --- 305.8 --- communicatie --- maatschappij --- Communicatie --- 001.92 Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Communicatiewetenschap: algemeen --- wetenschap en ethiek --- Wetenschap en ethiek; algemeen --- Wetenschap --- Wetenschapsberichtgeving --- Wetenschapsvoorlichting --- Monograph --- Wetenschapscommunicatie --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Een radio- of televisie-interview is geen eenvoudige gespreksvorm.. Een interviewer praat met u om een afwezige derde - de luisteraar of de kijker - iets duidelijk te maken. Terwijl die derde misschien niet eens met volle aandacht aan zijn radio of televisie gekluisterd zit.Toch moet dat interview de aandacht trekken en houden. En een duidelijke boodschap overbrengen. Daarvoor bestaan er goede tactieken en hulpmiddelen. Die vergemakkelijken niet alleen het gesprek. Maar ze zorgen er ook voor dat het interview zijn doel bereikt. Is een media-interview geschikt om er een ingewikkeld probleem mee te verduidelijken? Hoe kunt u zich het best op een interview voorbereiden? Bestaat luistertaal? En hoe gaat u vlot mee in het spel van vraag en antwoord? Allemaal vragen. Het lijkt wel of het interview al begonnen is.
interviewtechnieken --- persvoorlichting --- Science --- Mass communications --- 001.92 --- #KVHA:Radiointerview --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- #KVHA:Televisieinterview --- 005 --- 305.8 --- 499.4 --- TV --- communicatie --- interview --- radio --- wetenschappen --- wetenschapscommunicatie --- 001.92 Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Wetenschap en ethiek; algemeen --- Communicatie --- Mondelinge communicatie --- Wetenschap --- Massacommunicatie --- Communicatietechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- Interviews --- Televisie --- Radio --- Communicatietechniek --- Interview --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Onderzoeken' hoort van oudsher bij universiteiten en gespecialiseerde onderzoeksinstituten. Sinds de invoering van het bachelor/masterstelsel is dat echter veranderd. Ook hogescholen dienen voortaan onderzoek te verrichten en hun studenten onderzoeksvaardigheden bij te brengen. Hoe het onderzoeken op de hogeschool er zal uitzien, is nog onzeker. Het zal om een ander soort onderzoek gaan dan op de universiteiten gebruikelijk is; er worden termen genoemd als toegepast onderzoek, actieonderzoek en praktijkonderzoek. Dit boek wil een visie aanreiken voor het onderzoek op de hogescholen; 'praktijkonderzoek' zoals het hier genoemd wordt. Want hoewel er al talrijke studieboeken over onderzoek bestaan, zijn de meeste daarvan in het bijzonder bestemd voor het universitair onderwijs en vallen hogescholen buiten de boot. Dit boek wil in die lacune voorzien. Het boek is primair bestemd voor studenten en hun begeleiders, ofwel een studieboek.
Science --- wetenschapsvoorlichting --- Journalism --- wetenschapsjournalistiek --- Mass communications --- Flanders --- 001.92 --- #KVHA:Massamedia --- #KVHA:Mediarelaties --- #KVHA:Persconferenties --- #KVHA:Wetenschapscommunicatie --- #LVHA:Medialandschap --- 005 --- 092.9 --- 305.8 --- communicatie --- journalisten --- massamedia --- media --- persconferentie --- wetenschappen --- wetenschapscommunicatie --- 001.92 Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Wetenschap en ethiek; algemeen --- Communicatie --- Wetenschap --- Wetenschapsberichtgeving --- Media --- Wetenschapsvoorlichting --- Wetenschapscommunicatie --- Technologie --- Kind --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Populair-wetenschappelijke teksten. --- Populariserende teksten. --- Stilistics --- Science --- Mass communications --- 001.816 --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- 001.816 Voorbereiding van wetenschappelijke publicaties. Kopijvoorbereiding. Correcti --- Voorbereiding van wetenschappelijke publicaties. Kopijvoorbereiding. Correcti --- 005 --- 305.8 --- 499.5 --- communicatie --- schrijven --- wetenschappen --- wetenschapscommunicatie --- Wetenschap en ethiek; algemeen --- Communicatie --- Schriftelijke communicatie --- Wetenschapsberichtgeving --- Schrijven --- Tekstschrijven --- Communicatieve vaardigheden --- Monograph --- Wetenschapscommunicatie --- Journalistiek --- Stelkunst
Choose an application
Na het grote succes van de eerste druk van Het Strategisch Communicatie Frame (mei 2014) is dit alweer de vierde druk, aangevuld met een extra deel waarin 25 professionals aangeven hoe zij het Frame gebruiken en wat zij ervan vinden.Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de organisatie, een communicatiestrategie voor een op handen zijnde fusie of overname, of een communicatiestrategie waarmee je programmadoelen wilt realiseren. Het Frame blijkt een universeel model voor strategieontwikkeling.Het doel van het Strategisch Communicatie Frame is professionals te helpen scherpe keuzes te maken. Dat is wat het Strategisch Communicatie Frame is, een hulpmiddel. Het Frame schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Dat hangt namelijk af van de situatie. Wel helpt het Frame om de juiste vragen te stellen, om uit te zoeken wat in jouw organisatie, bij jouw klant of in jouw project echt nodig is, en het dwingt je na te denken hoe communicatie daaraan kan bijdragen. Het helpt je keuzes te maken in wie en wat je nodig hebt om je ambities te realiseren. Het Strategisch Communicatie Frame is een planningsmethode die echt anders is dan het klassieke stappenplan. Deze methode is een agile methode waarmee je sneller kunt inspelen op de actualiteit en toch de regie kunt proberen te houden. Bron : http://www.bol.com
Communicatiemanagement --- Communicatiestrategie --- Strategieontwikkeling --- 658.315 --- communicatiemangement --- communicatiestrategieën --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant. --- Professionele communciatie --- strategie --- Professionele communciatie. --- strategie. --- Strategie. --- Communicatie --- Strategievorming --- Communicatietheorieën --- Communicatiestrategieën --- Communicatieplannen --- 366.42 --- communicatie --- communicatiemanagement --- communicatiewetenschappen --- Organization theory --- massacommunicatie --- Mass communications --- personeelsmanagement --- communicatiestrategie --- Strategisch management --- 658.8 --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant --- Communicatietheorie --- Communicatieplan
Choose an application
Sprekers moeten vaak een ruim publiek iets vertellen over een ingewikkeld onderwerp. Dat vergt een goede communicatietechniek. Luisteraars haken immers snel af wanneer een spreker ze geen luistergemak biedt Deze katern heeft speciale aandacht voor struikelstenen die een vlotte, toegankelijke communicatie in de weg staan. U leert onder meer hoe u een uiteenzetting een heldere structuur kunt geven. Hoe u doeltreffend hulpmiddelen kunt inzetten. En hoe een goede lichaamstaal de impact van een spreker kan verhogen.Waar het in deze katern om gaat is dit: of u nu staat te praten voor een publiek mét of zonder voorkennis, uw uiteenzetting moet doel treffen en het grootst mogelijke luistercomfort bieden.
mondelinge communicatie --- spreken in het openbaar --- Science --- Mass communications --- 001.92 --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Exposé Presentatie --- Parler Spreken --- #KVHA:Spreekvaardigheid; Nederlands --- 005 --- 305.8 --- 499.4 --- communicatie --- wetenschappen --- wetenschapscommunicatie --- 001.92 Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Wetenschap en ethiek; algemeen --- Communicatie --- Mondelinge communicatie --- Wetenschap --- Massacommunicatie --- Spreken --- Communicatietechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- Spreken in het openbaar --- Non-verbale communicatie --- Presentaties --- Communicatietechniek --- Presentatie
Choose an application
Een verrassende en boeiende nieuwe Ooggetuige over de geheimen van de media. Schitterende kleurenfoto's en spannende teksten vertellen hoe mensen in de loop van de tijd met elkaar hebben gecommuniceerd en hoe ze dat nu doen. Een fascinerend verhaal over revolutionaire uitvingen en ontwikkelingen.
Media --- Médias --- 090 --- communicatie --- media --- Communicatie --- Communicatiemiddelen --- Media(Communicatiemedia) --- Telecommunicatie --- 305.8 --- Afbeeldingen --- Boekdrukkunst --- Computer --- Film --- Gebaren --- Geheime communicatie --- Internet --- Kompas --- Lichaamstaal --- Marketing --- Nieuws --- Noodsituaties --- Pers --- Post --- Propaganda --- Radio --- Reclame --- Schrift --- Taal --- Televisie --- 316.5 )* COMMUNICATIE --- computers --- gebaren --- lichaamstaal --- marketing --- nieuws --- pers --- postsystemen --- propaganda --- radio --- reclame --- schrift --- telecommunicatie --- televisie --- virtuele realiteit --- Radio- Tv- Krant-Post- Telefoon --- 476.13 --- Communicatiemedia --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- Massamedia ; algemeen --- Communicatie ; algemeen --- (zie ook: fysica (computer)) --- Mass communications --- Massacommunicatie --- informatieve jeugdliteratuur
Choose an application
IJIR is dedicated to advancing knowledge and understanding of theory, research and practice in the field of intercultural relations, including, but not limited to, topics such as immigrant acculturation and integration; intergroup relations, and intercultural communication that have implications for social impact. The journal publishes quantitative and qualitative empirical research and reviews of research literature. Both full length papers and brief reports are published with high priority given to manuscripts that join theory and research with applications in the areas of education, health, social welfare and organizational and community development. IJIR provides an interdisciplinary forum for scholars in fields of psychology, communication, education, management, sociology and related disciplines.
History --- Mass communications --- Educational sciences --- Sociology of culture --- Intercultural communication --- Cultural relations --- Cross-cultural studies --- Communication interculturelle --- Relations culturelles --- Etudes transculturelles --- Periodicals --- Périodiques --- Études transculturelles --- Cross-cultural studies. --- Cultural relations. --- Intercultural communication. --- Périodiques. --- Social Sciences --- Anthropology --- Behavioral Science (Psychology) and Counselling --- Sociology --- Sociology of minorities --- Cross-cultural communication --- Communication --- Culture --- Cross-cultural orientation --- Cultural competence --- Multilingual communication --- Technical assistance --- Cultural exchange --- Intercultural relations --- Intellectual cooperation --- International relations --- Comparison of cultures --- Inter-cultural studies --- Intercultural studies --- Trans-cultural studies --- Transcultural studies --- Ethnology --- Social sciences --- Anthropological aspects --- Methodology --- Intercultural communication - Periodicals. --- Cultural relations - Periodicals. --- Cross-cultural studies - Periodicals. --- Culture. --- Communication. --- Interpersonal Relations --- Cross-Cultural Comparison --- Études transculturelles --- Études transculturelles. --- Periodicals. --- Périodiques. --- culture note.
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|