Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Impact NU: Efficiënt differentiëren In het eerste jaar kan je aan de slag met Impact NU - Vademecum eerste graad.
Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.1 --- Nederlands --- Taalvaardigheid --- spelling --- grammatica --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Nederlande taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- A-stroom --- 1e graad secundair onderwijs --- Nederlandse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2019 --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Didactiek taal. --- Secundair onderwijs.
Choose an application
Kinderen leren mondelinge taal het best via interactie met elkaar en met de leerkracht. De rol van de leerkracht is onmisbaar om de taalontwikkeling effectief te laten verlopen.Een goede mondelinge taalvaardigheid is een basisvoorwaarde voor de schriftelijke taalontwikkeling van kinderen. Dit boek, vol tips, illustraties en voorbeelden, leert leerkrachten van groep 1-4 (en van hogere groepen) effectieve mondelinge interacties neer te zetten in de klas. Een praktische bundel om de mondelinge taalontwikkeling van kinderen gericht te ondersteunen.
interactief onderwijs --- talenonderwijs --- mondelinge communicatie --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- 475.21 --- 1e leerjaar lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Gesprekken met kinderen --- Gesprekstechnieken --- Informatievaardigheden --- Interactief onderwijs --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kringgesprekken --- Luisteren --- Mondelinge communicatie --- Onderwijsleergesprekken --- Taalontwikkeling --- Taalverwerving --- Vertellen --- Woordenschat --- 844.6 --- mondelinge communicatie (ler) --- 475.1 --- Spreken --- 1ste leerjaar lager onderwijs --- 2de leerjaar lager onderwijs --- 475.21 ) * SPREKEN --- basisonderwijs --- didactiek --- gesprekstechnieken --- interactief taalonderwijs --- klassengesprekken --- kleuteronderwijs --- mondelinge taalvaardigheid --- Nederlands --- taalverwerving --- vertellen --- taalontwikkeling --- taalvaardigheid --- taalonderwijs --- Didactiek taal --- Didactiek (Vakdidactiek) --- didactiek basisonderwijs - Nederlands : spreken --- Mondelinge taalvaardigheid --- Interactief taalonderwijs --- Klassengesprekken --- Didactiek --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- Taalonderwijs --- Gesprekstechniek --- Klassengesprek --- Taal --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Dit handboek voor taaldidactiek behandelt de taalontwikkeling van alle kinderen in de basisvorming, ongeacht hun moedertaalachtergrond, vanaf de peuterleeftijd tot en met de eerste graad van het secundair onderwijs. In het boek komen alle essentiële onderdelen van het curriculum aan bod: luisteren, spreken, lezen, schrijven, taalbeschouwing... Elke hoofdstuk bespreekt de relevnte ontwikkelingsdoelen en/of eindtermen. Het schetst de wijze waarop kennis, vaardigheden, houdingen bij kinderen tot ontwikkeling komen en de moeilijkheden die daarbij kunnen optreden. Telkens worden de belangrijkste pedagogische en taaldidactische knelpunten belicht. Bovendien zijn er in elk hoofdstuk een of meerdere inspirerende voorbeelden van goede taaldidactiek over het betreffende onderdeel van het curriculum taal opgenomen. (Bron: covertekst)
Didactics of secundary education --- Didactics of Dutch --- taalverwerving --- Didactics of primary education --- Psycholinguistics --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; didactiek --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; didactiek --- #KVHB:Taaldidactiek --- #KVHB:Taalontwikkeling --- lezen --- spelling --- taal --- taalbeschouwing --- taalonderwijs --- 456.1 --- Nederlands --- basisonderwijs --- didactiek --- ontluikende geletterdheid --- secundair onderwijs --- Didactiek --- Kleuteronderwijs --- Literatuuronderwijs --- Spelling --- Taal --- Taalonderwijs --- Taalontwikkeling --- Taalverwerving --- 1e graad s.o --- 471.41 --- 475.2 --- 485.1 --- Basisonderwijs --- Begrijpend lezen --- Geïntegreerd taalonderwijs --- Mondelinge vaardigheden --- Ontluikende geletterdheid --- Schriftelijke communicatie --- Schrijven --- Secundair onderwijs --- Spellen --- Stellen --- Studerend lezen --- Taalbeschouwing --- Taaldidactiek --- Technisch lezen --- Woordherkenning --- 456.1 ) * NEDERLANDSE TAAL- EN LETTERKUNDE - METHODIEK EN DIDACTIEK --- basisschool : didactiek : taal (ler) --- kleuteronderwijs --- lager onderwijs --- taaldidactiek --- Nederlandse taal --- 475.25 --- Nederlands; s.o --- 043702.jpg --- didactiek algemeen - Nederlandse taal en letterkunde --- Taal en verbale expressie --- Taalonderwijs ; Nederlandse taal --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Lager onderwijs --- Luisteren --- Spreken --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- 1e graad secundair onderwijs --- Linguïstiek --- Taalvaardigheid --- Onderwijs --- 830 --- Taal- en letterkunde volgens afzonderlijke talen ; algemeen * --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|