Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Zes schokken schudden de economie dooreen: de opkomst van het Oosten, het einde van de goedkope fossiele brandstoffen, de financiële crisis, de demografische evolutie, de ict-revolutie en de opwarming van de aarde. Deze zes schokken raken iedereen op deze wereld, zowel economisch, maatschappelijk als financieel. Er vallen nu al slachtoffers, bij zowel individuen, bedrijven als landen. Wie zich niet aanpast, zal welvaartverlies lijden. Tegelijk zullen er uit het puin ook nieuwe bedrijven en economische winnaars opstaan.
groene economie --- economische politiek --- Economic order --- demografie --- globalisering --- Economic policy and planning (general) --- International finance --- economie --- 33 --- Economie --- Depressions --- Business cycles --- Financial crises --- 65.012.4 --- (100) wereld --- 314 demografie --- 33 economie --- 336 financiën --- 551.58 klimaat --- 551.583 klimaatverandering --- 574 ecologie --- 654 ICT --- 662 brandstoffen --- 354 --- 331.01 --- 331.32 --- AA / International - internationaal --- ecologie --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren --- 351 --- communicatie --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- internationale economische politiek --- Evolutie van de economische cycli --- Structuur van de economie --- Economische orde en politiek --- Internationale economie
Choose an application
Zonder brandstof vallen auto's stil: dat weet u, dat weet ik, dat weet het kleinste kind. Maar hebt u zich al eens afgevraagd hoe het leven zonder grondstoffen zou zijn? Dan is het gewoon finito met auto's! Neem een grondstof zoals koper. Er zit verdorie anderhalve kilometer koperdraad in een gemiddelde voiture! En daar moeten wij allemaal in Afrika naar op zoek. Dit wordt een ongemakkelijk verhaal over een economie die geen ontwikkeling brengt maar parasiteert - op arbeid, op natuur, op het Zuiden. Over de ranking van Ernst&Young die zelfbeschikking over grondstoffen 'het grootste risico voor de mijnbusiness' noemt. Over een soort kolonialisme waarvan u dacht dat het niet meer bestond.
National wealth --- internationale problematiek --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- Mining industry --- International economic relations --- Economic structure --- mijnbouw --- internationale economische politiek --- Commercial products --- Commerciële producten --- Consumer products --- Koopwaren --- Marchandises --- Merchandise --- Products [Commercial] --- Produits commerciaux --- Grondstoffen --- BPB1303 --- 835 Natuurlijke rijkdommen --- AA / International- internationaal --- 338.013 --- 325 --- 327.0 --- Duurzame ontwikkeling --- Wereldeconomie --- Matière première --- Économie internationale --- 614.61 --- 351 --- duurzaamheid --- Belang, verdeling en beleid van de natuurlijke rijkdommen. Grondstoffen. --- Koloniale politiek. --- Internationale politiek: algemeenheden. --- Grondstof --- Internationale economie --- milieubeheer, milieubeleid algemeen --- Economische orde en politiek --- Raw materials --- Africa --- Industrial policy --- Economic conditions --- PXL-Media & Tourism 2015 --- internationale economie --- internationale politiek --- grondstoffen --- Belang, verdeling en beleid van de natuurlijke rijkdommen. Grondstoffen --- Koloniale politiek --- Internationale politiek: algemeenheden --- Mines and mineral resources --- Primary commodities --- Prospecting --- Developing countries.
Choose an application
Antiglobaliseringsbeweging. --- Boycotacties. --- Globalisering. --- antiglobalisme --- marketing --- logo's --- globalization --- commercials [oral or performed works] --- merken --- International economic relations --- Product strategy --- reclame --- logos --- globalisering --- Antiglobaliseringsbeweging --- Boycotacties --- Merken --- Maatschappijkritiek --- Reclame ; theorie ; over de dwang van merken ; wereldmerken --- Globalisering (Anti-globalisering) --- Massacultuur ; globalisering ; kritiek op --- 766.01 --- Reclame --- reclamevormgeving --- identiteitsmarketing --- multinationals --- activisme --- cultuurfilosofie --- Nike --- Shell --- McDonald's --- politiek --- reclame en politiek --- 327 --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- 316.324.8 --- 339.9 --- 339.9.012 --- 334.7 --- 241 Hedendaagse wereldproblemen --- Antiglobalisme --- 339.8 --- 658.84 --- internationale economische politiek --- wereldeconomie --- internationale handel --- internationale politiek --- 354.4 --- 339.9 Buitenlandse economische betrekkingen. Internationale economische betrekkingen --- Buitenlandse economische betrekkingen. Internationale economische betrekkingen --- 316.324.8 Post-industriele maatschappij --- Post-industriele maatschappij --- Internationaal management --- Productstrategie --- afzonderlijke vraagstukken der internationale politiek --- Merkbeleid --- Internationalisering --- Marketingstrategieën --- Merkstrategieën --- Internationale economie --- Economie --- Marketing --- Internationale politiek --- Massacultuur --- Duurzame ontwikkeling --- Marketingstrategie --- Merkstrategie --- Merk --- Financiewezen --- Economische politiek --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|